Olen ns. tradwife. Haluatko kysyä jotain?
Minulla olisi pieni hetki aikaa vastailla kysymyksiin:) Olen siis ikään kuin jenkkien housewife. Omasta valinnastani ja omasta halustani.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Sekä järjestely että kaikki siihen liittyvä näyttää olevan tabu koska ap ei kerro kuuluuko diiliin rintojen suurennus ja häppäreiden pienennys.
Oletan toki että näin on. Plastiikkakirurgiaa Ison Ameriikan malliin!
Minulle ei ole tehty ainoatakaan plastiikkakirurgista toimenpidettä. Minä en ole sellaista kaivannut, eikä miehenikään ole esittänyt sellaista toivetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä järjestely että kaikki siihen liittyvä näyttää olevan tabu koska ap ei kerro kuuluuko diiliin rintojen suurennus ja häppäreiden pienennys.
Minulle ei ole tehty ainoatakaan plastiikkakirurgista toimenpidettä. Minä en ole sellaista kaivannut, eikä miehenikään ole esittänyt sellaista toivetta.
Kuka olet? Ap?
Onko miehesi ainoa seksikumppani joka sinulla on elämäsi aikana ollut? Odotitko miehesi kanssa avioliittoon ennen seksielämän aloittamista?
Näköjään kova paikka joillekin tämä aihe, kun keskustelu pitää pilata spämmäämisellä
t. 37-vuotias, joka toivoisi voivansa olla tradwife
Trashwife vaihtuu aina nuorempaan.Kuhan on lapset tehty ja naisen vartalo ei enää miellytä.