Olen ns. tradwife. Haluatko kysyä jotain?
Minulla olisi pieni hetki aikaa vastailla kysymyksiin:) Olen siis ikään kuin jenkkien housewife. Omasta valinnastani ja omasta halustani.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, mitä sinä Ap-uli saat tästä paskasta aloituksesta, rahaa jostain, pervoa seksuaalista tyydytystä vai mitä?
Hei ap, vastaatko tähänkin.
No minäpä vastaan.
Joo, olen vakiopalsta-uli Pertti täällä meisseli täydessä terässä huijaamassa juuri SINUA. Tuliko nyt hyvä mieli ja voimme jatkaa tätä ihan asiallista ketjua (ainoastaan sinä täällä jankkaat sotkemassa sitä)?
Moi Pertti-Ap, kerrotko vielä mitä asiallista tässä paikassa on? Tuo sinun "kokemushan" ei ole todellista Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ap-uli uskot, että kukaan suomalainen pitkän linjan arviolta nelikymppinen neljän lapsen kotiäiti kutsuisi itseäån tradwifeksi? Olisit nyt hyvä ihminen väittänyt lapsia olevan max. 2 kpl :D
En ole (vielä) nelikymppinen. Ja tykkään tradwife termistä:) En minä mitään katu-uskottavuutta ole hakemassa
Saako miehesi sinulta aina seksiä vai voiko joskus olla "päänsärky" ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotatko pylly pystyssä miestä sisäkköasu päällä joka ip klo:17?
Jos et, niin miksi et?
En. Mies ei ole koskaan toivonut vastaavaa ja meillä tosiaan on pieniä lapsiakin:D
Hups, sulla meni taas ohi toi kysymys, että mitä sä saat tällaisista paikoista aloituksista? Rahaa joltain, sairasta pervoa seksuaalista tyydytystä vai jotain muuta?
Jos oikein luin, niin vastasin kyllä tässä esitettyyn kysymykseen ihan asiallisesti?
Ehkä Pertti se sun asiallinen vastaus on poistettu, mutta en löytänyt sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä siis Ap, joka nostaa ketjua, kun ei muuten synny keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, mitä sinä Ap-uli saat tästä paskasta aloituksesta, rahaa jostain, pervoa seksuaalista tyydytystä vai mitä?
No minäpä vastaan.
Joo, olen vakiopalsta-uli Pertti täällä meisseli täydessä terässä huijaamassa juuri SINUA. Tuliko nyt hyvä mieli ja voimme jatkaa tätä ihan asiallista ketjua (ainoastaan sinä täällä jankkaat sotkemassa sitä)?
Moi Pertti-Ap, kerrotko vielä mitä asiallista tässä paikassa on? Tuo sinun "kokemushan" ei ole todellista Suomessa.
Suomessa onkin tosi outo kulttuuri! Monessa maassa ollaan tosi ylpeitä siitä, että mies elättää koko perheen. Se on ylpeyden aihe. Täällä vaan kaikkien pitää raataa uupumukseen asti, vaikka joillekin (ei kaikille tietenkään) voisi sopia tällainen erilainen järjestely.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla päänsärky. Olen ihminen, en mikään kone. Enkä varsinkaan mikään seksilelu. Mutta valehtelisin, jos sanoisin, että kynnys kieltäytyä on ehkä hivenen korkeampi
Ei koskaan ole päänsärkyä sänkyyn mennessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla päänsärky. Olen ihminen, en mikään kone. Enkä varsinkaan mikään seksilelu. Mutta valehtelisin, jos sanoisin, että kynnys kieltäytyä on ehkä hivenen korkeampi
Nyt kirjoittelenkin mitä sattuu:D Mutta siis kynnys kieltäytyä on ehkä hieman normisuhdetta korkeammalla
onko sulla koskaan ollut omia kiinnostuksenkohteita tai uraunelmia? Miten kestät olla vain kotona lasten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaksi kertaa vuodessa. Ja silloin on oikeasti migreeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minäpä vastaan.
Suomessa onkin tosi outo kulttuuri! Monessa maassa ollaan tosi ylpeitä siitä, että mies elättää koko perheen. Se on ylpeyden aihe. Tääl
Ja näin "asiallisesti" Pertti-Ap kiersi varsinaisen kysymyksen taas vastaamatta.
Millainen vulva sinulla on? Piilossa olevat sisemmät häpyhuulet vai ulkonevat?
Vierailija kirjoitti:
Kappas, tätä kysyttiin, en lukenut ensin keskustelua.
Tradwife-blogisti aikoinaan kertoi ettei varmaan jaksa seksiä jos käy töissä. Saati jos olisi lapsia. hän oli lapseton n. 30 v.
Kovasti konservatiivinen oikeistolainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on noloa vastailla omiin kysymyksiin ja siten nostaa ketjua.
Vierailija kirjoitti:
onko sulla koskaan ollut omia kiinnostuksenkohteita tai uraunelmia? Miten kestät olla vain kotona lasten kanssa?
On! Ja on tälläkin hetkellä! Toimin urheilujoukkueen valmentajana vapaa-ajallani, ja kilpailin itse tuossa lajissa nuorena:) Lasten kanssa ei aika tule lainkaan tylsäksi, heillä on jo paljon menoja, joihin kuskata ja järjestellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minäpä vastaan.
Suomessa onkin tosi outo kulttuuri! Monessa maassa ollaan tosi ylpeitä siitä, että mies
Mihin sinä halusit vastauksen? En nyt pysy oikein mukana:/
Vierailija kirjoitti:
Millainen vulva sinulla on? Piilossa olevat sisemmät häpyhuulet vai ulkonevat?
Mä siis Ap, joka taas uppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas, tätä kysyttiin, en lukenut ensin keskustelua.
Tradwife-blogisti aikoinaan kertoi ettei varmaan jaksa seksiä jos käy töissä. Saati jos olisi lapsia. hän oli lapseton n. 30 v.
Kovasti konservatiivinen oikeistolainen.
Uskon samaan. Seksiä ja läheisyyttä on paljon enemmän nyt, kun olen kotona.
Jos oikein luin, niin vastasin kyllä tässä esitettyyn kysymykseen ihan asiallisesti?