Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ns. tradwife. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
01.06.2024 |

Minulla olisi pieni hetki aikaa vastailla kysymyksiin:) Olen siis ikään kuin jenkkien housewife. Omasta valinnastani ja omasta halustani.

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä siis Ap, joka taas uppaan.

Ei vaan Minä kysyn ap:lta Millainen vulva sinulla on? Piilossa olevat sisemmät häpyhuulet vai ulkonevat?

Nyt ap vastaa tähän, ole hyvä!

Vierailija
82/108 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko ikinä olevasi aikuinen lapsi, ikään kuin vajaa-valtainen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen vulva sinulla on? Piilossa olevat sisemmät häpyhuulet vai ulkonevat?

Liian henkilökohtainen kysymys

Vierailija
84/108 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetko ikinä olevasi aikuinen lapsi, ikään kuin vajaa-valtainen? 

En koe:)

Vierailija
85/108 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen vulva sinulla on? Piilossa olevat sisemmät häpyhuulet vai ulkonevat?

Liian henkilökohtainen kysymys

Mutta vastaus voi olla vaikka keksitty. Keksi jotain. 

Vierailija
86/108 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotatko pylly pystyssä miestä sisäkköasu päällä joka ip klo:17?

Jos et, niin miksi et?

https://us.rule34.xxx/thumbnails/5164/thumbnail_2837144f2cb666b5577cfbb…

Epäilen, että ap on tuhti mies hikisessä yksiössä, mutta leikitään, että se näyttää tuolta.

Vierailija
87/108 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit esimerkiksi kertoa että 56% naisista sisemmät häpyhuulet ovat ulkonevat joten kai ne sitten ovat sellaiset minullakin. 

Vierailija
88/108 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, milloin sä vastaat, mitä saat tällaisista paskoista aloituksista? Rahaa jostain vai jotain sairasta pervoa seksuaalista tyydytystä vai jotain muuta? Vieläkö "vahingossa" ohitat tää kysymyksen vai muisteloko jo vastanneesi "asiallisesti" vaikkei vastusta löydy? Lisäkysymys, miksi vastailet itsellesi ja teet itsellesi lisäkysymyksiä?

Vierailija
89/108 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, milloin sä vastaat, mitä saat tällaisista paskoista aloituksista? Rahaa jostain vai jotain sairasta pervoa seksuaalista tyydytystä vai jotain muuta? Vieläkö "vahingossa" ohitat tää kysymyksen vai muisteloko jo vastanneesi "asiallisesti" vaikkei vastusta löydy? Lisäkysymys, miksi vastailet itsellesi ja teet itsellesi lisäkysymyksiä?

En saa tästä mitään:D Tulin vain vastailemaan kysymyksiin, sillä haluaisin, että ihmiset oikeasti hoksaisivat, että tämä elämäntapa voisi toimia heillekin. Me ollaan tosi onnellinen perhe! 

Vierailija
90/108 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa aidosti millaista vulvaa perheen päämies saada nussia.

Onko aloittajalla jenkkityylinen leikattu viivapillu vai fuskaako suomisetä sen verran ertä lehtevämmät häppöritkin käyvät?

Vierailija
91/108 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuollaisen "tradwifen" myös kuulu alistua miehelleen kaikessa ja totella "perheen päätä" joka asiassa? (Tai sellaiseksi itseään kuvittelevaa surkimusta, joka ei pysty tasaveroiseen kumppanuuteen.) Kuulostaa aivan hirvittävältä, luulisi tuollaisen altistavan vaikka millaiselle väkivallalle ja kaltoinkohtelulle.

Vierailija
92/108 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuohon kuuluu rintojen suurennus + labiaplastia if needed. 

Vierailija
93/108 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuollaisen "tradwifen" myös kuulu alistua miehelleen kaikessa ja totella "perheen päätä" joka asiassa? (Tai sellaiseksi itseään kuvittelevaa surkimusta, joka ei pysty tasaveroiseen kumppanuuteen.) Kuulostaa aivan hirvittävältä, luulisi tuollaisen altistavan vaikka millaiselle väkivallalle ja kaltoinkohtelulle.

No ei.

Duunariakat on weeteetä. Uoraa pomolleen mieluummin kuin perheelleen.

Vierailija
94/108 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa tästä mitään:D Tulin vain vastailemaan kysymyksiin, sillä haluaisin, että ihmiset oikeasti hoksaisivat, että tämä elämäntapa voisi toimia heillekin. Me ollaan tosi onnellinen perhe! 

Ymmärrätkö kuitenkin, että tämä sinun itselle tehdyt kysymykset ja niihin vastailu on noloa. Varsinkin kun sun kysymykset ovat teidän Perttien vittupilluimekyrpätissi-kysymyksiä

Vierailija
95/108 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on hulvaton sekä vulvaton vaimo. 

Vierailija
96/108 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako miehesi sinulta aina seksiä vai voiko joskus olla "päänsärky" ?

Voi olla päänsärky. Olen ihminen, en mikään kone. Enkä varsinkaan mikään seksilelu. Mutta valehtelisin, jos sanoisin, että kynnys kieltäytyä on ehkä hivenen korkeampi

Nyt kirjoittelenkin mitä sattuu:D Mutta siis kynnys kieltäytyä on ehkä hieman normisuhdetta korkeammalla

Kiitos vastauksesta ;) 

Minun vaimo on hyvin paljon kaltaisesi. Toivottavasti teillä on yhtä hyvä olla kun meillä. 

Vierailija
97/108 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on hulvaton sekä vulvaton vaimo. 

Ap siis taas nostelee omaa ketjuaan.

Vierailija
98/108 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla päänsärky. Olen ihminen, en mikään kone. Enkä varsinkaan mikään seksilelu. Mutta valehtelisin, jos sanoisin, että kynnys kieltäytyä on ehkä hivenen korkeampi

Nyt kirjoittelenkin mitä sattuu:D Mutta siis kynnys kieltäytyä on ehkä hieman normisuhdetta korkeammalla

Kiitos vastauksesta ;) 

Minun vaimo on hyvin paljon kaltaisesi. Toivottavasti teillä on yhtä hyvä olla kun meillä. 

Vastaanpa tässä taas omaan kysymykseeni.

Ap

Vierailija
99/108 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu:D Minä olen hyvin luonteikas ja isot päätökset tehdään yhdessä. Ei tämä ole mikään hyväksikäyttö-suhde vaan kahden aikuisen sopima roolinjako

Vierailija
100/108 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta ;) 

Kiitos!:) Toivon teillekin kaikkea hyvää! Tämä järjestely on Suomessa jotenkin tosi iso tabu, mutta oikeasti pariskuntien kannattaisi pitää kaikki vaihtoehdot avoimina ja tehdä päätökset itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän