Olen ns. tradwife. Haluatko kysyä jotain?
Minulla olisi pieni hetki aikaa vastailla kysymyksiin:) Olen siis ikään kuin jenkkien housewife. Omasta valinnastani ja omasta halustani.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Olet vanha tuttu palstauli Pertti, joka taas esiintyy naisena.
No se oli kohtalaisen matalamielinen avaus sinulta. En ole Pertti, enkä vakituinen palstauli, vaan päätynyt palstalle niiden vanhojen raskausketjujen kautta, joissa etsittiin aina samassa kuussa la:n omaavaa seuraa.
Missä yhtiössä eläkevakuutuksesi on, ja millä perusteilla?
Vierailija kirjoitti:
Missä yhtiössä eläkevakuutuksesi on, ja millä perusteilla?
Minulla ei ole eläkevakuutusta. Tai no, kai minulla joku pieni eläkekertymä on vanhoista töistä. Minulla on kyllä säästöjä, esim indeksirahastoissa sekä ost
Miten saan mustetahran paidasta pois?
Saatko kuukausirahaasi vuosittain vai viiden vuoden välein korotukset? Onko ne tasa- vai prosenttikorotukset?
Onko lapsia, vai oletko vain kotona päivät pitkät? Toki jos kouluikäisiä, niin samahan asia se on :DD
Vierailija kirjoitti:
Miten saan mustetahran paidasta pois?
Kokeile ensin hauduttaa maidossa ja hinkata. Myös kynsilakanpoistoaine voi toimia. Poista tahra tuoreeltaan äläkä pistä pesukoneeseen ennen tahran poistoa! Sitten vielä vaikeampi poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Saatko kuukausirahaasi vuosittain vai viiden vuoden välein korotukset? Onko ne tasa- vai prosenttikorotukset?
Mmm en tiedä. Saan rahaa, kun tarvitsen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsia, vai oletko vain kotona päivät pitkät? Toki jos kouluikäisiä, niin samahan asia se on :DD
4 lasta, joista 2 koululaisia. Kolmas menee eskariin syksyllä, eli yksi kokoaikainen vielä kotona minun kanssani:)
Eihän kukaan enää mustekynillä kirjoita. Menit lankaan! Mutta oisko vinkkiä, miten saan Underwoodiini skandikirjaimet?
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan enää mustekynillä kirjoita. Menit lankaan! Mutta oisko vinkkiä, miten saan Underwoodiini skandikirjaimet?
En tiedä mistä puhut:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit vastata perheen taloudenhoidosta, jos sinulla ei ole kovin ihmeellistä käsitystä edes oman henkilökohtaisen taloutesi hoidosta?
Mikä miehesi työaikataulu on, päiväkahville tulen.
Mitä teet, kun miehesi vaihtaa sinut nuorempaan uranaiseen? Miten ajattelit elättää itsesi?
Ihan mielenkiinnosta kysyn, mitä sinä Ap-uli saat tästä paskasta aloituksesta, rahaa jostain, pervoa seksuaalista tyydytystä vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit vastata perheen taloudenhoidosta, jos sinulla ei ole kovin ihmeellistä käsitystä edes oman henkilökohtaisen taloutesi hoidosta?
Menen kauppaan ja ostan mitä tarvitaan? Mies hoitaa muut laskut, asumiset, auton, mitä laskuja nyt ihmisillä on. Kauhea sanoa näin, mutta mies hoitaa meillä käytännön raha-asiat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet, kun miehesi vaihtaa sinut nuorempaan uranaiseen? Miten ajattelit elättää itsesi?
Minulla on sosiaalialan koulutus, luulisin saavani sieltä töitä, jos näin huonosti kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kysyä samaa.
No, kysytään muuta: jos sinulla ei ole eläkevakuutusta, onko miehelläkään mitään valuutuksia? Mitä teet, kun mies kuolee tai vammautuu niin ettei voi enää tienata rahaa? Leipäjonoon?
Eli olet lokki joka elää miehensä rahoilla? Suomessahan myös naiset ovat perinteisesti tehneet töitä.
Et ole. Olet vanha tuttu palstauli Pertti, joka taas esiintyy naisena.