Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustellaan työpaikkakiusaamisesta

Vierailija
11.04.2024 |

Taisi olla niin arka aihe että äskeinen ketju poistui. 

Sana on vapaa.

Kerro omia kokemuksiasi työpaikkakiusaamisesta.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla itse kiusaajan mielipide, miksi kiusaat?

Ihan vain siksi, että ymmärtäisin paremmin sinun sielunmaisemaa

Vierailija
2/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oma henkilökohtainen kokemus on se, että minulla rahat nippa nappa riittää elämiseen. Ärsyttää suunnattomasti kun eräällä työkaverilla on varaa matkustella ja pärstäillä uusilla vaatteilla. 

Ehkä joskus pienen piikin heitä kun se ei tajua lopettaa matkoista kertomista. Tai sitä kuinka Heikki vaihtoi taas autoa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun oma henkilökohtainen kokemus on se, että minulla rahat nippa nappa riittää elämiseen. Ärsyttää suunnattomasti kun eräällä työkaverilla on varaa matkustella ja pärstäillä uusilla vaatteilla. 

Ehkä joskus pienen piikin heitä kun se ei tajua lopettaa matkoista kertomista. Tai sitä kuinka Heikki vaihtoi taas autoa 

Elämä on valintoja. Joten en ymmärrä kateuttasi, koska voisit olla ihan hyvin samassa tilanteessa kuin hän, jos olisit vain itse tehnyt toisenlaisia valintoja.

Vierailija
4/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jankkaa mene nyt töihisi sieltä 

Vierailija
5/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmassa on ongelma jos pomo ei järjestele asioita niin, ettei synny tilanteita joissa ihmiset ärtyvät ja tiuskivat. Ettei tule vastakkainasetteluja tai ylipätemistä. Myös tilalla ja yksityisellä tilalla on merkitystä.

Vierailija
6/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on valintoja. Joten en ymmärrä kateuttasi, koska voisit olla ihan hyvin samassa tilanteessa kuin hän, jos olisit vain itse tehnyt toisenlaisia valintoja.

Tämä. Toisen onni ei ole millään lailla sinulta pois. Jokainen rakentaa oman elämänsä 

Vierailija
7/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupäälliköt kiusaa, oikeet johtajat ummistaa silmänsä. Ei kivaa mutta minkäs teet.

Vierailija
8/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkupäälliköt kiusaa, oikeet johtajat ummistaa silmänsä. Ei kivaa mutta minkäs teet.

mutta, entä jos työkaveri kiusaa ja yrittää saada siihen toisia mukaan?

Vierailija
9/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työpaikkakiusatut pitäisi irtisanoa. Moisia luusereita ei kannata firman työllistää.

Vierailija
10/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna hyvää kuvaa työntekijästä jos on "kiusattu".

Vierailija
11/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia kiusaajia on ne joilla itsellään on heikko itsetunto tai omassa elämässä on ongelmia.

Sillä jos oma elämä on kunnossa, ei ole aikaa eikä mitään tarvetta kiusata.

Vierailija
12/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki työpaikkakiusatut pitäisi irtisanoa. Moisia luusereita ei kannata firman työllistää.

Sehän voisi olla onnenpotku sille kiusatulle, en kannata asiaa

Vierailija
13/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jankkaa mene nyt töihisi sieltä 

t kiusaaja

Vierailija
14/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama keski-ikäinen tantta ei puhuneet mulle mitään, vaikka olimme kollegoja. Minulla oli parempi koulutus ja halusin edetä suorittavasta tasosta asiantuntijaksi, eli opiskelin myös töiden ohella lisää. Niin kova oli kateus heillä. Edes linkediniin eivät hyväksyneet mua😅 Mutta tämä on jo onneksi mennyttä aikaa, koska olen saanut nykyistä koulutustani vastaavan asiantuntijatyöpaikan.

Vierailija
15/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalapalkka-aloilla tapahtuu paljon sellaista armeija tyyppistä simputusta ja ne lähimmät esimiehet käyttäytyvät usein sellaisen tuoreen alikersantin tavoin.

Meillä vaikkapa yksi jättää sellaiset lääkärilähetteet tekemättä, niin työterveys ei otakaan sinua vastaan ja  näin juokset kuumeissasi turhaan ympäri kaupunkia ja päivä merkataan palkattomaksi.

Joskus sairaana työvuoroja vedetäänkin listalta pois, ikään kuin "et sinulla olisikaan ollut työvuorona vaikka olisit ollut terve" ja kaikkea tällaista pientä.

Vierailija
16/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei anna hyvää kuvaa työntekijästä jos on "kiusattu".

Kyllä se on toisinpäin. Kiusaaja joutuu lopulta huonoon valoon itse. 

Vierailija
17/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on melkein kaikilla 2-4 koulua joissa pitää kulkea edes ja takas ja aina kun lähdet koululta niin luet puhelimella seinältä viivakoodin ja kun saavut toiselle koululle, luet taas seinältä saapumiskoodin.

Nämä siirtymisajat vähennetään työtunneista/palkasta, vaikka on ihan normi 37,5h per viikko sopimus.

Vierailija
18/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän Suomessa tehdäänkin. Vain psykopaatit ja narsistit ovat jäljellä ja tulos on sen mukaista. 

Vierailija
19/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaatkin tykkää hyvästä palvelusta...

Vierailija
20/52 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousfirmojen simputukset on sitä luokkaa, että ei ihme, että jokainen itseään kunnioittava suomalainen valitsee mielummin kotisohvalla istumisen, vaikka sekään ei ylpeyden aihe ole, niin rajansa kaikella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi