Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdettu mummi

Vierailija
01.06.2024 |

Eilen täytin 72 v. Minulla on kolme lasta, kaksi samalla paikkakunnalla.Kummallakin puoliso ja lapsia. Hoidin yhden lapsenlapsen ikävuodet 1 - 2. Jäin silloin eläkkeelle.  Olen rahoittanut kummankin opinnot. Ja kukaan ei muistanut eilen edes puhelulla. Puhelu olisi ollut kiva.

Mitä tehdä? Miksi jatkaa elämää? Kukaan ei välitä, vaikka minua ei olisi. 

Kommentit (201)

Vierailija
21/201 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tajuta näitä aikuisia ihmisä jotka itkee synttäreidensä perään. Siis oikeesti?

Vierailija
22/201 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi erityisesti eilen olisi pitänyt soittaa?  

Mikset soittanut itse? Tai laittanut viestiä?  Viestittely on monille nykyään luontevampi tapa pitää yhteyttä, kun voi vasta sitten kun on sopiva väli.

Lue aloitus. Hänellä oli syntymäpäivä. Ei silloin päivänsankari soittele kerjätäkseen onnitteluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/201 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa tajuta näitä aikuisia ihmisä jotka itkee synttäreidensä perään. Siis oikeesti?

Ahaa, sinä siis et muista äitiäsi ja isääsi heidän syntymäpäivänään, äitienpäivänä, isänpäivänä etkä jouluna. Muistavatko he sinua?

Vierailija
24/201 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit olla kettumainen lasten kasvattaja.

Vierailija
25/201 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki keitit kahvit ja leivoit kakun, jonka jälkeen kutsuit ystäväsi kahville? 

Vierailija
26/201 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit olla kettumainen lasten kasvattaja.

Miksi ilkeilet täällä?

Ap rahoitti kahden opinnot ja on hoitanut lapsenlasta. Ei kovinkaan kettumaista!   Kyllä muistaminen syntympäivänä on aivan normaalia  

Vierailija
27/201 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, sinä siis et muista äitiäsi ja isääsi heidän syntymäpäivänään, äitienpäivänä, isänpäivänä etkä jouluna. Muistavatko he sinua?

Joskus muistetaan ja joskus ei. Joskus myös muistetaan vaikka ei olisikaan syntymäpäivä. 

Vierailija
28/201 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Kyllä lapsesi varmaan muistivat, että sinulla on syntymäpäivä. Eivät vaan halunneet onnitella.

Vierailija
29/201 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää! Ystävyydellä: lapseton.

Vierailija
30/201 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Jos olisin tilallasi, laittaisin kaikille kolmelle viestin ja kertoisin miten pettynyt olen. Samalla kertoisin, että alat etsiä hyviä lahjoitus kohteita omaisuudellesi.  Rehellisyys on a ja o. Ole suora ja rehti. 

Vierailija
31/201 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea syntymäpäivänä!

Vierailija
32/201 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP. Jos olisin tilallasi, laittaisin kaikille kolmelle viestin ja kertoisin miten pettynyt olen. Samalla kertoisin, että alat etsiä hyviä lahjoitus kohteita omaisuudellesi.  Rehellisyys on a ja o. Ole suora ja rehti. 

Ihan järjettömän epäkypsää. Omat lapseni muistavat ja onnittelevat minua, mutta en kyllä jaksaisi meteliä nostaa, jos joskus unohtuisi.

Vierailija
33/201 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ikävää. Oletko paljon heihin yhteydessä, soitteletko ja käytkö kylässä? Oma mummoni ei ikinä oma-aloitteisesti soittanut minulle eikä pyytänyt kylään. 

Vierailija
34/201 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on eri tapoja suhtautua merkkipäiviin. Itse en muista omaani, saati muiden. Anoppi ei muista poikansa tai lastenlastensa synttäreitä, mutta loukkaantuu, jos häntä itseään ei muisteta.

Jos välit ovat muuten kunnossa, en antaisi suurta painoarvoa merkkipäivien muistamiselle tai tekisi siitä kovin suuria tulkintoja.

Vierailija
35/201 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan käyttäytynyt huonosti heitä kohtaan? Ovat loukkaantuneet?

Vierailija
36/201 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai anteeksi, sulla oli synttärit, en heti huomannut.

Silti, ei aina ole helppoa soittaa. Voi oikeasti ruuhkavuosissa unohtua, tai sitten ei vaan ikäänkuin ehdi.

Olet sairastunut vahvuuteen.

Vierailija
37/201 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen on niin pettynyt, jos ei muisteta syntymäpäivää. En käsitä. Ei tulisi mieleenkään. Yleensä minä tarjoan lapsille synttärikahvit ja kakut. 

Vierailija
38/201 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai anteeksi, sulla oli synttärit, en heti huomannut.

Silti, ei aina ole helppoa soittaa. Voi oikeasti ruuhkavuosissa unohtua, tai sitten ei vaan ikäänkuin ehdi.

Olet sairastunut vahvuuteen.

Ah miten kulunutta.

Vierailija
39/201 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin ymmärrän sinua ap. KIITTÄMÄTTÖMYYS  on lasten ja lastenlasten palkka. Autoin pajon ,kun heillä oli ns, ruuhkavuodet. Omaisuutta olen antanut- paljonkin, en suinkaan siksi ,että minua paapottais. Olen terve vanhus ja palvet ostan mieluusti,kun on sen aika.

MUTTA, sen kerran kun tavataan ,olisi kiva ,jos ei moitittaisi joka keskustelussa kuinka vääränlainen olen. Ja nämä vääränaiset geenit ovat lapseni valitettavasti perineet. 

Vierailija
40/201 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja terveyttä tuleviin vuosiin.