Tampereen ylikalliit asuntojen vuokrat
Tampereella on ahneita vuokranantajia. Pitävät mieluummin asuntoja tyhjillään, eivät halua alentaa vuokrien hintoja. Minusta hieman omituista. Jos olisin itse vuokranantaja, mieluummin alentaisin hintaa kuin antaisin asunnon olla tyhjillään. On vähän omituiset luulot täällä näillä vuokranantajilla. Itse en vuokraa ylihintaista asuntoa, rahalle pitää saada vastinetta, jos pienen kolmion vuokra yli tuhat euroa, sijainnin pitää olla hyvä ja rauhallinen.
Kommentit (11)
Hei mulla on ratkaisu: osta Tampereelta monta kämppää ja vuokraa ne halvalla.
Ei Tampereelta nyt saa kohtuuhintaisia vuokra-asuntoja, se on fakta. Sinne muuttaa koko ajan lisää väkeä eli on "vuokranantajien markkinat."
Vakuutus korvaa jonkun aikaa tyhjillään olon, en nyt muista montako kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vakuutus? Yksityiselle vuokranantajalle vai jollekin yhtiölle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vakuutus? Yksityiselle vuokranantajalle vai jollekin yhtiölle?
Ihan yksityiselle. Korvaa myös jos joku ääliö vuokralainen tuhoaa kämppää, ei ole monta kymppiä vuodessa.
Valitettavasti kaikki vuokralaiset eivät ole luotettavia.
Eivät halua laskea vuokria koska kukaan muukaan ei laske. Raha ratkaisee kaikessa ja tietävät että pakko on asua jossakin vuokrallakin.
Vuokralaisten tulisi asua kunnioittavasti jotta välttyisimme turhilta korjauskuluiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kaikki vuokralaiset eivät ole luotettavia.
Se on täysin tiedossa oleva riski kun lähdetään sijoittamaan asuntoon ja vuokraamaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei Tampereelta nyt saa kohtuuhintaisia vuokra-asuntoja, se on fakta. Sinne muuttaa koko ajan lisää väkeä eli on "vuokranantajien markkinat."
Itsekään en muuta hintojen takia pois.
Helposti saa kämpän ja ne ylikalliit lojuu tyhjänä.
T.Tampere
Hyyryläinen on aina riski, jos ei maksa kunnolla niin ei kannata vuokrata. Osta oma, mullakin rivarikolmio ja yhtiövastike 300 e.