Miksi Tinder miehet, ulkonäköön katsomatta kaikki painostavat minua pikaisille treffeille??? Mun llnu
Olen hitaasti syttyvä, varovainen ja haluan tutustua kaikessa rauhassa tulevaan mahdolliseen kumppaniin. Luottamus vie aikaa ja toiseen tuntemista.
Olen saanut painostusta että minun pitäisi heti nähdä treffeillä. Miehet turhautuvat kun haluan tutustua kaikessa rauhassa. Minulle on suututtu, on painostettu tm ikävää.
Minulle naisena jo ihan turvallisuuden takia on tärkeää tuntea kenen kanssa lähtee treffeille. Lisäksi mulla on omaakin elämää elettävänä jossa ei aina kerkeä olemaan joka sekuntti puhelimen päässä. Miksi miehet ei ymmärrä tätä??? Miehet kiukkuavat jos en heti vastaa tai reagoi. Hirveän painostavaa olla jatkuvasti yhteydessä kun on opiskelu, ja työkiireet, kodin hommat, urheillut ym
Minun ongelma on, että miehet haluavat minun 100% huomion ja ajan heti heille. Olen kauniiksi kehuttu mutta mitä se auttaa kun miehet pettyy etten heti anna kaikkea aikaani ja huomiotani heille? Hirveä painostus, aina😔
Kommentit (46)
Koska 99 prosentin todennäköisyydellä ghostaat joka tapauksessa. Jos ei treffejä saa sovittua ekaan viikkoon, tai anna ymmärtää mitenkään sellaisen mahdollisuudesta 2 viikkoon, on riski liian suuri että tuhlaat vain miehen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska 99 prosentin todennäköisyydellä ghostaat joka tapauksessa. Jos ei treffejä saa sovittua ekaan viikkoon, tai anna ymmärtää mitenkään sellaisen mahdollisuudesta 2 viikkoon, on riski liian suuri että tuhlaat vain miehen aikaa.
Tämä. Todennäköisyydet siihen että minkä tahansa näköinen nainen juttelisi vain ja ainoastaan sinun kanssa tuolla on täysi nolla.
Jos kiinnostusta ei riitä edes treffaamaan kyseistä miestä livenä lähiaikoina, niin se tarkoittaa ainoastaan sitä että joku muu on kiinnostavampi.
Turha on tällaiseen naiseen tuhlata aikaa ja jauhaa paskaa viestien välityksellä. Jos kiinnostusta ja kipinää on, niin kyllä tämä haluaa tavata. Ei ole pakko samana päivänä, mutta vaikka seuraavana viikonloppuna.
Ja ei, kukaan maailman ihminen ei ole niin kiireinen ettei siihen pysty jos todella kokee viehätystä siihen toiseen osapuoleen, vaikka olisi Yhdysvaltain presidentti niin saa ujutettua seuraavalle viikonlopulle tunnin näkemiseen jos aitoa kiinnostusta on olemassa.
Ei kukaan jaksa lätistä vain juttelemisen ilosta, Tinder kun on täynnä naisia hakemassa vain itsetuntoboostia ilman aiettakaan mennä treffeille.
Haisooko etupylly pyypyy hyhhyh pahalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Todennäköisyydet siihen että minkä tahansa näköinen nainen juttelisi vain ja ainoastaan sinun kanssa tuolla on täysi nolla.
Jos kiinnostusta ei riitä edes treffaamaan kyseistä miestä livenä lähiaikoina, niin se tarkoittaa ainoastaan sitä että joku muu on kiinnostavampi.
Turha on tällaiseen naiseen tuhlata aikaa ja jauhaa paskaa viestien välityksellä. Jos kiinnostusta ja kipinää on, niin kyllä tämä haluaa tavata. Ei ole pakko samana päivänä, mutta vaikka seuraavana viikonloppuna.
Ja ei, kukaan maailman ihminen ei ole niin kiireinen ettei siihen pysty jos todella kokee viehätystä siihen toisee
Itse olen nainen mutta olen samaa mieltä. Peruin kerran jopa sovitun menon parin päivän päässä jotta sain nähtyä tiettyä miestä. Seurustelemme yhä 3 vuotta myöhemmin ja olemme kihloissa.
Jos todellista halua on, niin ihan kaikki harrastukset, kavereiden kanssa kahvittelut, siivoukset jne. jäävät sille kakkoseksi. Sellainen halu tulee vain harvoin.
niin mies kuin nainenkin löytää siihen kyllä keinot että toista pääsee tapaamaan jos on oikeasti perhosia vatsassa tai todella suurta fyysistä vetoa molemminpuolisesti.
se että roikotat viikkotolkulla jossain chatissä ilman aikomustakaan tavata tarkoittaa vain sitä ettet koe mitään oikeaa vetoa yhteenkään matcheistasi. aika yhdentekevää se on verhota johonkin kiireisiin tai hitaaseen tutustumiseen.
kyllä jo kirjekaveriaikoina näin ihmisiä esim. viikon parin sisällä kirjoittelusta jos molempia kiinnosti, ja tämä oli aikana ennen nettiä!
Ei mua kyllä painosteta tai hoputeta. Toki ehdottavat treffejä, mutta eivät suutu jos en halua vielä tavata tai perun tapaamisen tms. Monta kertaa ovat sanoneet, jopa tyyliin "voidaan kyllä nähdä myöhemminkin, jos on liian tiukka aikataulu tällä viikolla".
Eräs Tinder-mies perusteli sitä, kun haluaa Tavata naisen heti ilman viestittelyjä, sillä kun hän on joskus viestitellyt pitkään ja ensitapaamisella huomannut, ettei ole kemiaa, niin se on tuntunut tosi turhauttavalta.
Vierailija kirjoitti:
2 viikkoa on kauhean vähän aikaa tuhlattavaksi, kun oletettavasti mieskin välillä käy töissä, harrastelee ja tapaa vaikka kavereita tai sukulaisia. Jos ei kahta viikkoa jaksa viestiä niin johan on outoa.
Järjestin pitkään aikaa treffeille ja tapasin nopeasti miehiä. Useimmat oli vailla seksiä saman tien tai viimeistään seuraavana päivänä, vaikka väittivät muuta. Fiksuimmat kertoivat ihan itse, että nyt oli eri intressit. Hukkasin tällaiseen liikaa aikaa liian kauan, tingin omasta elämästäni jonkun tuntemattomien takia ja sain pettyä joka kerta. En tee sitä enää ja tinderinkin jätin sitten aika pian.
Vikaa varmaan myös itsessä, mutta muualla olen tavannut fiksumpia miehiä, jotka on kiinnostuneet muustakin kuin satunnaisesta seksistä. Siihen musta ei ole ollut vuosiin, on ollut parempia vaihtoehtoja. Edelleen toki sinkkuna/ taas täysin vapaa, mutta en jaksa enää ainakaan tinderiä tai treffisivustoja. Niistä sai huonoimmat kokemukset, vaikka oli mukana ihan kivojakin ihmisiä. Samat tyypit joka paikassa vuosia, mistähän johtunee...
Tinderissä viestittely on minulle täyttä ajanhukkaa, ja hyvin moni nainen ei ole aikeissakaan tavata ketään, joten on tärkeää karsia pois vaiheilijat ja keskittyä heihin, jotka ovat motivoituneita kaljalle heti.
Sulle sopii erilaisempi treffailutyyli. Sinuna panostaisin Skype treffeihin. Kirjaa puhelun päätteeksi ylös jokaisen ehdokkaan hyvät ja huonot puolet. Päästä jatkoon ainoastaan eniten plussia kerännyt. Tavatkaa nyyttäri tyylillä julkisella paikalla (nyyttäri= kumpikin tuo jotain) Annat vasta sitten kun koet olosi turvalliseksi. Ilmaisia: https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega , https://tutvus.planet.ee/?leht=mees_otsib_naist JA https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä viestittely on minulle täyttä ajanhukkaa, ja hyvin moni nainen ei ole aikeissakaan tavata ketään, joten on tärkeää karsia pois vaiheilijat ja keskittyä heihin, jotka ovat motivoituneita kaljalle heti.
Niin, ja tosiaan en ole lainkaan kiinnostunut aroista, hitaasti lämpiävistä tai traumatisoituneista naisista, joten tämän ketjun perusteella lähestymistapani on täysin oikea.
Sellaisii miehet vaan on. Miehet tarvii kaikkein eniten naista ja haluu ain edetä nopeesti
Christiiina kirjoitti:
Eräs Tinder-mies perusteli sitä, kun haluaa Tavata naisen heti ilman viestittelyjä, sillä kun hän on joskus viestitellyt pitkään ja ensitapaamisella huomannut, ettei ole kemiaa, niin se on tuntunut tosi turhauttavalta.
Juuri näin. Turha ladata odotuksia tapaamiselle, kun 30 sekunnissa voi jo tietää, ettei toinen kiinnosta yhtään. Jos näkee livenä nopeasti, se säästää aikaa ja vaivaa.
Jännä otsikko. Miten ajattelit miehen ulkonäön liittyvän asiaan? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 viikkoa on kauhean vähän aikaa tuhlattavaksi, kun oletettavasti mieskin välillä käy töissä, harrastelee ja tapaa vaikka kavereita tai sukulaisia. Jos ei kahta viikkoa jaksa viestiä niin johan on outoa.
Ihan turhaa kuluttaa aikaa 2 viikkoa. Pettymys on valtava jos 2 viikon jälkeen ei synkkaa yhtään livenä.
Jos te juttelette liian kauan tapaamatta toisianne, mies ihastuu mielikuvaan susta, ei suhun. Sitten kun te tapaatte, mies pettyy kun hänen ihastuksen kohdettaan ei olekaan olemassa.
Itse ajattelen myös noin naisena.
Pari viikkoa ja sitten treffeille.
Painostaminen ei tietenkään ole hyvä, mutta itse en kyllä lähtisi mihinkään pitkiin viestittelyihin. Niiden tapaamisten tarkoitushan on juuri tutustuminen. Toki sitä viestittelyä tai soittelua jatketaan sitten tapaamisten välillä, jos kummastakin vaikuttaa hyvältä.
Sun kuvissa on jotain epäilyttävää. Paljon filttereitä eikä yhtään kokovartalokuvaa?