Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?
Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut.
Kommentit (1648)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olin lapsena juuri se ruma tyttö. Mutta ulkomaanmatkoilla näissä maissa, joissa kaikkia naisia kehutaan kauniiksi, itsetuntoni parani huomattavasti.
Olen ihan tavis. En monenkaan mielestä kaunis, en ehkä rumakaan. Itsetuntooni tämä ei vaikuta suuntaan tai toiseen. Oon usein miettinyt, kuin ikävää olisi olla kaunotar. Saisi paljon huomiota sen takia. Se muuttais omankin huomion vain ulkonäköön. Kuin muita arvoja ei olis. Ja kauhea huoli sen rapistuessa. Pidän siitä, että saan olla rauhassa, mitä olen. Saan huomion muosta asioista. Ei ihmisen arvo saisi olla ulkonäköön sidottu, riippumatta siitä, minkä näköinen on. Ulkonäöllä on merkitystä silloin, kun silä/sillä myydään.
Mielipiteesi on kyllä todella poikkeuksellinen. En tunne ketään joka tahallaan rument
Mistähän kehitit nyt nää rumentamis - ja pahanhajuiset kommentit? En haise pahalta ja pidän itsestäni huolta. Näin tehdessäni en ajattele yhtään miestä. Ikinä. Sen kaiken teen lähinnä itseni takia. Siihen on kasvanut sosiaalisessa ilmapiirissä. Ei mitenkään erityisesti miehiä ajatellen. En edes omaa siippaani tässä mieti.
Toisessa kommentissa kerroin, että naiset ovat palstalla kertoneet käyttävänsä tietoisesti löysiä tai vaatimattoman näköisiä vaatteita. Se ei ole vielä sinänsä rumentamista tai pahalta haisemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani olen ohjeistanut tyttäreni ja heidän kaverinsa vierailemaan uliksella katsomassa, millaisia poikia ja miehiä tuolla kaduilla vaeltaa. Että tietävät, mitä kaikkea voi olla vastassa. Ja kyllä, olen käskenyt varomaan tuntemattomia miehiä. Ja vähän tutumpiakin, jos ensimmäistä kertaa ovat jäämässä kahden kesken.
Seuraavaksi taidan pyytää vielä tsekkaamaan myös tämän palstan, sillä täällä meno alkaa olla lähes yhtä paha kuin uliksella, kun se maksullisuudellaan hääti köyhimmät ja häiriintyneimmät ilmaisille alustoille.
--
Tee se. Mielestäni tätä palstaa ja sen naiskäyttäjien kommentteja voisi lukea ääneen pojille ensimmäiseltä luokalta alkaen. Pari tuntia viikossa riittänee alkuun.
Miksi vain naiskäyttäjien? On
On sinulla unelmat. Varmaan raskasta elää länsimaassa, kun pakko sietää naisia kaikkialla. Ja vielä kelvottomat kuvittelevat olevansa yhtä arvokkaita kuin miehet. 🙄
Mikä tuossa unelmassa on vialla?
Saisitte mitä haluatte. Elämän ilman ahdistelua.
Toinen tapa on myös palstalla suosittu: tapetaan poikalapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on nykyäänkin äiti, joka on kasvattanut. Syytä miehiä, syytä samalla naisia, jotka ovat heidät synnyttäneet ja kasvattaneet.
Miehillä ei nykyäänkään ole isää, joka olisi kasvattanut pojastaan kunnon miehen. Miehen malli kun on mitä on, niin tässä tulos. Ei mitään uutta auringon alla.
Jep. Sääli kun kokonainen sukupolvi menetettiin koska äitinne eivät valinneet miestään paremmin.
Niin. Kokonainen sukupolvellinen kelvottomia miehiä. Valitse siinä sitten.
Niin, jättäkää valitsematta. Ei hyvä mies ole mitään ihmisoikeus.
Ei naisilla ole edes oikeutta määritellä mikä on hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olin lapsena juuri se ruma tyttö. Mutta ulkomaanmatkoilla näissä maissa, joissa kaikkia naisia kehutaan kauniiksi, itsetuntoni parani huomattavasti.
Olen ihan tavis. En monenkaan mielestä kaunis, en ehkä rumakaan. Itsetuntooni tämä ei vaikuta suuntaan tai toiseen. Oon usein miettinyt, kuin ikävää olisi olla kaunotar. Saisi paljon huomiota sen takia. Se muuttais omankin huomion vain ulkonäköön. Kuin muita arvoja ei olis. Ja kauhea huoli sen rapistuessa. Pidän siitä, että saan olla rauhassa, mitä olen. Saan huomion muosta asioista. Ei ihmisen arvo saisi olla ulkonäköön sidottu, riippumatta siitä, minkä näköinen on. Ulkonäöllä on merkitystä silloin, kun silä/sillä myydään.
Mielipiteesi on kyllä todella poikk
Ok selvä. Se haiseminen olisi vaan ollut yksi kuvaan sopiva keino, jos tarkoitus on saada miehet kiertämään sinut kaukaa. Menee vähän samaan kuin se että toivoo olevansa ruma.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa naisista haluaa pariutua ja perustaa perheen. Tätä varten halutaan saada hyvä mies. Tätä varten yritetään tehdä itsestä niin miellyttävän näköinen ja oloinen, että saadaan se paras mies. Komea ja hauska ja älykäs ja hyvin koulutettu ja ties mitä, että kehtaisi esitellä naista kavereilleen ja perheelleen niin että se tuottaa hänelle kunniaa, millaisen on saanut kalastettua. Jotenkin tämä realiteetti tuntuu nyt unohtuvan.
Sinkkunaisen asema ei yhteiskunnassa ole yhtä hyvä kuin pariutuneen ja perheellisen noin keskimäärin, eikä sitä asemaa valtaenemmistö naisista tavoittele.
Eletään kyl niin eri todellisuudessa, ettei mitään rajaa. Toki en ole sinkku, mutta tunnen sinkkuja, eivätkä he koe olevansa yhtään eriarvoisia meihin naimisissa oleviin nähden. Kaikki eivät halua perhettä.
En ole miehelleni mikään näyttelyesine. Hän on kyl poikkeuksellisen komea suomalaiseksi mieheksi. Mutta hänelle arvot vaimossa on jossain muualla, kuin siinä, mitä muut meistä ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen tietää mikä on pakkoa ja mikä vapaaehtoista. Nainen ainakin tietää
Ongelmahan tossa onkin, että nainen sen päättää, ja saa muuttaa päätöstään mielialansa mukaan.
Katselin juuri viime viikolla norjalaista dokumentti/nuorten ohjelmaa, jossa teinit olivat pussailleet tytön kimppakämpässä. Tuli yö, mutta tyttö ei raskinut komentaa poikaa kimppakämpän olohuoneen sohvalle, vaan otti tämän omaan sänkyynsä kerrottuaan tälle ensin, että seksiä ei ollut luvassa.
Yön aikana poika alkoi kopeloida tyttöä, ja ilmeisesti Peura ajovaloissa -ilmön seurauksena kettu kävi kolossa. Aamulla erottiin ja heti kahden vuoden kuluttua tyttö sai päätöksensä tehtyä, ja käveli po
Lähettäkää ne pojat kotiinsa. Vielä parempi, älkää edes päästäkö niitä teille.
Ongelma ratkaistu, seuraava.
Hmm. Suosittelet siis varomaan poikia? O-ou.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteesi on kyllä todella poikk
Mistä ihmeen itsensä rumentamisesta jankutatte? Kyllä minä käytän meikkiä. En aina, enkä kaikkialla, mutta juhlimaan lähtiessä kyllä. Tosin mulla on kavereita, jotka eivät meikkaa. Eivät ole rumia. Todellakaan. Kaikki eivät ole silleen turhamaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&
Mikä siinä on surullista? Hyvä että nainen peittää itsensä. Suurin osa on lihavia jo ennen porsimista.
Tällaisiin viesteihin minä törmäsin, kun tälle pastalle taannoin eksyin. Sitten samoissa ketjuissa itkettiin naisten kielenkäytöstä ja huudetiin miesvihaa ihan häsärien kera. Sinä ilmeisesti asialla kaiken aikaa? Ei ole juuri muita miehiä tainnut näkyä täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No siksi koska kaikki normaali ja huumorintajuinen kommunikaatio on jo lähes tuhottu Suomesta, kun ihmiset eivät enää uskalla puhua mitään. Se aiheuttaa itsemurhia. "
En ymmärrä. Kun esimerkiksi meidän kahvipöydässä onnistuu normaali ja huumorintajuinen kommunikaatio. On katsos olemassa myös hyvää huumoria, joka ei ole seksuaalissävytteistä.
Minä en missään vaiheessa ole puhunut mistään seksuaalissävytteisestä.
Mutta tässä ketjussa puhutaan. Olet jumiutunut nyt ihan sivuraiteille koko asian suhteen. Luepa aloitus, ja mieti sen pohjalta, mitä sanottavaa olisi.
Olen sen kyllä lukenut monta kertaa ja sinä olet nyt itse jumittunut juuri siihen, että miehet eivät saa mitään posi
En ole yhdessäkään kommentissa sanonut, ettei miehet saa antaa positiivista huomiota. Olemme eri mieltä vain siitä, mitä on positiivista, ja mikä on seksististä ja alentavaa.
En ole ainoa kommentoija täällä sinun lisäksesi.
Naiset eivät tajua montaa muutakaan asiaa. Ei sitä kannata ihmetellä. Onneksi faktat ovat aivan erit kuin naisten ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa naisista haluaa pariutua ja perustaa perheen. Tätä varten halutaan saada hyvä mies. Tätä varten yritetään tehdä itsestä niin miellyttävän näköinen ja oloinen, että saadaan se paras mies. Komea ja hauska ja älykäs ja hyvin koulutettu ja ties mitä, että kehtaisi esitellä naista kavereilleen ja perheelleen niin että se tuottaa hänelle kunniaa, millaisen on saanut kalastettua. Jotenkin tämä realiteetti tuntuu nyt unohtuvan.
Sinkkunaisen asema ei yhteiskunnassa ole yhtä hyvä kuin pariutuneen ja perheellisen noin keskimäärin, eikä sitä asemaa valtaenemmistö naisista tavoittele.
Eletään kyl niin eri todellisuudessa, ettei mitään rajaa. Toki en ole sinkku, mutta tunnen sinkkuja, eivätkä he koe olevansa yhtään eriarvoisia meihin naimisissa oleviin nähden. Kaikki eivät halua perhettä.
En ole miehelleni mikään näyttelyesine. Hän on kyl poi
On kyllä taas niin vauva-foorumi meininki että... kakku pitää sekä syödä että säästää... 😂 "ulkonäkö ei merkitse meille mitään en edes tiedä mitä on hyvä ulkonäkö mutta mieheni on kyllä poikkeuksellisen komea" ja tätä pitää moneen otteeseen hokea... 😁
En myöskään puhunut juuri sinusta tai sinun sinkkuystävistäsi tai sinun avioliitostasi yhtään mitään vaan siitä, miten yleensä asiat maailmassa menee. Kyllä vapaaehtoisesti ikisinkut on erittäin harvassa. Ja ne jotka sinkkuina pysyvät kokevat usein olevansa ulkopuolisia, ja että heitä ei kutsuta enää ydinperheiden menoihin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä naiset kestäisivät olla jostain Italiassa tai Espanjassa Missä kaikille naisille huudetaan Bella bellaa ja vihellellään kaduilla???.
Siellä sitä ei tee suomalaiset läskit miehet vaan komeat urokset. Tietysti silloin tykätään huomiosta.
Naisethan on innokkaita säätämään lakeja kaikesta. Tehkääpä sellainen, jossa määritelllään, että komeat miehet saavat ahdistella, mutta rumat ei.
Jokainen mies tietää sen, eli mitään uuttahan siinä ei olisi, mutta ehkä se selventäisi tilannetta, kun se olisi laissa.
Suomessa kuulemma raiskataan toppahousumummojakin, joten vastaavalle naisia koskevalle lainsäädännölle ei ole tarvetta -- jollei tasa-arvolaki vaadi (tuskin vaati
Sairasta settä on se, että luulet ketjussa olevan vain yksi mies. Minä olin lenkillä ilman kännykkää, ei tuon kirjoittaja.
Aivan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos valtaosa miehistä käyttäytyy aivan moitteettomasti ja normaalisti, miksi sitten JOKA KOLMAS SUOMALAINEN NAINEN on kokenut parisuhdeväkivaltaa?
Koska naiset ilmoittavat asiasta pienemmällä kynnyksellä.
MItä olet itse tästä mieltä:
Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan puolison tai partnerin pahoinpitelemien 2064-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Tämä viittaa miesten korkeampaan kynnykseen ilmoittaa itseensä kohdistuneesta väkivallasta.Joko nyt löytyisi
Tutkimusnäyttö on olemassa hän kertoo mistä se löytyy.
Ei ole. Mitään tutkimusnäyttöä ei ole siitä, että miehillä olisi korkeampi kynnys tehdä rikosilmoitusta perheväkivaltatapauksissa. On vain psykiatrin spekulointi asialla. Tämä lienee syy, miksi asia ei ole uutinen vaan vain yksi maininta maakuntalehden kolumnissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>>Siitä ei liiemmin valiteta koska valittajat lytätään naisten toimesta välittömästi. Itsekin olen tässäkin ketjussa maininnut miesten kokeman ahdistelun joka alkaa jo pienenä poikana. Ne äidin ystävättäret tai suvun naiset ovat ihan yhtä kopeloijia kuin se limainen sukulaismies. Kokeillaan hauista, hivellään hiuksia ja selkää, kehutaan lihaksia.
Eivät pojat halua limaisia kehuja äitinsä ikäisiltä naisilta. Jättäkää ne pojat rauhaan.<<
Öö entäs oman ikäisesi naiset? Miksi puhut vain jostain äitisi ikäisistä naisista? Se ei ole mikään lähtöoletus parisuhdemarkkinoilla.
Annetussa esimerkissä nelikymppiset, äidin ikäiset naiset koskettelee 12-vuotiasta poikaa. Kyseessä ei ole parisuhde vaan rais kaus ja seksuaalinen ahdistelu.
Mutta miten tämä aihe liittyy nyt tähän ketjuun?
Aloitte kertomaan omia tarinoitanne kuinka naisten pitää pelätä kaikkia miehiä koska miehissä on seksuaalirikollisia.
Kerron että siinä tapauksessa poikienkin pitää pelätä naisia.
Yhkäpä yhteiskuntamme on pian valmis erottamaan kaksi sukupuolta toisistaan, ette naiset selvästi kykene olemaan rais kailematta alaikäisiä poikalapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän saamme lukea uutisista, kuulla naisten omia kokemuksia, järkyttyä tapauksesta toiseen, sitä pienemmäksi käy 'hyvien' miesten joukko.
Kun ryhmässä yksi perceilee, mitä teette? Nauratte mukana, 'on se kova jätkä'! Puuttukaa, puhukaa miehet keskenään, kuinka voitte tilannetta parantaa. Ei se ole naisten tehtävä, aikuiset miehet.@% Tehtävä ei ole vaikea, aikaa toki vie asennemuutos. Aloita se Tänään.
Ei, me normaalit miehet emme naura mukana.
Miesvihakiimassasi toki väität näin ja se saa tällä palstalla tykkäyksiä, eikä yhtään vastalausetta naisilta.
Vaatimuksesi voit mennä esittämään karhulle tuolleen jalkaa polkemalla. Voin kertoa ettei kiinnosta kuunnella.
Millä perusteella luokittelet itsesi normaaliksi mieheksi? Jos sinä olet normaali mies, sehän tarkoittaa, että normaalit miehet laiminlyövät hätäauttamisvelvollisuutensa, kannattavat tyttö- ja poikakouluja, haluaa vauvapalstan viestejä luettavan ekaluokkalaisille pari tuntia viikossa vähintään, menettävät hermonsa nettimeemeistä, ovat tulleet lukemattomien vanhojen naisten, ahdistelemiksi, nimittelevät naisia viemäreiksi, ämpäreiksi ja ränneiksi ja mitähän kaikkea.
Kuule, ei. Et sinä ole normaali mies. Et ole normaali ihminen.
Laita listaus jokaisesta asiasta jonka normaalin miehen tulee täyttää. Niitä eri parameterja on miljoonia, eikä yksikään mies täytä niitä kaikkia.
Voinhan minäkin esittää ettei normaali nainen levitä miesvihaa netissä, nimittele miehiä, tapa lapsiaan, kerro tyttärelleen mitä miehet heistä ajattelevat, toivo kohtaavansa karhua metsässä.
Et sinäkään ole normaali nainen. Et ole edes normaali ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen tietää mikä on pakkoa ja mikä vapaaehtoista. Nainen ainakin tietää
Ongelmahan tossa onkin, että nainen sen päättää, ja saa muuttaa päätöstään mielialansa mukaan.
Katselin juuri viime viikolla norjalaista dokumentti/nuorten ohjelmaa, jossa teinit olivat pussailleet tytön kimppakämpässä. Tuli yö, mutta tyttö ei raskinut komentaa poikaa kimppakämpän olohuoneen sohvalle, vaan otti tämän omaan sänkyynsä kerrottuaan tälle ensin, että seksiä ei ollut luvassa.
Yön aikana poika alkoi kopeloida tyttöä, ja ilmeisesti Peura ajovaloissa -ilmön seurauksena kettu kävi kolossa. Aamulla erottiin ja heti kahden vuoden kulutt
Hmm. Suosittelet siis varomaan poikia? O-ou.
Ei, en suosittelet.
Varominen on jonkin asian tekeminen erityistä tarkkaavaisuutta käyttäen.
Riskienhallinnassa voidaan ajatella kontrolleja. Laita 5v lapsi leikkaamaan pihvejä.
1. Sen voi tehdä sen todella varoen, ei kovin tehokasta, riskit sormien leikkuulle on edelleen
2. Voit antaa sille viiltosuojatut hanskat. Tämän kanssa se voisi toimia
3. Sä voit hommata vakuutuksen. Jos jotain tapahtuu, se korvataan. Uusi lapsi tai jotain.
4. Voit olla laittamatta lasta leikkaamaan pihvejä. Vältetään riski kokonaan. Tämä on se mitä suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos valtaosa miehistä käyttäytyy aivan moitteettomasti ja normaalisti, miksi sitten JOKA KOLMAS SUOMALAINEN NAINEN on kokenut parisuhdeväkivaltaa?
Koska naiset ilmoittavat asiasta pienemmällä kynnyksellä.
MItä olet itse tästä mieltä:
Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan puolison tai partnerin pahoinpitelemien 2064-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Tämä viittaa miesten korkeampaan kynnykseen ilmoittaa itseensä kohdistuneesta väkivaEi ole. Mitään tutkimusnäyttöä ei ole siitä, että miehillä olisi korkeampi kynnys tehdä rikosilmoitusta perheväkivaltatapauksissa. On vain psykiatrin spekulointi asialla. Tämä lienee syy, miksi asia ei ole uutinen vaan vain yksi maininta maakuntalehden kolumnissa?
Ahaa siis haluaisit esimerkiksi kyselytutkimuksen? Datasta ei pysty tekemään analyysejä?
Kovin on köyhää humanisti-naisten koulutus nykyään.
Mitäs tutkimusnäyttöä olikaan sille, että naiset eivät ilmoita tapahtuneita rais kauksia? Hurjia väitteitä kuinka moni jää ilmoittamatta. Kerro miten sen "tutkimusnäyttö" on kelvannut naisille? Johtuuko se siitä että siinä kerrotaan jotain paskaa miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Eivät tajua, että uhriutuminen ja syyllistäminen vain heikentää tasa-arvoa ja lisää vastakkainasettelua. Peace.
Älä uhriudu raiskausuutisista, Pasi. Äläkä aloita tällaisia syyttelyketjuja.
Koska kenestäkään ei näe sitä päällepäin.
Miksi itse teet mitä teet, ap?
Mutta miten tämä aihe liittyy nyt tähän ketjuun?