Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?
Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut.
Kommentit (1648)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...Oletko muuten huomannut, että muslimityttöjen perään ei kuolata samalla tavalla -- paitsi tietysti muslimimiehet, joille kelpaa mikä tahansa missä henki pihisee.
Tytöistä se tuskin johtuu. Olisiko sittenkin jotain tekemistä pukeutumisen kanssa -- vanhemmat ja sukulaiset eivät anna roikeltaa kaupungilla tissit ja perse paljaina.
Eli miehet eivät voi olla ahdistelematta, jos vain näkevät vähänkin paljasta pintaa niin käyvät kimppuun, ja muslimimaissa tämä on sitten ratkaistu niin että puetaan naiset säkkeihin, paitsi että siellä miehet ahdistelevat niitä säkkeihin puettujakin.
Mistä tämä siis kertoo? No siitä mitä vastaan te miehet yritätte koko ajan känkätä: miehet OVAT vaarallisia. Vaarallinenhan sellainen olento on, joka ei voi hillitä itseään ollenkaan
Jos tuossa s
No mutta miesten itsehillintäkyvyttömyydestähän silloin on kyse jos naiset pitää pukea säkkiin ettei heitä ahdisteltaisi. Miten sen muuten voi tulkita? Jos kerran paljaan pinnan näkyminen saa aikaan tuollaisia alkukantaisia reaktioita.
Ja suurinta osaa tytöistä ja nuorista naisista on ahdisteltu todella paljon. Onko sinusta vain raiskaus ahdistelua kun puhut raiskajaisista? Raiskaus on sitten paljon vakavampaa jo kuin ahdistelu. Hyvin monella on siitäkin kokemusta. Jo täällä Suomessa yli puolet nuorista naisista on kokenut seksuaalista väkivaltaa. Monet muut maat ovat vielä paljon vaarallisempia.
Milsi sinulla muuten on noin kummallinen tapa käyttää lihavointia? Onko se joku miesasiayhdistyksen keskustelufoorumin muotijuttu jolla pyritään osoittamaan erityistä nokkeluutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
Syy naisen rais kaamiselle lienee sitten seksuaalinen hätätila. Miltä kuulostais jos miehille keksittäis diagnooseja jotta niitä ei tarvitse tuomita sairaista rikoksistaan?"
Siis MITÄ mä just luin?!
Luit yhden syyn lisää miksi naisten pitää varoa tuntemattomia miehiä. Ihmetteleekö yhä joku miksi naiset niin tekee?
Tuo on sitä samaa (Arttu Taateli?) porukkaa, joka ihan tosissaan silmät säihkyen uskoo siihen, että jokainen nainen haaveilee tulevansa raizzkatuksi. Että se on jokaisen naisen unelma, jota he vain odottavat tapahtuvaksi, myös vastustellessaan päälle käyvää miestä. Kuuluu kato siihen asiaan, että pitää vastustella.
Kuulostavat ihan samalle kuin keskiajan kirkolliset oppineet, jotka olivat sitä mieltä, että nainen tulee raskaaksi vain saadessaan orgasmin seksissä. Eli raizkauksesta raskaaksi tullut nai
Ja tuo Taateli on nuorten miesten ykkösidoli. Joten kyllä miehiä kannattaa pelätä kun niin moni heistä ihailee miestä, jonka mukaan naista pitää kuristaa ja sanoa tälle että hän on miehen omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma aloittajan kaltaisilla ihmisillä on se, että he miettivät liikaa mitä joku heistä ajattelee. Normaalilla itsetunnolla varustettu mies ei välitä tuon taivaallista ahdistuuko joku nainen täysin normaalista käytöksestä ja pelkästä miehen läsnäolosta. Se katsos ei ole meidän miesten ongelma.
Mutku sit siltä naiselta ei saa piluu ku väkisin!!1!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on tarpeeksi kokemusta niistä sekopäistä, väistämättäkin tulee varovaiseksi.
Onko se pelkkää sattumaa, että joillekin kertyy "tarpeeksi kokemusta niistä sekopäistä"? Vai onko heidän toiminnassaan jokin tekijä, joka sitä kokemusta kerryttää? Olen seitsenkymppinen isoäiti, enkä elämäni varrella ole itse eikä lähipiirini sattunut seksuaalisesti sekopäisiin törmäämään. Ymmärrän kyllä että niitä on, mutta jos samalle henkilölle sattuu jotain monasti, herää kysymys miksi. Toki ajat ovat muuttuneet; kyllähän nuorena 60-luvulla porukoissa kuuli seksistisiä kommentteja toisinaan, mutta niihin vastattiin samalla mitalla sanallisesti - eikä se aloittaja ihan aina ollut mies jos totta puhutaan. Se oli vain puhetta ja vitsailua, mutta näillä palstoilla jollekin ehkä äärimmäinen loukkaus.
Eli uhri on jälleen syyllinen? Täytyy olla uhrissa joku vika, koska minä en ole kokenut. Tämä on tämä ikiaikainen asenne, mikä on estänyt myös asioista puhumisen.
Mikä olisi sopiva määrä ahdistelua yhden ihmisen kokemaksi, jottei syy olisi hänessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitakin vuosia sitten Helsingin poliisin naispuolinen edustaja kertoi, että kesällä 25-30% päivystystiskille tulevista naisten raiskausilmoituksista oli suoraan uhrin kertomuksen perusteella todettavissa perättömäksi, eli normaalijärjellä ajatellen seksin harrastamiseen ei ollut voitu päätyä uhrin kertomalla tavalla.
Yleisen elämänkokemuksen perusteella todennäköisimmät syyt rikosilmoituksen tekemiseen lienevät olleet mustasukkaisen poikaystävän reaktion pelko ja oman käyttäytymisen katuminen/häpeäminen.Jos pelkää mustasukkaisen poikkiksen reaktiota, tai muuten katuu ja häpee, ei todellakaan mene kertomaan siitä poliisille ja siten julkista asiaa, jonka haluaa salata kaikilta.
Kyse on siis tapauksista, joissa poikaystävä tai joku muu kolmas henkilö tietää jo, että seksiä on harrastettu ja ehkä jopa kenen kanssa. Uhri yrittää selvitä pälkähästä väittämällä, että hänet raiskattiin.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa syyttää miehiä uhriutumisesta. Naiset pyrkivät uhriutumaan koko ajan, jos siitä vain koetaan olevan vähänkin hyötyä. Näin he kokevat saavansa myötätuntoa ja etuja.
Tämä näkyy siinäkin, että jos naisella menee huonosti, on syy aina yhteiskunnan ja "patriarkaatin". Jos miehellä menee huonosti, on se taas miehen oma vika. Naiset myös vertaavat itseään parhaiten toimeentuleviin miehiin unohtaen kokonaan miesten yliedustuksen siellä ns. lattiatasolla.
Mitähän minä hyödyn siitä, kun minulla menee huonosti? Nyt pikkuhiljaa jo parempaan päin. Mut ihan mielelläni olisin ollut ilman vakavia sairauksia, kyennyt elämään normaalia elämää jne. Todella omituinen ja kieroutunut ajatus.
Yhdistelet nyt asioita sikinsokin. Naisten palkkakuopat todellakin johtuvat mm. patriarkaatista, muitakin syitä on. Sillä ei ole mitään tekemistä minkään uhriutumisen kanssa. Epäkohta, johon yritetään puuttua. Miehet eivät ole syyllisiä, se on patriarkaattinen systeemi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nainen voi tietää sen, että kuka miehistä on normaali ja kuka hullu raiskari?
Mistä mies voi tietää onko nainen tervejärkinen vai päästään vialla oleva kaheli joka syyttää raiskauksesta kaikkia jotka vähänkään vilkaisevat häneen päin?
No on järkevää miehenkin ensin tutustua naiseen, ennenkuin menee sänkyyn. Tämä pätee molempiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...Oletko muuten huomannut, että muslimityttöjen perään ei kuolata samalla tavalla -- paitsi tietysti muslimimiehet, joille kelpaa mikä tahansa missä henki pihisee.
Tytöistä se tuskin johtuu. Olisiko sittenkin jotain tekemistä pukeutumisen kanssa -- vanhemmat ja sukulaiset eivät anna roikeltaa kaupungilla tissit ja perse paljaina.
Eli miehet eivät voi olla ahdistelematta, jos vain näkevät vähänkin paljasta pintaa niin käyvät kimppuun, ja muslimimaissa tämä on sitten ratkaistu niin että puetaan naiset säkkeihin, paitsi että siellä miehet ahdistelevat niitä säkkeihin puettujakin.
Mistä tämä siis kertoo? No siitä mitä vastaan te miehet yritätte koko ajan känkätä: miehet OVAT vaarallisia. Vaarallinenhan sellainen olento on, joka ei voi hillitä itseään ollenkaan
Jos tuossa s
No tuo oli ihan looginen päätelmä rdelliseen kirjoitukseen. Siinähän nimenomaan perusteltiin miesten käytöstä naisten pukeutumisella. Eli miten se nyt on, kykenevätkö miehet käyttäytymään asiallisesti, jos naisilla on hellevaatteet päällä?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin kaikki synnyttäneet naiset eivät ole potentiaalisia lapsensa tappajia. Syy sille lapsen tappamiselle on synnytyksen jälkeinen psykoosi eli ns lapsivuodepsykoosi. Ja siihen ei todellakaan ole riskissä sairastua kovin suuri prosentti naisista, käyttäisitte kerrankin internettiä tiedonhakuun.
Ja synnytyksen jälkeinen psykoosikaan ei todellakaan useimmiten johda lapsen tappamiseen. Ette viitsi edes tuollaista selvittää kun on kiire suu vaahdossa nyt keksiä jokin vastine koska ilmeisesti te miehet loukkaannutte kun naiset kertovat omia kokemuksiaan. Mies jos et ole ahdistelija, miksi puolesta loukkaannut? Miksi tunnet silloin piston ja tarpeen alkaa vähätellä? Oletko sittenkin potentiaalinen ahdistelija? Kukaan ei missään ole väittänyt että kaikki miehet, se on osa teidän omaa puolestaloukkaantumis juttuanne jota jauhatte, yritätteEi helwetti kyllä tämä ukko on sairas, tämä on se sama joka kuvailee aina sitä lapsen rimpuilua ja hengityksen lakkaamista. Yhteen aikaan kirjoitti pitkiä kuvauksia tästä aina uudestaan ja uudestaan, oikein yksityiskohtaisia. Pitäisi olla poliisin seurannassa. Vielä hullumpi kuin hoitajahullu vai onko tämä sana sekopää.
Mikä hätänä? Tehän niitä lapsianne tapatte ja vetoatte nomutku se nainen ny oli psykoosissa niin oman lapsen tappaminen on tosi ok.
Pitää ymmärtää hei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vähänkin katselee julkisilla paikoilla ympärilleen, näkee miten mies käyttäytyy. Iästä riippumatta miehet tsekkaa ohikulkevat pikkutytöt, tuijottaa ja jopa seurailee. Itselläni on kaksi teini-ikäistä tyttöä ja vaikka itse olisin mukana, näen todella räikeitä kuolaamisia, joita heihin kohdistetaan. Ja ovat hyvinkin tietoisia, että olen huomannut.
Kyllä, olen itse kokenut saman teininä ja edelleen, enkä todellakaan ole kade ahdistelusta.
No kohta tulee talvi ja ahdistelu vähenee.
Oletko muuten huomannut, että muslimityttöjen perään ei kuolata samalla tavalla -- paitsi tietysti muslimimiehet, joille kelpaa mikä tahansa missä henki pihisee.
Tytöistä se tuskin johtuu. Olisiko sittenkin jotain tekemistä pukeutumisen kanssa -- vanhemmat
Mistä tämä siis kertoo? No siitä mitä vastaan te miehet yritätte koko ajan känkätä: miehet OVAT vaarallisia. Vaarallinenhan sellainen olento on, joka ei voi hillitä itseään ollenkaan.
Juu hormonit kato. Siitä tulee sellainen psykoosi. Samanlainen mikä naisilla kun ne tappaa vauvansa (tai 11 vuotiaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on tarpeeksi kokemusta niistä sekopäistä, väistämättäkin tulee varovaiseksi.
Onko se pelkkää sattumaa, että joillekin kertyy "tarpeeksi kokemusta niistä sekopäistä"? Vai onko heidän toiminnassaan jokin tekijä, joka sitä kokemusta kerryttää? Olen seitsenkymppinen isoäiti, enkä elämäni varrella ole itse eikä lähipiirini sattunut seksuaalisesti sekopäisiin törmäämään. Ymmärrän kyllä että niitä on, mutta jos samalle henkilölle sattuu jotain monasti, herää kysymys miksi. Toki ajat ovat muuttuneet; kyllähän nuorena 60-luvulla porukoissa kuuli seksistisiä kommentteja toisinaan, mutta niihin vastattiin samalla mitalla sanallisesti - eikä se aloittaja ihan aina ollut mies jos totta puhutaan. Se oli vain puhetta ja vitsailua, mutta näillä
Niin, ehkä se joku koulukaveri saattaa hillitä itseään, mut kuinka monta ikävää kohtaamista pitää olla, että on tehnyt tiukan asenteen kaikille selväksi? Tää taas kääntyy oudosti sen "uhrin" syyksi. Vähän kuin koulukiusaamisessa. Mitäs on niin kiusattava.
Voisko miehissä olla sellaista suojeluhalua, että kun näkevät nuoren ja aran, haluavat pitää tämän turvassa? Kuulostaa taas siltä, kuin miehet olisivat saalistavia eläimiä, jotka eivät vaan voi hillitä itseään, kun näkevät sopivan uhrin. Mielestäni tämäkin on loukkaava ajatus. Onneksi ei ihan kaikki miehet kuitenkaan. Liikaa joka tapauksessa.
Mikähän siinä on kun naiset haluavat lisääntyä muslimiterroristien kanssa. Helsingissäkin tekevät lapsia näiden puukottajien kanssa. On kyllä todella ruman näköistä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vähänkin katselee julkisilla paikoilla ympärilleen, näkee miten mies käyttäytyy. Iästä riippumatta miehet tsekkaa ohikulkevat pikkutytöt, tuijottaa ja jopa seurailee. Itselläni on kaksi teini-ikäistä tyttöä ja vaikka itse olisin mukana, näen todella räikeitä kuolaamisia, joita heihin kohdistetaan. Ja ovat hyvinkin tietoisia, että olen huomannut.
Kyllä, olen itse kokenut saman teininä ja edelleen, enkä todellakaan ole kade ahdistelusta.
No kohta tulee talvi ja ahdistelu vähenee.
Oletko muuten huomannut, että muslimityttöjen perään ei kuolata samalla tavalla -- paitsi tietysti muslimimiehet, joille kelpaa mikä tahansa missä henki pihisee.
Tytöistä se tuskin johtuu. Olisiko sittenkin jotain tekemistä pukeutumisen kanssa -- vanhemmat
Kyllä kuolata saa, mutta se kannattaa opetella tekemään niin ettei häiritse ketään. Katselen minäkin mieluusti norjavartisia komeita nuoria miehiä, mutta en sentään niin julkeasti että heille traumoja tulisi.
vanha täti
Me huomataan kyllä kun vanha täti katsoo ja poistuu paikalta. Se on se limavana joka seuraa kuin etana olisi liikkeellä.
Ja kyllä siitä jää traumat, aivan kuin mies olisi runqannut lapsia katsellen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lentoasemalla tehdään turvatarkastuksia, vaikka 99,99 % matkustajista ei aiheuta mitään turvallisuusriskiä? Loukkaako turvatarkastus ap:ta? Kysyykö hän turvatarkastajilta, että eikö he tajua, kuinka riskittömiä lähes kaikki matkustajat on?
Ei varmaan loukkaa. Turvatarkastukset tehdään myös naisille.
Loukkaannutko jos muslimeille tehdään poliisin toimesta vähän etnistä profilointia? Vai onko varominen vain miehiä koskeva juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne mahdollisesti vaaralliset miehet ei välitä mistään miesten syyllistämisestä ja ainoastaan normaalit rauhalliset miehet loukkaantuu yleistämisestä. Kukaan ei voita mitään ja luodaan vain ihan turhaan vastakainasettelua sukupuolten välille.
Olen itsekkin huomannut että illalla kun kävelen töistä kotiin niin naiset ottaa kävelytiellä paljon etäisyyttä ja vikuilevat perään. Tuntuu pahalle sillä en ole ikinä ollut väkivaltainen edes toisille miehille.
Ainakaan minun normaali mieheni ei loukkaannu yleistämisestä, ei häntä kiinnosta mitkään yleistykset. Miksi pitäisi loukkaantua saati syyllistyä, kun asia ei koske itseä? Tässä maailmassa on jo aivan tarpeeksi mielensäpahoittamista turhista asioita, ei kai ole mitään syytä ottaa _tästäkin_ asia josta vetää herneet.
Ei sinulla mitään miestä ole, et raukka uskaltaisi edes samaan tilaan kahdestaan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitäisi rohkaista naisia enemmän. Nyt he jäävät usein sille ujo pikkutyttö -tasolle aikuisenakin ja kävelevät vastaan hyvinkin ujohkosti ja kainostellen monet.
No mikäs teet kun viimeksi eilen lenkillä vastaan käveli mies tien vasemmassa reunassa, kun minä menin oikeaa puolta, eli oltiin törmäyskurssilla. Jo kaukaa näki minut ja katsoi siihen malliin uhmakkaasti ja jatkoi vaan minun kaistalla, että selväksi tuli että törmätään, jos minä en väistä. Mitä olisi pitänyt tehdä? Juosta päin? Ottaa vastaan mahdollinen ink kel raivo ja ties mitä hrittelua?
Mikä juttu tää on, kun tällaista tapahtuu? Minulle kans yks päivä. Kaksi alle kakskymppistä käveli vastaan, suoraan kohti. Tajusin toisen katsovan minua tiukasti. Olen vähän kömpelö, niin katsoin enemmän tietä, mihin astuin. Minä en kyllä väistänyt myöskään. Nostin katseeni ja katsoin tiukasti takaisin. Vanhalla opella on open katse. Tämä jantteri sit väisti viime hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lentoasemalla tehdään turvatarkastuksia, vaikka 99,99 % matkustajista ei aiheuta mitään turvallisuusriskiä? Loukkaako turvatarkastus ap:ta? Kysyykö hän turvatarkastajilta, että eikö he tajua, kuinka riskittömiä lähes kaikki matkustajat on?
Hyvä pointti. Tuo miesten uhriutuminen on täysin naurettavaa ja herättää kysymyksiä että mistä he oikein suuttuvat. Huono omatunto kenties?
Tuossa se taas nähdään, tuo "huono omatunto" vihjailu.
Miesvihaa puhtaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne mahdollisesti vaaralliset miehet ei välitä mistään miesten syyllistämisestä ja ainoastaan normaalit rauhalliset miehet loukkaantuu yleistämisestä. Kukaan ei voita mitään ja luodaan vain ihan turhaan vastakainasettelua sukupuolten välille.
Olen itsekkin huomannut että illalla kun kävelen töistä kotiin niin naiset ottaa kävelytiellä paljon etäisyyttä ja vikuilevat perään. Tuntuu pahalle sillä en ole ikinä ollut väkivaltainen edes toisille miehille.
Ainakaan minun normaali mieheni ei loukkaannu yleistämisestä, ei häntä kiinnosta mitkään yleistykset. Miksi pitäisi loukkaantua saati syyllistyä, kun asia ei koske itseä? Tässä maailmassa on jo aivan tarpeeksi mielensäpahoittamista turhista asioita, ei kai ole mitään syytä ottaa _tästäkin_ asia josta vetää herneet.
No jos nyt joku mies sanoisi sinulle esim. että kyllä hänen mielestään kaikki naiset ovat pelkkiä h..ria, niin eikö se nyt sitten tosiaankaan susta olisi mitenkään loukkaavaa ja olisiko sellaisesta sanomisesta yleensä jotain mieltä oleminen vain ihan jotain joutavaa 'mielensäpahoittamista' ?
Naisethan ovat kaikki maksullisia. Kyse on vain maksutavasta. Parisuhteessa se tulee kaikkein kalleimmaksi. Ei kannattais omistaa jotain minkä saa leasattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti. Tuo miesten uhriutuminen on täysin naurettavaa ja herättää kysymyksiä että mistä he oikein suuttuvat. Huono omatunto kenties?
Luulen että saattaisi olla pienimuotoinen ongelma jos lentokentän turvatarkastuksessa profiloitaisi ihmisiä jonkun demografisen ryhmän pohjalta..
Niin siksi olen koittanut kysyä mikä ärsyttää kun haluaisin ymmärtää.
Yksi osaisi sanoa että ahdisteluyleistyksessä ärsyttää kun se voi hankaloittaa sitä että pääsee tutustumaan naisiin. Ymmärrän tämän ajatuksen.
Mutta itse en naisena halua tutustua miehiin joille se että ahdistelusta puhutaan, on jotenkin ongelma. Pidän enemmän miehistä jotka pystyvät asiasta keskustelemaan.