Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku selittää minulle, miten 48-vuotias mies löytää jatkuvasti seuraa 19-24-vuotiailta naisilta?

Vierailija
31.05.2024 |

Naapurin rivitalossa asuu mies, jolla on vientiä jatkuvasti naisten kanssa. Itse kun en 29-vuotiaana lyödä ketään, eikä kukaan minusta ole kiinnostunut...

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat miehet tanssii. Nuoret ja oman ikäiset ei lähde tanssimaan. Pitävät sitä nolona.

Vanhemmilla miehillä on itsetunto kohdillaan ja heillä on leikkihenkeä. Siksi.

Vierailija
42/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa 👍

Tuo voi olla myös totta, sillä mies on hyvin varakas!

ap

Money talks, pussy walks.

Viidenkympin korvilla oleva mies on nuorten naisten silmissä houkutteleva kun tämä on varakas ja myös näyttää sen, hemmottelee naista, näyttää itse hyvältä ja nuorekkaalta ja oletan, että tuon ikäinen mies on seksuaalisesti valmis tuottamaan myös naiselle nautintoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tyttöystävänä 24 vuotias nainen keskieuroopasta ja itse olen 47 vuotias.  Ikä on vaan numero. Kysykää vaikka Helmiltä tai Erika Wikmanilta tai Saulin vaimolta. Mies jos on sinkkuna vielä setämiehenkin kannattaa ehdottomasti panostaa hedelmällisessä iässä oleviin naisiin.

Luulen, että noista zoomer-sukupolven miehistä melko monet ovat sen verran onnettomia, että saman ikäiset naiset joutuvat katselemaan vanhempia miehiä elleivät halua jäädä yksin. Seuraava sukupolvi tulee tuskin olemaan yhtään sen reippaampaa porukkaa.

M35

Vierailija
44/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP saa seuraa naisilta, niin sen täytyy johtua siitä, että nämä naisten seuralaiset viihtyvät mieluummin AP:n kuin naisten seurassa.

Vierailija
45/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa prostituoituja tai jonkinlaista sokerideittailua. On nimittäin hyvin harvinaista, että nuori nainen kiinnostuisi niin paljon vanhemmasta miehestä, vaikka se miesten yleisin fantasia onkin.

Vierailija
46/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ensinnäkin jo kuvottaa että mitä nuori nainen näkee esim. Danny ikäisessä miehessä? Oksennus jo tulee suuhun jo ajatuksesta että kaunis nuori nainen joutuu sekstailemaan ikälopun kanssa. 

Vierailija
47/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuoret naiset nykyään itse tienaa omat rahansa? Vai eikö naisille mikään riitä, kun pitää joltain keski-ikäiseltä mieheltä sitä rahaa saada?

Vierailija
48/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja/tai päihteet selittää näitä kuvioita 99%:sesti, jos nyt ei ole jonkun tai vaikka kaikkien niiden nuorten daamien isä.

Vierailija
49/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso leuka ja osaan tanssia aika hyvin. Nuoret tykkää musta ja mä tykkään kans. Näytän kuulemma nuoremmaltakin.

t. Kalevi 44

Vierailija
50/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ensinnäkin jo kuvottaa että mitä nuori nainen näkee esim. Danny ikäisessä miehessä? Oksennus jo tulee suuhun jo ajatuksesta että kaunis nuori nainen joutuu sekstailemaan ikälopun kanssa. 

Ei oksennus tule suuhun vaan minttuliköörimellin kermat.

Vierailija
51/51 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuoret naiset nykyään itse tienaa omat rahansa? Vai eikö naisille mikään riitä, kun pitää joltain keski-ikäiseltä mieheltä sitä rahaa saada?

Jotenkin epäilen tuota rahaakin. Monet keski-ikäiset yrittäjätkin on niin pihejä ettei maksa työntekijöille edes palkkoja, niin miten rahaa riittäisi nuorille naisillekaan.

Tosi pihejä tai oikeasti köyhiä monet. Raha löytyy sieltä kuvitelmista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän