Voiko joku selittää minulle, miten 48-vuotias mies löytää jatkuvasti seuraa 19-24-vuotiailta naisilta?
Naapurin rivitalossa asuu mies, jolla on vientiä jatkuvasti naisten kanssa. Itse kun en 29-vuotiaana lyödä ketään, eikä kukaan minusta ole kiinnostunut...
Kommentit (51)
Varmaan mies on kovan luokan ALFAUROS!
Joko se on yhden niistä iskä (todennäköisimmin) tai se on niiden kaliamuuli (epätodennäköisemmin).
Vierailija kirjoitti:
Joko se on yhden niistä iskä (todennäköisimmin) tai se on niiden kaliamuuli (epätodennäköisemmin).
Miehellä on siis 4 lasta edellisestä liitosta, eivät asu miehen luona. Vanhin lapsista on 17 vuotta kai.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on siis 4 lasta edellisestä liitosta, eivät asu miehen luona. Vanhin lapsista on 17 vuotta kai.
ap
Mies ei jaksa hoitaa jälkikasvuaan ja tilaa maksullisia naisia kotiinsa. Melkoinen luuseri.
Naisilla ei ole ollut isä hahmoa, siksi he hakevat sitä tältä mieheltä. Miehelle sehän sopii hyvin, kun voi leikkiä isä hahmoa ja saada samalla seksiä naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole ollut isä hahmoa, siksi he hakevat sitä tältä mieheltä. Miehelle sehän sopii hyvin, kun voi leikkiä isä hahmoa ja saada samalla seksiä naisilta.
Ei naiset siitä isähahmoa etsi vaan seksistä maksu tapahtuu selvällä rahalla.
Ap, ovatko naiset suomalaisia vai ulkomaalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa 👍
Tuo voi olla myös totta, sillä mies on hyvin varakas!
ap
Kun olin ylä-asteella ketään ei kiinnostanut.
Kun olin 20 vuotias niin ylä-aste ikäiset tytö kiinnostui.
Kun täytin 30 niin 15-60 vuotiaita naisia on jonoksi asti. Erikoinen ilmiö. Hakee miehestä elämän kokemusta selkeästi.
Palataan asiaan kun olet opetellut suomen perusteet.
Suurin osa 18-25v naisista fantasioi seksistä +40v miehen kanssa. Meidän ikäisillä miehillä on sellaista charmia ja itsevarmuutta, mitä näiltä pullamössö-Veeteiltä heidän ikäluokasta ei löydy.
Sille on syynsä, miksi "daddy dom" on yksi alle 2-kymppisten naisten suosikkihauista p**rnovisustoilla.
M48
Ihme kommentteja, ei käytännössä mitkään maksulliset tule kotiin.
Käy kysymässä joskus siltä naapurilta, saatat saada neuvoja naisten pokaamiseen.
Ole keski-ikäinen nainen ja tilaan tinderistä ihan ilmaisia nuoria miehiä kotiini. Naapuritkin ovat innoissaan, kun "aikuiset lapseni" alituiseen käyvät äitimuoriaan moikkaamassa. Ikäiseni miehet joutuvat maksamaan vastaavasta palvelusta, eivätkä kuule kehuja hyvästä isyydestään.
Vierailija kirjoitti:
Ihme kommentteja, ei käytännössä mitkään maksulliset tule kotiin.
Käy kysymässä joskus siltä naapurilta, saatat saada neuvoja naisten pokaamiseen.
Kyllä tulevat, kun tarpeeksi maksaa. Palveluja on monen tasoisia.
Jos sillä on rahhoo niinku rantarosvolla,ja metrinen mulukku.
Pappa tilaa maksullisia naisia kotiinsa.