Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku selittää minulle, miten 48-vuotias mies löytää jatkuvasti seuraa 19-24-vuotiailta naisilta?

Vierailija
31.05.2024 |

Naapurin rivitalossa asuu mies, jolla on vientiä jatkuvasti naisten kanssa. Itse kun en 29-vuotiaana lyödä ketään, eikä kukaan minusta ole kiinnostunut...

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ovatko naiset suomalaisia vai ulkomaalaisia?

Jos viittaan siihen, että näyttävätkö he ulkomaalaisilta, niin vastaus on ei. Taitavat olla ihan suomalaisia. Sillä olen joskus jutellut muutaman naisen kanssa. Enkä huomannut mitään ulkomaalais aksenttia heissä. Myös naisten nimet olivat suomalaisia, ainakin niiden joiden kanssa olen jutellut.

ap

Vierailija
22/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos viittaan siihen, että näyttävätkö he ulkomaalaisilta, niin vastaus on ei. Taitavat olla ihan suomalaisia. Sillä olen joskus jutellut muutaman naisen kanssa. Enkä huomannut mitään ulkomaalais aksenttia heissä. Myös naisten nimet olivat suomalaisia, ainakin niiden joiden kanssa olen jutellut.

ap

Jopas teillä on naapurin kanssa läheiset välit kun hänen maksullisten panojen kanssa juttelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ja ässämersu? Kyllä naiset tietää milloin miehessä on pitoa 😉

Vierailija
24/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jopas teillä on naapurin kanssa läheiset välit kun hänen maksullisten panojen kanssa juttelet.

Kyllä. Minulla on ok välit häneen. Olen käynyt useasti hänen grillijuhlissa.

Vierailija
25/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luultavasti charmikas ja avokätinen, viihdyttää näitä naisia ja sitten sana kiertää.

Mitäpä se muille kuuluu.

Vierailija
26/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovantason pelimies 😎 Näitä löytyy aina, jotka pyörittää samalla useampaa naista.

Vierailija
27/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkäytöksinen, hyvännäköinen, karismaattinen, vaikutusvaltaa ja rahaa.

Vierailija
28/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehellä on 4 lasta ja mies samalla elää sinkkuelämää...

Vierailija
29/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ratkaisee tuossa. Naiset on rahan perässä.

Vierailija
30/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saa mieheltä rahaa ja mies naisilta seksiä. Eikö ole helppoa?

Vierailija
31/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihmetellyt samaa, koska itseäni ällötti vanhemmat miehet ja miehet yli 30 v tuntui ikälopuilta, myös näytti kun olin itse tosi nuori. Toisaalta näytin vielä ikäistäni nuoremmalta, joten ehkä se vaikutti että jo 30 v oli kuin ryppyinen ikäloppu mielestäni.

Mutta sitten kun itse olen tullut aikuiseksi, n. 30 vuotiaana, niin siitä lähtien olen tykännyt vanhemmista miehistä.

Että vaikea kuvitella että moni oarikymppinen tykkäisi reilusti vanhemmista koska itseä enempi kuvotti.

Vierailija
32/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan hyvin säilynyt mies ja nuo naiset taas epätoivoisia omassa ikäryhmässään. 

Vierailija
33/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää nuorista niinku jokku akatki kuolaa 10 - 20v nuorempia miehiä ja niitten siementä

Vierailija
34/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä. Minulla on ok välit häneen. Olen käynyt useasti hänen grillijuhlissa.

Naapurimies, joka pitää jatkuvasti grillijuhlia ja mukana maksullisia nuoria naisia?

Vierailija
35/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan h uuu mehisia ehkä ?!

Vierailija
36/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kommentteja, ei käytännössä mitkään maksulliset tule kotiin. 

Käy kysymässä joskus siltä naapurilta, saatat saada neuvoja naisten pokaamiseen. 

Kyllä tulee. 

Vierailija
37/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tyttöystävänä 24 vuotias nainen keskieuroopasta ja itse olen 47 vuotias.  Ikä on vaan numero. Kysykää vaikka Helmiltä tai Erika Wikmanilta tai Saulin vaimolta. Mies jos on sinkkuna vielä setämiehenkin kannattaa ehdottomasti panostaa hedelmällisessä iässä oleviin naisiin.

Vierailija
38/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

29-vuotias ap on katkera kun vanhempi naapurin herrasmies pitää liian vanhana.

Vierailija
39/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa 18-25v naisista fantasioi seksistä +40v miehen kanssa. Meidän ikäisillä miehillä on sellaista charmia ja itsevarmuutta, mitä näiltä pullamössö-Veeteiltä heidän ikäluokasta ei löydy.

Sille on syynsä, miksi "daddy dom" on yksi alle 2-kymppisten naisten suosikkihauista p**rnovisustoilla.

M48

Tärkein on meidän tanssitaito. Me hankittiin se tanssitaito nuorena. Osataan liikkua kuin robotit tai telaketjut sulavasti. Osataan moshata ja osataan ottaa huomioon tanssipartneri.

Tanssista se lähtee, kun saa toisen nauramaan. Jos kroppa ei tanssi, niin ei se voi rakastaakaan ketään.

Jos mies ei liiku kuin gepardi, niin se on vanha jo nuorena. Me vanhat opeteltiin Michael Jacksonin tanssiliikkeet ja vedetään moonvalkit työpaikan kahviosastolle ja luistellaan mukin kanssa se leideille. Tätä ei nuoret osaa ja nuoret miehet pitää tanssitaitoja homojen paskajuttuna. Totuus on että tanssista se lähtee.

Jos et osaa tanssia, niin et osaa tapellakaan. Elämän perusteet lähtee rytmistä. Se on yksinkertaisesti sydämen syke. Se takia me harmaaketut isketään pakarat yhteen tanssilattialla ja pyöritellään ladyjä mennen tullen. Kun ei Veetit opi. Ennen ole MusicTELEVISION.

Vierailija
40/51 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin nuorena vanhemmista miehistä, mutta en heidän kanssa kyllä mitään oikeaa suhdetta olisi aloittanut. Olivat turvallisia, sai paljon huomiota ja heiltä sai juomia jne. Nykyään pidän edelleen vanhemmista miehistä samalla ikäerolla, nyt voisin aloittaa suhteenkin, kun itsekin olen vanhempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän