Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljeni käyttää valtaa äyskimällä ja huutamalla

Vierailija
31.05.2024 |

Veljeni on ollut aina voimakastahtoinen ja helposti komentelee ja äyskii muille. Joskus huutaakin. Olen ollut hiljainen ja melko arka sisko, mennyt veljen mielen mukaan, koska en ole uskaltanut olla eri mieltä. Äitimme tekee juuri niin kuin veljeni sanoo /toivoo, eikä hänestä ole sanomaan pojalleen vastaan. Ikääkin hänellä jo on ja toivoo vaan rauhaa välillemme, hän ei kestä huutamista. Itse olen iän myötä rohkaistunut enkä enää olekaan mielin kielin suhteessa veljeeni. Olen alkanut sanoa vastaan, en riidanhakuisesti, vaan oikeastaan itseäni puolustaakseni. Tästä ei veljeni luonnollisesti pidä. Äitini nyt syyllistää minua siitä että olen muuttanut käyttäytymistäni. Hänen mielestä tulee turhaa huutamista eikä pitäisi vastata ärinään ärinällä ym. Ja kun "olisi edes joku oikea ongelma" mistä riidellä. Hän pitää poikansa puolia, nyt ja aina. Oon niin täynnä tätä perhettä, en tiedä mitä tehdä. Pitääkö nöyrtyä entiseen muottiin vai jatkaa nykyisellä uudella linjalla..? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala tässä kuviossa on se, että meillä on veljen kanssa yhteisomistuksessa kesäpaikka jossa vietämme molemmat aikaa. Ja siellä sitten törmäämme, joten en pysty pistämään välejä poikki. Ap

No pura tuo yhteissopimus ja hanki toinen paikka. Onko ihan pakko mennä just tuohon kesäpaikkaan. Toisekseen menkää sinne eri aikoina, jos ihan pakko on mennä. 

Vierailija
22/23 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haistata sille pitkät paskat ja lopeta yhteydenpito. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemskutin vätys sinä olet veljesi edessä ja äitiäkin pitää vielä kumarrella. Mene terapiaan ja myy osuutesi pois siitä kesäpaikasta, niin kohta alkaa helpotta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi