Mistä asioista teidän perheessä eniten riidellään?
Meillä tulee eniten sanomista siitä, että mies sotkee, eikä korjaa jälkiään. Tai lainaa jotain mun tavaraa, enkä sen jäljeen löydä sitä tai sitten rikkoo sen. Viimeksi suutahdin siitä, kun oli lainannut mun kameraa, mutta ei ollut kertonut siitä. Niinpä en tajunnut tarkistaa, että muistikortti oli paikallaan, kun nappasin sen mukaani lintutornille. Kaikkea saa käyttää ja lainata, mutta laitetaan sitten takaisin paikalleen!!!
Kommentit (14)
Siitä että mies ei tee osuuttaan kotitöistä.
Omat menot. Miehellä olis harrastuksia ja muita menoja vaikka joka illalle. Meillä on kuitenkin erityslapsi ja ihan molempia tarvitaan ajessa kotona. Mun on taas vaikea lähteä yksin yhtään minnekään, kun mues pärjää niin huonosti lapsen kanssa kahden.
En oikeasti edes muista mistä oltaisiin viimeksi riidelty. Ei me vaan riidellä.
Meillä ei varsinaisesti riidellä mistään. Asun 22v tyttären kanssa kahdestaan. Joudun huomauttamaan kyllä likaisten astioiden viemisestä pesukoneeseen. Ja kummasti roskapussit ei tartu hänen käteensä ulos lähtiessä. Nää nyt on pieniä asioita, jotka joskus ärsyttää. Kohtahan tuo muuttaa omilleen, niin sitten ei ole enää aihetta "valittaa" niistäkään.
ruuasta. ruuka ei riitä. nirsoo väkee ruuan suhtee
Ei meillä riidellä. Riitely on turhaa.
Vain yhdestä asiasta on huutoa tyttiksen kanssa. Meillä on vähän eri mielipiteet siitä mikä on paljon suikkareita.
Ei mistään enää, kun mies muutti pois ja jäin teinien kanssa. Teinitkin osaa käyttäytyä paremmin kuin isänsä.