Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on joutunut friendzonelle

Vierailija
31.05.2024 |

Niin kannattaako sellaiseen mieheen enää pitää yhteyttä jos itse etsii parisuhdetta?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatkaa Tinderi Sloveniassa,Krotiassa tai Bulgariassa. Serbiakin käy, mikäli 89 päivän viisumivapaus ei muodostu esteeksi. Miksi juuri tällä alueella? No esimerkiksi Serbiassa ei haluta ilman vakavaa syytä lopettaa katukoiria. Siellä varjellaan elämää. Jos oot sen sorttinen ihminen kelle kelpaisi perheellistymisestä kiinnostunut mies niin suuntaisin suoriltaan tuonne. Google translate auttaa kääntämään profiileita ja tarvittaessa saamiasi vastauksia. Ruotsin Arlandasta lentää Nisiin muutamalla kympillä. Rome2Rio näyttää paikalliset aikataulut.

Vierailija
22/33 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä päädyn aina ystäväksi? Onko muita? Vai oonko ainut?

Ap

Koska et ole riittävän hyvännäköinen että kelpaisit parisuhteeseen, tai edes niin sanotulle "fuck zonelle

KIva tietää että on ruma

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koska et ole riittävän hyvännäköinen että kelpaisit parisuhteeseen, tai edes niin sanotulle "fuck zonelle

KIva tietää että on ruma

Ap

Niin, eihän se tosiaan kivalta tunnu. Mutta toivottavasti ulkonäköhaasteesi ovat sellaisia, joille voi tehdä jotain, esim ylipaino. 

Vierailija
24/33 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/80 on mitat

Ap

Vierailija
25/33 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä sä oot oikein vailla. Patukkaako.

Vierailija
26/33 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ap:n jankutus jo tee selväksi, miksi miehet katoavat muka kavereiksi. Kuin pieni lapsi eli ei kaikki ihan kotona. Kuka tuollaista kuuntelee?

Vierailija
27/33 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä sä oot oikein vailla. Patukkaako.

NO en ainakaa halua olla pelkkä ystävä. Haluan parisuhteen missä nähdään ja tehdään asioita yhdessä

Ap

Vierailija
28/33 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170/80 on mitat

Ap

Pelkästään pituus ja paino ei vielä kerro paljoa. Tiedän tuon kokoisia naisia joilla on tosi seksikäs vartalo, ja tiedän myös tuon kokoisia naisia joiden vartalo ei ole kovinkaan hyvä, näin kiltisti sanottuna.

Vierailija
29/33 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsii frendiä, joo. Ja sit, aika usein asioita ymmärretään väärin. Nimimerkki, "ujo aina friend zonella, sokea flirtille"

Vierailija
30/33 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos etsii frendiä, joo. Ja sit, aika usein asioita ymmärretään väärin. Nimimerkki, "ujo aina friend zonella, sokea flirtille"

No mä olen kyllä aina ollut sokea flirtillekin

Ap

Vierailija
31/33 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata jos olet kiinnostunut kyseisestä miehestä enemmän kuin ystävänä. Ainakaan en itse usko että mies voisi muuttaa mieltään joten ihan turha roikkua hänessä enää.

Yleensä kyllä tulkitsen, että jos mies ehdottaa ystävänä jatkamista, häntä ei oikeasti sekään kiinnosta, vaan mieluiten lopettaisi koko ihmissuhteen. Ei vaan kehtaa suoraan sanoa.

No siis tää viimeinen ei ole mitään sanonut että haluaa edes olla ystävä. Laittaa vaan viestiä mulle arkipäivien touhuistaan. Ei aina mutta välillä enempi kuin toisena päivänä. En oikein ymmärrä tätä kuviota. Että miksi. En ole kehdannut kysyä. Sanoi kerran jo ettei halua satuttaa minua, joten ei varmasti halua musta suhdetta.

Ap

No tietynlaisille ihmisille sukupuolesta riippumatta on tärkeää saada ihailua ja egobuustia siitä, että joku kommentoi hänen tekemisiään. Näillä on taito saada ihminen tuntemaan itsensä jotenkin erityiseksi breadcrumbaamalla, eli heittelemällä murusia, joihin sitten tartut, eli vastaat viestiin tai kommentoit kuvaa jne. Eli tämä ihminen ei ole oikeasti edes ystäväsi, jos hän ei ole millään tavalla kiinnostunut sinusta ja sinun tekemisistäsi.

Vierailija
32/33 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse välttämättä ole ulkonäöstä. Itse olen siirtänyt mielessäni kaveripinoon hyvännäköisiä, mutta jotka ovat jotenkin liian sellaisia peesaavia jees-tyyppejä.

Eli heillä ei ole tarpeeksi sellaista tietynlaista elämänkipinää eikä omia mielipiteitä jotka tekevät ihmisestä mielenkiintoisen. Mielipiteiden ei siis sinänsä tarvitse olla mielenkiintoisia eikä ihmisen mikään eksentrikko, vaan se että ihminen on ylipäätään mieltä asioista ja uskaltaa toisinaan olla eri mieltä jos kerran on. Sellainen tietynlainen pilke silmässä ja varmuus omissa nahoissa olemiseen pitää siis löytyä.

Suupaltti ei siis tarvitse olla enkä itse asiassa sellaisista oikein pidäkään, vahvastikin introvertti voi hyvinkin olla ihannetyyppini kunhan tosiaan on sinut itsensä kanssa. 

Siinä oma vastaukseni miksi jotkut joutuvat kaverilevelille. 

Vierailija
33/33 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Move on