Seksi kun oltiin 20-siä. Minä muistan. Luuletko että mieskin muistaa jotain? Nyt kova yritys että tavattaisiin??? Ehkä - ehkä ei???
Seksi kun oltiin 20-siä. Minä muistan. Luuletko että mieskin muistaa jotain? Nyt kova yritys että tavattaisiin??? Ehkä - ehkä ei???
Kommentit (64)
Hyi hirveetä! Siis ootteko sopineet jotain keskenänne, vai onko tää pelkkä ajatusleikki sun puolelta? Ois karmivaa, jos joku teini-iän exä soittais ja kuolais perään, hyi mikä stalkkeri!
Muhun otti yhteyttä eksä, tosin vain noin kymmenen vuoden takaa. Ollaan nyt viestitelty, ja onhan se hauskaa, mutta en taida haluta enempää. Hauska leikki, ei enempää. Oikeastaan pelkään, että jos tavattais, niin joko koko ihminen olisi hirveä pettymys, tai sitten meillä olisi hauskaa, päädyttäisiin sänkyyn ja sitten leikki olisi pilalla.
Luulen, ja toivon, että mieskin on mukana tässä leikissä. Vaikka toisaalta, kyllä se vähän väliä esittää eri mahdollisuuksia tapaamiselle. Pitää vain keksiä tekosyitä, tapaaminen pilaisi kaikenl.
Ihmeellisiä suhteita palstalaisilla.
Ainakin ootte tunteneet toisenne todella pitkään, mutta tunnetteko sittenkään enää? Jättäkää kevyet leikit kevyiksi leikeiksi.
Tää tragikoominen ketju oli noussut taas, ja innostuin jo, että tämä jännitysnäytelmä olisi saanut jonkinnäköisen alun tai päätöksen.
Kuinka kännissä ihmiset on, vai tekeekö hormonit tommosta? Haaveilla saa ja pitääkin, mutta pitäkää huoli sydämestänne. Antaa ajan kullata muistot ja menkää hyvänen aika eteen päin elämässänne.