Seksi kun oltiin 20-siä. Minä muistan. Luuletko että mieskin muistaa jotain? Nyt kova yritys että tavattaisiin??? Ehkä - ehkä ei???
Seksi kun oltiin 20-siä. Minä muistan. Luuletko että mieskin muistaa jotain? Nyt kova yritys että tavattaisiin??? Ehkä - ehkä ei???
Kommentit (64)
Joo ei kannata.
Tapasin vanhan luokkakaverini viime vuonna. Meillä ei silloin teineinä ollut mitään suurempaa, molemmat vaan ujosti vilkuiltiin toisiamme, ja nyt näin nelikymppisinä se toisillemme myönnettiin. Kaikki oli ihan hauskaa niin kauan kun oltiin pienessä hiprakassa, ja sitähän kesti reilun viikonlopun. Jatkettiin viestitellen ja sekin oli ihan piristävää. Sellaisena se ois pitänyt pitääkin.
Sovittiin yhteinen viikonloppu hänen kotikaupungissaan. Se oli virhe. Hän oli umpikännissä ystäviensä seurassa, muisti välillä palvoa mua ja esitellä mua ylpeenä kuin suurempaakin palkintoa. Ja koko viikonlopun alkoi iltaa kohden mieheltä tulla vihjailuja siitä, miten meillä olisi voinut olla niin mahtavaa, jos minä olisin sitä ja tätä. Tähän oli pakko puuttua, ja lopputulos, oli että sunnuntaina hän vaipui itsesääliin. Jota jatkoi vielä Facebookissa maanantaihin asti. Tämä oli nöyryyttävää ja karmeaa katseltavaa. Minulle jäi epäselväksi, olinko tehnyt jotain väärin nyt, silloin teininä vai molempina. Mielestäni en tehnyt mitään väärää, vaan tarkoituksemme oli pitää hauskaa ja muistella vanhoja.
Olen varma, että seksi oli tähän osasyyllinen. Se osoittautui miehelle todella merkitykselliseksi, ja siitä alkoi tuo pieni syyttely. Hän ilmeisesti juuri seksin takia odotti jotain suurempaa, muttei osannut kertoa siitä minulle. Tuollaista loppuromahdusta en osannut odottaa. Tästä jäi todella paha mieli pitkäksi aikaa.
Että semmonen viaton ja hauska kesäseikkailu :(
Hauskaa oli vanhoja muistellessa ja flirttaillessa, mutta se flirttikin oli kai virhe.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin muistan kaiken tuolta ajalta. Olin niin rakastunut ja tyttökin oli. Ei juuri muuta tehtykään kuin oltiin päällekkäin sängyssä ja muualla. Sain olla aina päällä ja olla vallassa meidän seksissä. Tunsin itseni niin mieheksi ja halusin häntä koko ajan. Kuvittelen tilanteen, että kohdattaisiin nyt. Kyllä se vanha liekki varmasti syttyisi uudestaan.
Ei se syttyisi, koska ei ole mitään "vanhaa liekkiä". Ihmiset muuttuu ja kasvaa, ainakin toivon mukaan. Kannattaa säilyttää hyvät muistot, jos niitä on.
Käsittämättömiä tarinoita täällä naisilla! Miehet on vain kuitanneet, että eihän se sujunut, mutta naiset on antaneet kaikkensa, selvästi hullaantuneet ja antaneet mennä. Meneekö se aina suhteissa näin, että nainen panostaa ja mies vain seurailee?
Vierailija kirjoitti:
Käsittämättömiä tarinoita täällä naisilla! Miehet on vain kuitanneet, että eihän se sujunut, mutta naiset on antaneet kaikkensa, selvästi hullaantuneet ja antaneet mennä. Meneekö se aina suhteissa näin, että nainen panostaa ja mies vain seurailee?
Mun tarina nyt ei ollut tuo normi, mutta kyllä minulle miehenäkin kaipaus jäi. Ei väliä minkä näköinen nainen nyt olis, mutta jos nähdä sais! Ja aikaa tosi paljon,paljon.
No eipä sillä ulkonäöllä mitään väliä, mutta luonne ja elämäntavat ovat saattaneet muuttua matkan varrella. Turha takertua menneeseen ja sotkea tämän hetkinen elämä jonkun mieli/muistikuvan takia, parempi säilyttää muistot ja järkevät välit. Miksi heti pitäisi sänkyyn hypätä tai edes muistaa, mitä kaikkea jonkun ikiaikaisen kaverin kanssa on peiton alla puuhastellut?
Onko tällanen näinkin yleistä, mitä tästä ketjusta saa kuvan? Ei vissiin kannata muuta kuin haaveilla? Onhan sekin jotain.
Mulle soitti eilen teini-iän ihastus, että hän olisi kaupungissa, nähdäänkö. Onneksi ei tarvinut edes valehdella, etten ehdi koska en olisi ehtinyt. Mieli kyllä vähän teki ja nyt en saa häntä pois mielestäni. Molemmat vapaita viisikymppisiä ja perheettömiä, että tapaaminen olisi voinut olla kiva. Mutta näitä tarinoita luettuani on todettava, että ihan hyvä etten päässyt.
Millainen tyyppi edes ilmoittaa tunnin varotusajalla, että tuli toiselta puolelta Suomea kotiin käymään, nähdääkö kohta? Kännissä totta kai soitti, mutta tiesi tulostaan varmaan aiemmin, kun matkakin hänen kodistaan tänne kestää vähintään kaksi tuntia.
Silti hän jäi mieleeni pyörimäään. Parempi unohtaa?
Muistan yhden tytsyn auton takapenkillä. Hankalaa oli, mutta voishan sitä pikasesti testata näin 30 vuoden jälkeen. Muistais sitten paremmin. Ei kai siinä sen kummempaa.
20-siä? Miksi ihmiset eivät enää osaa kirjoittaa?
No siis ei. Hirveän huono idea toteutukseen. Jääköön korkeintaan epätoivoiseksi ajatusleikiksi, jos sitäkään kannattaa aloittaa. Nyt on nyt.
Vierailija kirjoitti:
Muistan yhden tytsyn auton takapenkillä. Hankalaa oli, mutta voishan sitä pikasesti testata näin 30 vuoden jälkeen. Muistais sitten paremmin. Ei kai siinä sen kummempaa.
Sama ja oli se kiihkeetä ja vähän salaista silloin. Sen verran oon somessa katsellut kuvia että tiedän sen saman ihanan tyttömäisyyden edelleen säilyneen hänessä. Tykkäisin kyllä kokeilla miten menisi.
Itse muistan kaiken, mutta en haluaisi tavata niitä tyttöjä joiden kanssa olin 20-vuotiaana, ovat kaikki aivan liian vanhoja mulle nyt.
Minkähän ikäinen aloittaja on? Vähän outo asetelma, ellei kyseessä ole pelkkä haave, jota ei olekaan tarkoitus toteuttaa.
Onko siis kyse vain seksistä? Sitähän saa muualtakin kuin vanhoja heiloja läpikäymällä, eli kyllä tässä varmasti on kyse muustakin.
En voi suositella, hyvät muistot kannattaa pitää hyvinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ja oli se kiihkeetä ja vähän salaista silloin. Sen verran oon somessa katsellut kuvia että tiedän sen saman ihanan tyttömäisyyden edelleen säilyneen hänessä. Tykkäisin kyllä kokeilla miten menisi.
Olisiko kyseessä pelkkä seksi? Vai ehkä kesäromanssi mielessä?
Huomasin, että ketjuhan on viime kesältä, eikä ap ole tietenkään vastannut yhtään mitään, joten laajennan keskustelua yleiselle tasolle. Tämä on mielenkiintoinen aihe, ja selvästi muillakin on ollut tällaisia pohdintoja.
Voihan se vanha suola janottaa, en ihmettele. Kai se on turvallisuushakuisuutta, kun ei tarvitse vaivautua tutustumaan uusiin ihmisiin. Voi tuntua hurjalta seikkailulta, vaikka todellisuudessa kyse on mukavuudenhalusta, laiskuudesta ja arkuudesta.
Mutta onko joku kymmenien vuosien takainen kumppani oikeasti tuttu? Olisi oikeastaan säälittävää, jos ihminen ei olisi kasvanut ja muuttunut yhtään vuosikymmenien varrella. Siksi kannattaa jättää päiväunet päiväuniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin, että ketjuhan on viime kesältä, eikä ap ole tietenkään vastannut yhtään mitään, joten laajennan keskustelua yleiselle tasolle. Tämä on mielenkiintoinen aihe, ja selvästi muillakin on ollut tällaisia pohdintoja.
Mieli kyllä tekisi romanssia jos nainen olisi sitten samaa mieltä ts. onnistuisin panemaan häntä tarpeeksi hyvin. Yhtä hyvin kuin silloin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieli kyllä tekisi romanssia jos nainen olisi sitten sama
"ts. onnistuisin panemaan häntä tarpeeksi hyvin. Yhtä hyvin kuin silloin ennen"
Ei kai se vain tuosta ole kiinni? Vai eikö muulla ole merkitystä, eli hyvä seksi niin parisuhde on valmis? Vai tunnetteko toisenne jo niin hyvin, että kaikki on kiinni vain suorituksesta? Kauheat paineet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieli
Joo tunnetaan mutta toki mutta ns. entisestä elämästä. Ehkä ollaan vuosien mittaan muututtu mutta haluaisin silti
Aika hurjaa! Aiotteko tosiaan toteuttaa aikeenne, vai onko ne vain haaveita ja sellaisiksi saavat jäädäkin?
Tää. Jos se mies edes on sinkku.