Nainen: miten toivoisit että kiinnostava mies lähestyisi sinua
Esim. Kadulla, kahvilassa, salilla tms. arkisessa paikassa?
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
"Nainen, miten toivoisit, että kiinnostava mies lähestyisi"
Olisiko sulle ollut loogisempaa kysyä että miten "täysin epäkiinnostava ja luotaantyötävä mies lähestyisi?"
Minua saa ainakin tuntematon lähestyä, kun tulee vaan asiallisesti juttelemaan ja tutustumaan
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen logiikan mukaan miehen pitää olla jo etukäteen kiinnostava ennen kuin mies voi lähestyä naista.
Kiinnostus syntyy naisen mukaan siitä, että "tunnetaan jo entuudestaan".
Tästä tulee paradoksi, että naista ei voi lähestyä lainkaan, koska häntä ei tunne ja häneen ei voi tutustua jos häntä ei lähesty.
Incel-ongelman juurisyyksi alkaa paljastua vähemmän yllättäen mielisairaudet.
Ymmärrätkö mikä ero on neutraalilla lähestymisellä (ts lähestyisit samalla tavalla tuntematonta miestä) ja seuraa hakevalla, etenkin kun puhutaan ensitapaamisesta?
Missä kohtaa AP spesifioi että tässä on kyse jostain seuran hakemisesta tai iskuyrityksestä?
Miten tulkitset kysymyksen: miten toivot että kiinnostava mies lähestyisi esim kadulla? Aika moni niin että kiinnostava = potentiaalinen suhde, ja tässä tapauksessa kyseessä ensimmäinen tapaaminen. Harva parikymppinen kuvailisi esim oman sukupuolensa 70-vuotiasta kiinnostavana, vaikka voisikin ajatella että vaikuttaa hyvältä tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nainen, miten toivoisit, että kiinnostava mies lähestyisi"
Olisiko sulle ollut loogisempaa kysyä että miten "täysin epäkiinnostava ja luotaantyötävä mies lähestyisi?"
Kysymys kuului, missä ap spesifioi, että lähestyminen tapahtuisi iskemismielessä. No, se käsitys tuosta otsikosta nyt väistämättäkin tulee. Jos kyseessä oli kaverihaku, olettaisin, että ap olisi sen spesifioinut aloituksessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen logiikan mukaan miehen pitää olla jo etukäteen kiinnostava ennen kuin mies voi lähestyä naista.
Tästä tulee paradoksi, että naista ei voi lähestyä lainkaan, koska häntä ei tunne ja häneen ei voi tutustua jos häntä ei lähesty.
Ymmärrätkö mikä ero on neutraalilla lähestymisellä (ts lähestyisit samalla tavalla tuntematonta miestä) ja seuraa hakevalla, etenkin kun puhutaan ensitapaamisesta?
Missä kohtaa AP spesifioi että tässä on kyse jostain seuran hakemisesta tai iskuyrityksestä?
Miten tulkitset kysymyksen: miten toivot että kiinnos
No onko mitään järkeä kysyä, että miten toivoisit että joku 98-vuotias äijänkäppänä lähestyisi sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksei muka voisi lähestyä tuntematonta. Itse juttelen useinkin tuntemattomien kanssa esim. koiran kanssa lenkkeillessäni. Kyllähän siellä harrastuksessakin pitää aluksi jutella tuntemattomien kanssa, tai työpaikalla. Ja mitä tulee epätoivon haistamiseen, niin en kyllä pidä epätoivoisena sitä, jos joku haluaa minuun tutustua. Toisten ihmisten kanssa tekemisissä oleminen on ihan perustarve, ei heikkous.
Eri asia jutella niitä näitä ja jättää keskustelu siihen kuin tulla päivittelemään leivän hintaa ja sen jälkeen pyytää treffeille. Juttelen säännöllisesti sekä tuntemattomien miesten että naisten kanssa ensimmäisellä tavalla, mutten koskaan toisella.
Olen myös tehnyt useamman kerran aloitteen että voisko tuottavuudesta tulla enemmänkin, joskus on tullut ja joskus ei, mutta koskaan en ole tehnyt tai hyväksynyt aloitetta tilantee
Jos kaupassa juttelet jonkun kanssa ja juttu luistaa hyvin, miten tapaat häntä useamman kerran, ennen kuin teet aloitteen? Todennäköisesti et tapaa häntä sattumalta missään. Eihän aloite tarkoita seurustelun aloittamista (ainakaan minulle), vaan tarkoituksena on tutustua ja selvittää, voisiko vastapuolen kanssa seurustella vai ei.
Vit tu mitä idareiltakin tälläkin palstalla on. Tehkää palvelus ja tatuoikaa otsaanne "AV-palstalainen" niin tiedän kiertää teidät kaikki kaukaa.
Jotain incel-naisia vissiin kommentoimassa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei kannata lähestyä minuakaan iskumielessä jos ei tunneta entuudestaan. En usko että joku tuntematon olisi minulle hyvä elämänkumppani sillä perusteella, että sattuu pitämään ulkonäöstäni.
juu, vi"ttu mikä logiikka, sittenhän kukaan ei voisi koskaan tutustua kehenkään, ainoastaan omaan mutsiin, kaikkihan on jossain vaiheessa tuntemattomia!
Avainsana on "iskumielessä". Tuntemattomiin voi tutustua, mutta ei iskumielessä. Vain tuttuja voi iskeä, tuntemattoman kanssa pitää ensin tutustua.
Hahhah. Olen tähän ikään mennessä kyllä ihan onnistuneesti lähestynyt iskumielessä. Kaikki naiset eivät ole ihan yhtä frigidejä. Toki ymmärrän jos olet esim. lesta.
Kysyttiin, miten toivotaan lähestymistä eikä siihen voi kukaan vastata kuin rehellisesti omasta puolestaan. Kumma kun tarvitsee alkaa lällätellä ja nimitellä, kun ei vastaukset miellytäkään.
Hyvä kyssäri on: Millä nimimerkillä olet ulilaudalla?
Vierailija kirjoitti:
Vit tu mitä idareiltakin tälläkin palstalla on. Tehkää palvelus ja tatuoikaa otsaanne "AV-palstalainen" niin tiedän kiertää teidät kaikki kaukaa.
Sinä sen sijaan vaikutat todella, todella älykkäältä tapaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla on jo tatuoituna? Sut todellakin haluaa kiertää kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksei muka voisi lähestyä tuntematonta. Itse juttelen useinkin tuntemattomien kanssa esim. koiran kanssa lenkkeillessäni. Kyllähän siellä harrastuksessakin pitää aluksi jutella tuntemattomien kanssa, tai työpaikalla. Ja mitä tulee epätoivon haistamiseen, niin en kyllä pidä epätoivoisena sitä, jos joku haluaa minuun tutustua. Toisten ihmisten kanssa tekemisissä oleminen on ihan perustarve, ei heikkous.
Eri asia jutella niitä näitä ja jättää keskustelu siihen kuin tulla päivittelemään leivän hintaa ja sen jälkeen pyytää treffeille. Juttelen säännöllisesti sekä tuntemattomien miesten että naisten kanssa ensimmäisellä tavalla, mutten koskaan toisella.
Olen myös tehnyt useamman kerran aloitteen että voisko tuottavuudesta tulla enemmänkin, joskus on tullut ja joskus ei, mutta kosk
Minä nyt en vaan ole sellainen joka yhden kaupassa tapaamisen perusteella haluaisi tavata uudestaan, koska ei ne turisemiset siellä niin kauaa kestä. Jos se juttelu olisi ollut kiva, olisin hyvällä mielellä ja se siitä, jos tavattaisiin uudestaan menisin juttelemaan. Jos ei, niin jälleen se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi edes löytää naista jos pitäisi tuntea ensin? En tunne ketään sinkkunaista. Näin 38-vuotiaana elämä kulkee pääosin kodin ja työpaikan väliä. Ei tällä ikää ihan niin vain ystävystytä tai vastaavaa.
Melkein netti jää ainoaksi vaihtoehdoksi.
M38
Miten sinulla olisi aikaa parisuhteelle, jos elämääsi ei mahdu mitään muuta kuin työ?
Toki minulla on muutakin. Harrastan monenlaista: pyöräilyä, kuntosali, reserviläistoiminta, ilmailu ja lentäminen jne.
M38
Miten sinulla olisi aikaa parisuhteelle, jos elämässäsi ei ole muuta kuin työtä ja noin paljon harrastuksia, jotka ovat vieläpä sangen setämäisiä?
Mietin samaa. Minne väliin se nainen mahtuu, jos työpäivät ovat pitkiä, ja töiden jälkeen + viikonloppuna harrastetaan pyöräilyä, kuntosalia, reserviläistoimintaa, ilmailua ja lentämistä JA MUUTA (eli ei ole edes kaikki harrastukset tässä). Nukkuakin pitää ehtiä, laittaa ruokaa, pyykätä, hoitaa juoksevia asioita jne. Jääkö parisuhteelle enempää aikaa kuin pari tuntia viikossa?
Lähestymistavalla ei ole mitään väliä, ainoastaan lähestyjän ulkonäöllä on. Ruma setämies = ei jatkoon. Komea mies = aina jatkoon. Terveisin, kaikki naiset. Näin se vain menee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mi
Eli siis haetaan lähestymistä suhdemielessä, ei kaverimielessä. Mulla on esim kavereina vastakkaista sukupuolta olevia vanhuksia jotka olen tavannut jonkun yhteisen mielenkiinnon kohteen merkeissä. Myös yksi joka asuu naapurustossa ja jota säännöllisesti näen lähiseudulla, aina pysähdytään juttelemaan kun tavataan.
Vierailija kirjoitti:
Läskit työttömät tantat vastailemassa. Otantaa ei voi pitää kovin luotettavana.
t. katkera incel, joka epätoivoissaan hakee vauvikselta ohjeita, miten naisia lähestytään eikä onnistu sittenkään
Sellainen lippis olis hyvä jossa lukisi:
"Isomunainen jännämies miljonääri"
Miten sinulla olisi aikaa parisuhteelle, jos elämässäsi ei ole muuta kuin työtä ja noin paljon harrastuksia, jotka ovat vieläpä sangen setämäisiä?