Nainen: miten toivoisit että kiinnostava mies lähestyisi sinua
Esim. Kadulla, kahvilassa, salilla tms. arkisessa paikassa?
Kommentit (129)
Mieluiten henkilökohtaisella viestillä
No, mulla kävisi ihan sellainen, että mies tilisi kysymään vaikka että " voiko sua pyytää kahville?"-tyyppinen avaus. Tottakai kiinnostuksen saa osoittaa, mutta on kiva, jos on mahdollista vastata jotenkin, jos on varattu tms. tai ei muuten halua lähteä.
Kysymällä siis. En jaksa ahdistua, jos joku haluaa osoittaa positiivista huomiota minulle.
T. N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi edes löytää naista jos pitäisi tuntea ensin? En tunne ketään sinkkunaista. Näin 38-vuotiaana elämä kulkee pääosin kodin ja työpaikan väliä. Ei tällä ikää ihan niin vain ystävystytä tai vastaavaa.
Melkein netti jää ainoaksi vaihtoehdoksi.
M38
Eikö sinulla ole mitään harrastuksia? Mene tanssikurssille tai pelaa jalkapalloa. Tanssijat ja jalkapalloilijat eivät ole pitkään sinkkuja
Hyvin harva mies haluaisi harrastaa tanssia pois lukien ehkä tanssilavasukupolvi eivätkä hekään sitä harrasta käymällä jossain kursseilla. Tuo tanssikurssi näyttäytyy yksinäisillä miehillä vain yhtenä ja jo epätoivoisenakin yrityksenä saada kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen ja tunnetusti naiset vaistoavat tämän nopeasti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi edes löytää naista jos pitäisi tuntea ensin? En tunne ketään sinkkunaista. Näin 38-vuotiaana elämä kulkee pääosin kodin ja työpaikan väliä. Ei tällä ikää ihan niin vain ystävystytä tai vastaavaa.
Melkein netti jää ainoaksi vaihtoehdoksi.
M38
Miten sinulla olisi aikaa parisuhteelle, jos elämääsi ei mahdu mitään muuta kuin työ?
Toki minulla on muutakin. Harrastan monenlaista: pyöräilyä, kuntosali, reserviläistoiminta, ilmailu ja lentäminen jne.
M38
Miten sinulla olisi aikaa parisuhteelle, jos elämässäsi ei ole muuta kuin työtä ja noin paljon harrastuksia, jotka ovat vieläpä sangen setämäisiä?
Miksi pitää dissata toisen harrastuksia? Mikä parisuhteessa vie niin paljon aikaa että harrastuksia ei saisi olla? Minusta nuo on ihan siistejä harrastuksia ja en usko että veisivät mitenkään erityisen paljon aikaa. On ihan ok jos nämä harrastukset ovat sinulle turn off, mutta ei ole lainkaan reilua tuomita ne täysin, varmasti löytyisi joku jolle nämä on ok, esim. minä. N33
Ensin kertomalla miksi herätin mielenkiinnon ja sitten vaikka pyytämällä numeron.
Naiset usein katsovat haarovälin pullotusta, sitten siirtävät katseensa ylöspäin katsoen lihaksikasta pitkää vartaloani, tämän jälkeen alkavat "vihjailla tai jopa suoraan juttelemaan jotain väkinäistä", ja lopulta päädytään usein sänkyhommiin. Tarvi olla kuin hetken jossain paikoillaan, jossa liikkuu riittävästi ihmisiä. Olen huomannut että kontaktia ei kannata itse yrittää ottaa, se on tunkeilevaa ja häiritsee naisen pohdintaa.
Silmät kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras oli ruokakaupassa, eräs mies tuli kysymään käynkö yliopistolla ja sanoi, että näytän tutulta. Sanoin, että en ja sitten kysyi kahville! :)
Voi vitsi 😄 annoitko pillua? 😄
Kyllä! Tosin vasta papin aamenen jälkeen.
??? Tämä se vaan täälläkin pyörii...
Katkerikko taas jankuttaa.