Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: miten toivoisit että kiinnostava mies lähestyisi sinua

Vierailija
31.05.2024 |

Esim. Kadulla, kahvilassa, salilla tms. arkisessa paikassa?

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jotain miehiä alapeukuttamassa, mutta kuten muut kommentit jo sanoivat, tuntematon mies on lähtökohtaisesti ei-kiinnostava. Pelkkä ulkonäkö ei kiinnosta minua, ja en halua miestä joka kiinnostuu ulkonäöstä. Juttelemaan voi tulla, mutta jos minulla on kiire tai olen väsynyt tms niin en välttämättä ole juttelutuulella.

Vierailija
22/129 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kysymässä kerran yhdeltä älyttömän kauniilta naiselta: "Hei, haluaisitko lähteä kahville puhumaan ydinfysiikasta?"

Ei lähtenyt. 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kannata lähestyä minuakaan iskumielessä jos ei tunneta entuudestaan. En usko että joku tuntematon olisi minulle hyvä elämänkumppani sillä perusteella, että sattuu pitämään ulkonäöstäni.

juu, vi"ttu mikä logiikka, sittenhän kukaan ei voisi koskaan tutustua kehenkään, ainoastaan omaan mutsiin, kaikkihan on jossain vaiheessa tuntemattomia!

Vierailija
24/129 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kysymässä kerran yhdeltä älyttömän kauniilta naiselta: "Hei, haluaisitko lähteä kahville puhumaan ydinfysiikasta?"

Ei lähtenyt. 🙄

Väärä alue. Olisit ehdottanut hydrauliikkaa.

Vierailija
25/129 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kannata lähestyä minuakaan iskumielessä jos ei tunneta entuudestaan. En usko että joku tuntematon olisi minulle hyvä elämänkumppani sillä perusteella, että sattuu pitämään ulkonäöstäni.

juu, vi"ttu mikä logiikka, sittenhän kukaan ei voisi koskaan tutustua kehenkään, ainoastaan omaan mutsiin, kaikkihan on jossain vaiheessa tuntemattomia!

Avainsana on "iskumielessä". Tuntemattomiin voi tutustua, mutta ei iskumielessä. Vain tuttuja voi iskeä, tuntemattoman kanssa pitää ensin tutustua.

Vierailija
26/129 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia lähestyä tuntematonta joka on tyyliin uusi työ/opiskelu/harrastuskaveri tai olette molemmat yhteisen tutun kotona iltaa istumassa kuin joku random tyyppi joka on ostamassa leipää tai istuu yksin lukemassa kahvilassa.

Vierailija
27/129 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillon kun olin tinderissä ois ollu kiva jos joku olisi aloittanut keskustelun ja lähestynyt siellä. Tai sitten nuorempana kun kävin baareissa niin olisi siellä lähestynyt. Nykyään en käy kun ruoka/vaatekaupoissa ja olisi kyllä outoa jos siellä lähestyttäisiin. Pitäisin jonain vitsinä/vetona.

Vierailija
28/129 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä Suomessa vaikeaa, kun ei ole tapana moikkailla kaikkia vastaantulijoita. Mutta ehkä moi, ja vaihtaa muutaman sanan ostoksista tai säästä, ei mitään liian henkilökohtaista. Jos juttu lähtee luistamaan, niin sit voi sanoa, että ois joskus kiva puhua lisää, saanko sun yhteystiedot. Siinä voi sitten antaa itselle sopivat tiedot. Tai voi kysyä, että voinko antaa sulle mun käyntikortin/numeron/instan, ois kiva käydä kahvilla tmv.

Vierailija
29/129 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On eri asia lähestyä tuntematonta joka on tyyliin uusi työ/opiskelu/harrastuskaveri tai olette molemmat yhteisen tutun kotona iltaa istumassa kuin joku random tyyppi joka on ostamassa leipää tai istuu yksin lukemassa kahvilassa.

Ja näissäkin tapauksissa yleensä parempi lähestyä ilman että heti yrittää iskeä.

Vierailija
30/129 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ketjut saa aina pohtimaan, että onko valtaosa miehistä jossain autismin kirjolla. Niin älytöntä länkytystä.

Vierailija
31/129 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Mistä sinä ap tiedät, oletko minun mielestäni "kiinnostava" vai et?

Jos olen kiinnostunut miehestä, katson häntä silmiin, hymyilen ja ajattelen "tule juttelemaan". Jos et ole kiinnostava, en huomaa sinua enkä halua sinun lähestyvän mitenkään.

Vierailija
32/129 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lähtenyt. 🙄

Setäselittämistä tiedossa. 

Vierailija
33/129 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avainsana on "iskumielessä". Tuntemattomiin voi tutustua, mutta ei iskumielessä. Vain tuttuja voi iskeä, tuntemattoman kanssa pitää ensin tutustua.

avainsana sulle, tolla logiikalla, henkilö ei saa olla sinusta kiinostunut, kun tutustuu sinuun.

Vierailija
34/129 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tulle asiallisesti juttelemaan, esim. kertoisi miksi kiinnitti huomionsa juuri minuun ja kysyisi kahville. Useamman kerran tuntemattomat miehet ovatkin näin tehneet enkä ole ahdistunut. En tosin ole koskaan lähtenyt, koska kiinnostus ei ole ollut molemminpuolista. Mutta siis, voisin todellakin lähteä jos miehen olemus miellyttäisi ja hän vaikuttaisi kivalta.

Vierailija
35/129 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lähtenyt. 🙄

Luuli että vitsailet.

Vierailija
36/129 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuntematon tulee selvästi iskemään jossain arkisessa tilanteessa, niin oletan olevani piilokamerassa. Asiallisesti ja kohteliaasti saa toki lähestyä. En anna puhelinnumeroani tuntemattomille enkä varmaankaan inspiroituisi soittelemaan tuntemattoman ihmisen numeroon itsekään. Joten minuun tutustuu parhaiten harrastuksissa tai ystävien kautta tai työkuvioissa.

Vierailija
37/129 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista imartelee, kun sanoo että hänelle olisi käyttöä.

Vierailija
38/129 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Numeroa kysymällä.

Annan takuuvarmasti tuntemattomalle väärän numeron. 

Vierailija
39/129 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ketjut saa aina pohtimaan, että onko valtaosa miehistä jossain autismin kirjolla. Niin älytöntä länkytystä.

Ne ei vaan tajua, kun niitä itseä kiinnostaa pelkkä ulkonäkö. Random vastaantulija täyttää kaikki heidän kriteerinsä jos vaan on kaunis. Muita kriteerejä ei ole.

Vierailija
40/129 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt kukaan random tyyppi voi olla kiinnostava :D

Ensin on tutustuttava muuta kautta ja juttu etenee orgaanisesti jos on edetäkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi