Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla lähettääkseen tuhansia euroja rahaa jollekin tuntemattomalle "merikapteenille"?

Vierailija
31.05.2024 |

Kuten ohjelma Digihuijatut kertoo (TV1 nyt)

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo onkin hyvä alibi sille, ettei tapaamiset koskaan onnistu; on juuri merellä tai ainakin lähdössä sinne. Jos huijattava kysyy mikä on laivan nimi, tulee todennäköisesti "häiriö" chat-yhteydessä. "Häiriö" kestää niin kauan että huijari kerkiää googlata jonkin sopivan laivan nimen, tai sitten sanoo heti että se on salaista tietoa koska on arvokas ja huippusalainen lasti kyseessä.

Joo ja tämän vuoksi ne on amerikkalaisia, mutta asuvat jossakin konfliktialueella. Sieltä on sitten vaikea tulla ja yhteydetkin katkeilee :D Tosi asiassa huijarilla on vaan niin monta huijattavaa, ettei ehdi yhden kanssa koko ajan jutella. 

Vierailija
42/56 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin täällä on fiksusti avattukin, usein kyseessä on halu uskoa, että kauniisti lepertelevä huijari puhuu totta. Taustalla vaikuttavat varmasti yksinäisyys ja rakkaudenkaipuu ja tietty naiivius tai kokemattomuus nettimaailmassa. 

Toisaalta, tästä on kyllä rummutettu niin monta vuotta, kerrottu huijattujen tarinoita ja varoiteltu merikapteeneista ja majureista ja tuntemattomista netissä, että on täytynyt aika kiven alla elää, ettei osaa epäillä. Sitä täytyy ihmetellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätoivo ajaa ihmiset tekemään huonoja valintoja. 

Mä oon kuullu tapauksia, jossa nainen on itse sanonut, että hän tiesi, että häntä huijataan, mutta hän silti halusi antaa rahaa, koska tämä huijari puhui hänelle kauniisti. Kukaan muu ei ollut sitä koskaan tehnyt.

Naiset...

Ja miehet, jotka uskovat keskustelevansa juuri sen kuvassa olevan povipommin kanssa. 

Vierailija
44/56 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin salaperäiselle tuntemattomalle merikapteenille, koska kaikki tuntemani ihmiset on mulqquja.

Mulggu se on siellä toisessa päässäkin, vaikka tuntematon onkin.  Merikapteeni se ei ole.

Mutta jos kauniita puhumalla saa noin helposti rahaa, niin tätähän kannattaa hyödyttää.  Pieni kurssi miehille  "miten puhutaan naiselle kauniisti" ja sitten vaan liiketoiminta pystyyn.

Tosin osaahan ne jotkut sen täälläkin.  Mutta ei ne noin isoja rahoja saa. 

Ja tämänhän voi tehdä ihan laillisesti, ei mikään laki estä ihmistä antamasta toiselle rahaa eikä toista vastaanottamasta.  Kun se tehdään liiketoimintaperusteella.  "Lähetä 1000 euroa tämän firman tilille, niin täältä soitetaan ja puhutaan sinulle kauniisti tunnin ajan."

Vierailija
45/56 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kuullu tapauksia, jossa nainen on itse sanonut, että hän tiesi, että häntä huijataan, mutta hän silti halusi antaa rahaa, koska tämä huijari puhui hänelle kauniisti. Kukaan muu ei ollut sitä koskaan tehnyt.

Naiset...

VAI ETTÄ NAISET....!

Hetkinen vaan.  Kumpikos sukupuoli se onkaan, joka on ihan lähtökohtaisesti AINA maksanut rakkaudesta?

Siihenhän ne ilotalotkin perustuvat.  Mies on se, joka maksaa.

Mies on se, joka siis itse asiassa SUOSTUU  maksamaan.

Ja miehiä on huijattu rakkauden verukkeella iät ja ajat.  Kuinkahan moni mies se onkaan putsattu täydellisesti rahoistaan ja omaisuuksistaan ja ihan kautta aikojen.  

Yksi tuttu tyhmä äijä lähetti rahaa venakolle vuosien mittaan valtavia summia sillä lupauksella, että sieltä se vielä tulee ja mennään vihille, kaunis nuori nainen.  Se ei tullut koskaan.  Kuvia vain lähetteli itsestään, aina ei selvästikään ollut edes sama ihminen kuvassa, mutta äijä vain uskoi, että kyllä se vielä tulee ja sitten näette.

No ei nähty.

Toinen tollo elätti thaimaalaista naista ja tämän perhettä vuosikausia, kunnes viimein sai jostain tietää, ettei ollut ainoa, joka sille rahaa lähetti.  Tollo mikä tollo.

Miehet ne tätä on aina harjoittaneet.  Aikojen alusta asti.

Vierailija
46/56 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 000 miehet sijoittivat WinCapitaan, joka oli Pyramidihuijaus. Samoin cryptovaluutaan. 

Samalla tavalla voi kysyä, että kuka on niin vtun tyhmä, että sijoittaa tuommoisiin?

Vierailija
47/56 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat menevät nigerialaiselle n e e k e r i l l e.

No onko sillä värillä nyt väliä, häh!?

Vierailija
48/56 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiin eksyy monia mt-ongelmaisia yksinäisiä

Vierailija
49/56 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahat menevät nigerialaiselle n e e k e r i l l e.

Eli maailmasta löytyy sellainen ihmisolento jota tämäkin alle 50 äo tapaus pystyy huijaamaan?

Luokkaa 20 000 tapausta vuodessa. Kaikki nettipetokset. Suomessa.

Sitten on sekin pointti, että jos jättää pienellä printatun "painamalla lähetä-nappia liityt kolmen tähden klubiin, jonka kuukausimaksu 50 euroa kuussa veloitetaan antamaltasi luottokortilta", ja painaa sitä lähetä-nappia, niin kyseessä ei ole lakiteknisesti huijaus. Näitäkin on aika paljon.

Vierailija
50/56 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömintä minusta näissä huojauksissa on se, millaisia summia kykenee eläkeläis-leski-rouvat huijareille työntämään. Miten ihmeessä heillä on satoja tuhansia tileillääm?

Vierailija
51/56 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa varmasti itsekin tietää, mutta ihmismieli kun on välillä niin typerä, että tarpeeksi kun nuutuu, niin sitä alkaa haaveilemaan ja tätä sitten toiset käyttävät hyväkseen. Ei yksinäisyys, varsinkaan pidempään jatkunut ole mikään pikkujuttu. 

Sitä en tosin tiedä kuinka tarpeellista näiden "haudalla" on tapahtuneen jälkeen tanssia? 

Vierailija
52/56 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin salaperäiselle tuntemattomalle merikapteenille, koska kaikki tuntemani ihmiset on mulqquja.

Miksi sitten olet tutustunut sellaisiin ihmisiin? Olet erittäin todennäköisesti itsekin samanlainen.

Vierailija
53/56 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USA:ssakin kymmeniä miljoonia, jotka yhä uskoo, että Trump voitti edelliset pressavaalit.

Pelottaako?

Vierailija
54/56 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä tyhmä kuin vuosia Tinder Goldista maksava mies, mutta rikkaampi. 

Naiset tinder goldia käyttää.

Vierailija
55/56 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä mahdollisuuden suomalaiset peräkammarin pojat ovat menettäneetkään, kun eivät puhu naisille kauniisti!

Vierailija
56/56 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset...

VAI ETTÄ NAISET....!

Hetkinen vaan.  Kumpikos sukupuoli se onkaan, joka on ihan lähtökohtaisesti AINA maksanut rakkaudesta?

Siihenhän ne ilotalotkin perustuvat.  Mies on se, joka maksaa.

Mies on se, joka siis itse asiassa SUOSTUU  maksamaan.

Ja miehiä on huijattu rakkauden verukkeella iät ja ajat.  Kuinkahan moni mies se onkaan putsattu täydellisesti rahoistaan ja omaisuuksistaan ja ihan kautta aikojen.  

Yksi tuttu tyhmä äijä l

No seksin ostaminen on ihan eri asia, siinä kumpikin osapuoli tietää missä mennään ja rahalle saa vastineen. Naiset taas lähettelevät valtavia summia netissä merikapteeneille saamatta mitään vastineeksi, se on puhdasta tyhmyyttä.

Joo, on niitä peräkammarinpoikiakin jotka lähettelevät venakkomuijille rahaa mutta se on paljon pienempi ilmiö kuin tämä naisten humputus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan