Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla lähettääkseen tuhansia euroja rahaa jollekin tuntemattomalle "merikapteenille"?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä tyhmä kuin vuosia Tinder Goldista maksava mies, mutta rikkaampi.
Hei, Tinder Gold on kätevä kun näkee suoraan kaikki naiset jotka ovat sinusta tykänneet, sitten vain valkkaa niistä eikä tarvitse kelailla kaikkia läpi. Aika on rahaa ja raha on aikaa.
Äitis tykkäsi. Ja mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätoivo ajaa ihmiset tekemään huonoja valintoja.
Mä oon kuullu tapauksia, jossa nainen on itse sanonut, että hän tiesi, että häntä huijataan, mutta hän silti halusi antaa rahaa, koska tämä huijari puhui hänelle kauniisti. Kukaan muu ei ollut sitä koskaan tehnyt.
Naiset...
Ja miehet, jotka uskovat keskustelevansa juuri sen kuvassa olevan povipommin kanssa.
Ja jotka ihmettelevät, miksi kaikki kauniit aasialaiset haluavat heidän ystävikseen FB:ssä. Samat rikollisporukat takana niissäkin :DDD mutta Veijo ei tajuu
Vierailija kirjoitti:
Oon mäkin antanut rahaa yhdelle hepulle joka vaikutti ekalla tapaamisella kivalta. Mut kävi ilmi että valehteli kaiken itsestään, eikä ollut mitään aikomustakaan tavata uudelleen. Eiköhän näitä satu kaikille. Se vaan että ketä kehtaa myöntää sitä.
No ei todellakaan satu kaikille! Miksi hitossa annat rahaa jollekin ekalla tapaamisella??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätoivo ajaa ihmiset tekemään huonoja valintoja.
Mä oon kuullu tapauksia, jossa nainen on itse sanonut, että hän tiesi, että häntä huijataan, mutta hän silti halusi antaa rahaa, koska tämä huijari puhui hänelle kauniisti. Kukaan muu ei ollut sitä koskaan tehnyt.
Ajatelkaa, kukaan muu ei ollut sitä koskaan tehnyt. Puhunut hänelle kauniisti. Ei minullekaan ole kukaan koskaan puhunut kauniisti mutta en voisi kuvitellakaan että maksaisin siitä jollekin pienen omaisuuden. Jos joku alkaisi leperrellä, pitäisin sitä ihan puhtaasti vttuiluna.
Minä en lähtökohtaisesti pidä sitä vittuiluna vaan manipulatiivisen narsistin käytöksenä ja rakkauspommituksena. Joten olen varuillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon mäkin antanut rahaa yhdelle hepulle joka vaikutti ekalla tapaamisella kivalta. Mut kävi ilmi että valehteli kaiken itsestään, eikä ollut mitään aikomustakaan tavata uudelleen. Eiköhän näitä satu kaikille. Se vaan että ketä kehtaa myöntää sitä.
No ei todellakaan satu kaikille! Miksi hitossa annat rahaa jollekin ekalla tapaamisella??
Ei ole itsellenikään käynyt noin. Mutta niin kävi, että juoppo ja rahaton asui luonani ilmaiseksi kolme kuukautta luvattuaan maksaa osuutensa vuokrasta. Ei maksanut, joten häädin mulkkupellen marraskuiseen lumipyryyn. Lähes paras aika vuodesta heittää mies mäjelle :D vaikka nämä pakkaset olis kyllä vielä paremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen nainen on miehille ilmaa ja se tekee hänestä äärimmäisen epätoivoisen ja helpon kohteen huijareille. Nainen on täysin riippuvainen miesten huomiosta ja keski-ikäiselle naiselle sitä huomiota ei ole enää tarjolla.
Tämä taitaa olla suurten ikäluokkien eli ns. "marjatta-sukupolven" ongelma. Nuoremmat eivät enää piittaa miesten huomiosta paskaakaan. Tulee ankeat ajat huijareille.
Marjatat ehdollistetiin siihen romantiikkaan kuten nykynuoret ehdollistetaan johonkin muuhun. Valtavia summia ulkonäön hoitoon, matkusteluun ym. Mutta kaiken kaikkiaan, joltisenkin älyn ja tiedon omaavan on tosivaikea kuvitella haksahtavan noihin. Nuokin varmasti ohittaneet monta todellista avunpyyntöä rahoineen, mutta että saisi jotain imartelevaa tunnehyvää vastineeksi, niin annetaan kaikki. Järkeen se ei käy.
On kyllä niin ehdoton ällötyksen aihe jos mies alkaa pyytämään rahaa. Miten semmoiseen voi edes ihastua?
Vierailija kirjoitti:
Oon mäkin antanut rahaa yhdelle hepulle joka vaikutti ekalla tapaamisella kivalta. Mut kävi ilmi että valehteli kaiken itsestään, eikä ollut mitään aikomustakaan tavata uudelleen. Aikasemmin oli lääkäriksi opiskelemassa ja nyt profiilin mukaan koulutettu urheiluhieroja. Eiköhän näitä satu kaikille. Se vaan että ketä kehtaa myöntää sitä.
Ei satu kaikille.
Kysyppä sitä peilin edessä hiljaa itseltäsi.🤨🤣🤣🤣
Ne voi olla myös järjestelyjä, sopivasti velkojien ulottumattomiin.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä tyhmä kuin kuvitellessaan, että aito rakkaus löytyy Thaimaasta.
Rakkaus rahaan sieltä löytyy
Nämä pois poliisin resursseja kuluttamasta.
Jos oot tthmä niin maksat itse!
Älkää olko niin varmoja te nuoremmat ihmiset, että ne on vaan niitä Pirkkoja ja Penttejä, jotka näihin sortuu.
Nyt on nyt, mutta tekin vanhenette ja ajat muuttuu ja huijaustavat samoin.
Tulevaisuudessa teitä huijataan toisilla tavoilla, mutta huijataan kumminkin. Rikolliset on aina keskuudessamme.
Ja ne mokomat tuntuu aina olevan kuin askeleen edellä, mitä sitten tulevaisuus tullessaan tuokin.
Tuskin kymmenen-, kahden- tai kolmenkymmenen vuoden päästä kukaan kellekään porauslautalla olevalle insinöörille tai Afganistanissa palvelevalle kenraalille mitään lähettääkään, eihän nytkään kukaan enää ketään kirjeenvaihtotoveria luokseen kutsu ja tätä ala majoittelemaan. Mutta ei ihminen muutu. Tulee uusia kanavia ja uusia huijausmenetelmiä. Rakkaus on niin pirullinen juttu, kaunis mutta myös vaarallinen.
Vanhuksia tullaan aina huijaamaan, ja ketäs muita ne tulevaisuuden vanhukset on, kuin te nyt nuoret ja keski-ikäiset.
Vierailija kirjoitti:
Sama porukka maksaa ilmastonmuutoksen nimissä valtavia summia vaikka rahat päätyvät rikkaan eliitin yksityistileille...
Niputat romanssihuijarit ja ilmastonmuutoksen :D ? Itse näkisin, että juurikin ilmastonmuutoksen kieltäjät - foliohattuporukka - ja nämä huijareille rahojaan lähettävät ovat samaa sarjaa. Arvostelukyvyttömiä, nielevät minkä tahansa feikkiuutisen.
Vierailija kirjoitti:
Kommentit tässä kertoo että ei ole älyköt liikenteessä tälläkään palstalla. Helppo arvostella muiden älyä kun itsellä sitä ei ole. Miettikää itse mitä huijatuille tapahtuu tunnetasolla. Vai eikö teillä äly riitä.
Kirjoitatte kuin kehitysvämmaiset.
Minut valtaa valtava auttamisen halu, jos joku komea herrasmies on pulassa kaukana Suomesta. Ajattelen että jos autan häntä, hän toivuttuaan auttaa minua. Aina sairaus on vienyt rakkaani minulta. Nyt olen alkanut tukemaan järjestöä, joka tutkii ilmastonmuutosta. Sitä johtaa komea nigerialainen mies, joka asuu vaatimattomassa linnassa Ranskassa. Hän on kiireinen , mutta on luvannut, että tapaamme, kun ilmastonmuutos on pysäytetty
Vierailija kirjoitti:
Heitä on tuhansia . Vain osa kertoo poliisille.
Minusta tyhmiltä pitäisi ottaa äänioikeus pois. Tai äänioikeus vasta jonkinlaisen tieto- ja mielenhallinta- testi jälkeen.
Sittenhän peruja ei äänestäisi kukaan? Tai hei.... tuossa vois olla ideaa.
On tullut jo. Siksihän nämä incelit täällä vinkuvat aamusta iltaan.