Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihansyönti kuulemma tutkimuksien mukaan ja THLn mukaan LIHOTTAA ihmisiä

Vierailija
31.05.2024 |

Muistakaa, että vika ei ole koskaan missään muussa asiassa, se on vaan se liha :D 

Se ei oo esim mikää muu lisäaineellinen roskatuote kaupan hyllyltä (mitä on kaupat täynnä), eikä se oo nämä pikaruokaketjut, eikä vajavainen ravinnosta opettaminen ihmisille, eikä ylipäätään siis saa katsoa isoa kuvaa ollenkaan

Se on vaan se liha, mikä on ongelma :D

Mä en itse edes syö oikein punaista lihaa, ehkä kerran kuukaudessa, mutta jopa minä tiedän, että tämä on ihan selkeää propagandaa. 

Tähänkin tietysti tulee se yksi palstan vakio lammas kitisemään jotain, mutta faktat on faktoja. Asiat ilmaistaan väärin. 

Kommentit (274)

Vierailija
21/274 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmin tapa on toimia juuri päin vastoin kuin THL kehottaa.

Joo. Olen tästä itse elävä todiste. Syön itse lihaa lähes joka päivä; tavallisesti annos n. 200 gr. Kokoiseni miehen ihannepaino olisi 74 kg. Painan nyt n. 63 kg, joten matkaa vielä 11 kg. THL:n ja muiden hiilihydraattidieettisuosituksilla tilanne olisi hyvinkin päinvastainen. 

Vierailija
22/274 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin vai että liha. Olen ollut siinä uskossa että suklaa, karamellit yleensäkin, jäätelöt, sipsit, mehut ja limukat etc.etc ovat niitä pahiksia jotka lihottavat. Taas pitää muuttaa ajattelutapaa.

Mitä liha sisältää? Proteiinia tai proteiinia ja rasvaa pääasiassa. Se on ihan samantekevää syötkö karkkia vai lihaa, kun syöt liikaa niin lihot. Sokerittomat juomat eivät sisällä kaloreita joten ne eivät voi lihottaakaan. Se sitrus on toki haitallista hampaille, mutta onneksi on muitakin vaihtoehtoja kuten marja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/274 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on että oli sitten kysymys lihansyönnistä tai ilmastonmuutoksesta.

Jos tutkimus väittää että asia on näin niin mikä saa nämä latvakakkoset kiistämään tutkimustiedot?

Lihansyönti lihottaa, tukkii verisuonia. Ei tämänkään nyt yllätys pitäisi olla.

Onko se nyt vain niin, että jos tutkittu tieto on epämiellyttävää, se pyritään kääntämään ympäri. Katsokaa nyt itseänne.

Vierailija
24/274 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makkaran kanssa syödään kasa ranskalaisia ja majoneesia. Kaloreita tulee. Linssikeiton kanssa harvemmin syödään korkeakalorisia ja prosessoituja lisukkeita. Joten liha lihottaa THL:n mukaan. 

Mikään yksittäinen ruoka-aine ei lihota. Ylensyönti lihottaa, se on niin perin yksinkertaista.

Tämäpä. Jokainen voi laihduttaa millä dieetillä itse tahtoo, se ei ole synonyymi terveellisen kanssa.

Vierailija
25/274 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on että oli sitten kysymys lihansyönnistä tai ilmastonmuutoksesta.

Jos tutkimus väittää että asia on näin niin mikä saa nämä latvakakkoset kiistämään tutkimustiedot?

Lihansyönti lihottaa, tukkii verisuonia. Ei tämänkään nyt yllätys pitäisi olla.

Onko se nyt vain niin, että jos tutkittu tieto on epämiellyttävää, se pyritään kääntämään ympäri. Katsokaa nyt itseänne.

Nämä on näitä joille opetettu että punainen liha ja rasva on hyväksi ja laihduttajaa. Karppausta Suomessa 10v sitten. Onneksi sekin ruokavalio on nyt muuttunut terveellisempään suuntaan. Se on jännä miten ihmiset ei vaan tajua sitä että laihtuminen ei ole mikään merkki siitä että olet muuten terve.

Vierailija
26/274 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin aletaan puhua kasvisten ja vihannesten sisältämistä kasvintorjunta myrkyistä? Paljonko esim.salaatinlehteen on imeytynyt torjunta-aineita?

Mitäs luulet tuotantoeläimien rehun sisältävän?

Se tuotantoeläin toimii hyvänä filtterinä, skeidat kerääntyy elimiin. 

Vierailija
27/274 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin aletaan puhua kasvisten ja vihannesten sisältämistä kasvintorjunta myrkyistä? Paljonko esim.salaatinlehteen on imeytynyt torjunta-aineita?

Tiesitkö että Suomessakin hanavedessä on mikromuovia ja sitä on löydetty ihmisen sydämestä saakka? Skeidat sulla on housuissasi.

Vierailija
28/274 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän minkä tahansa syöminen lihota jos syö liikaa. Ellei sitten syö vain ilmaa, vettä ja lunta.

Vierailija
29/274 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos minä olen normaalipainoinen, kun en syö punaista lihaa ollenkaan. 

Vierailija
30/274 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että Suomessakin hanavedessä on mikromuovia ja sitä on löydetty ihmisen sydämestä saakka? Skeidat sulla on housuissasi.

Ja mikähän yhteys tällä nyt oli yhtään mihinkään? 

Joku heikkolahjaisen päivän päräys?

Vierailija
31/274 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL:n vihervassari propagandaa.

Vierailija
32/274 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sinun hysteria lisäaineita ja muita epäpuhtauksia kohtaan, kun fakta on että sä et niitä pakoon pääse millään ruokavaliolla.

Vierailija
33/274 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä luki joka paikassa, että Runsaasti lihaa syövät usein lihoavat, mutta Runsaasti mitä tahansa syövät lihoavat kyllä muutoinkin, joten tämä vie tutkimukselta pohjan.

Vierailija
34/274 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sinun hysteria lisäaineita ja muita epäpuhtauksia kohtaan, kun fakta o

Sun jutuissa ei ole päätä eikä häntää, en jaksa turhanpäiväistä kirjekaveria näin kauniina kesäpäivänä. 

Vierailija
35/274 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suojatöissäkin pitää olla tekevinään jotain sit rustaillaan näitä nolla tutkimuksia thllän suojatyöläisiä pitäisi vähentää 50% pöhöttynyt huu haa virasto korona sen oikein toi julki on jos mitäkin tutkijaa ,yli tutkijaa, pomon ,pomoa.

Vierailija
36/274 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liha lihottaa kun on kiinteää. Sama määrä salaattia ei lihota.

Eipä ole kovin paljoa energiaa ihmisen käytettäväksi.

- sekasyöjä.

Vierailija
37/274 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti se runsaasti lihaa syövä (ja lihoava) syö muutakin runsaasti.

Vierailija
38/274 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos THL, pelastit henkeni <3

Lopetin lihan syönnin tutkimuksen julkaisun jälkeen. Olen korvannut lihan majoneesilla ja sokerilla. Molemmat soveltuvat hyvin aamupuuroon, leivän päälle, sellaisesaan ja keiton lisukkeeksi. Nyt voin turvallisin mielin jatkaa syömistäni tietäen, että olen turvassa lihan pahuudelta.

Pitäisikö minun lisätä ruokavaliooni lisäksi vähän palmuöljyä tai suolaa?

Nuo tarvikkeet ovatkin lihan korvike tuotteiden perus materiaaleina, geenimuunneltu soija vaan puuttuu.

Vierailija
39/274 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa tehotuotetun karjan kasvuhormoni siirtyy lihasta ihmisiin, se on syynä niihin 300 kiloisiin. 

Vierailija
40/274 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että runsasti vettä juovat laihtuvat, joten on varmaankin terveellisempää juoda pelkkää vettä kuin syödä ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän