Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassísta valtiota ja Fazeria vastaan, määrättiin korvaamaan lähes 120 000 euroa

Vierailija
31.05.2024 |

https://yle.fi/a/74-20091554

Myös asiaa ajanut tunnettu huuhaa-lakimies Aki Nummelin määrättiin osallistumaan oikeudenkäyntikulujen maksamiseen.

Kommentit (625)

Vierailija
421/625 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona oli pieni pala Kiinaa Euroopassa. Virus Kiinasta, hallinto Kiinasta.

Vierailija
422/625 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näkyy Vauhkala anovan armoa Fazeriltakin joka ei ole vielä saataviaan perinyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/625 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisivat jäädä anelut vaille vastakaikua. 

Vierailija
424/625 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuon korana hörhön paikka olisi mieluiten suljetulla osastolla.

Vierailija
425/625 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höntit laittelee työttömyysrahojaan hänelle "kun pidät meidän puolta".  

Vierailija
426/625 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmästä päästä kärsii ainakin lompakko. 

Vierailija
427/625 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän vastaan tuo vauhkala heidän puolestaan puolta oikein pitää? Oikeus on todennut ainakin kanteen turhaksi ja perusteettomaksi. No, hönttejä on helppoa vedätyttää.

Vierailija
428/625 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamakirjan mukaan mies aikoo jatkaa taisteluaan meidän kaikkien (tyhmempien ja omaa parastamme kai ymmärtämättömien) puolesta korkeimmassa oikeudessa. 

Pieni kysymysmerkki on tietysti se että ensin pitäisi saada korkein oikeus ottamaan asia käsittelyyn...

Vierailija
429/625 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauhkala uhoaa somessa jatkavansa taistelua. Mitähän vastaan tuo nyt taistelee kun juttu valtiota ja Fazeria vastaan meni ns. reisille? 

Kyllä hullu aina jotain keksii, valitettavasti.

Vaikka laittoman rahankeräyksen.

Vierailija
430/625 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko koronapassin ottaa uudelleen käyttöön, korona vaan jatkaa leviämistään ja Kiinasta on tulossa täysin uusi virus. 

Vierailija
431/625 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenet voin haastaa oikeuteen kun baarin ei pääsyt humalassa?

Voinko haastaa Finnairin oikeuteen kun heittivät pihalle koneesta?

Mä haastan Fazer oikeuteen kun en päässyt takahuoneeseen vessaan.

Vierailija
432/625 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää työtä tekee. Kadun joka päivä sitä että piti natsipassi painostuksen pakolla ottaa se myrkkypiikki. Ja sitä ei voi koskaan enää peruuttaa.

Vierailija
433/625 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeää työtä tekee. Kadun joka päivä sitä että piti natsipassi painostuksen pakolla ottaa se myrkkypiikki. Ja sitä ei voi koskaan enää peruuttaa.

Älä  lue noita heidän hössötystään. Pysyy pää terveenä.  Viisi  rokotusta ottanut, ei kaduta yhtään.

Vierailija
434/625 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että asiamies velvoitettiin myös maksamaan. Hän on häikäilemättömästi jo pitkään vetänyt meiningillä "hölmöiltä rahat pois", tarjonnut palveluitaan ja täysin päin honkia olevaa lakineuvontaa hieman yksinkertaisille ihmisille jotka eivät luonnollisesti itse pysty hahmottamaan millaisia mahdollisuuksia heidän jutuillaan on menestyä oikeudessa. Tyyppi laskuttaa itsestäänselvästi häviämiseen tuomituista keisseistä ja sitten syyttää "suuria salaliittoja" vaikka oikeasti on täysin ammattitaidoton ja kyvytön itse tulkitsemaan lakitekstiä.

Vaikkei olisi edes ammattitaidoton, on niin uponnut noihin kaikkiin salaliittoteorioihin, ettei mitään rajaa... Nyt meni jo hänellä Iivo Niskasen "huono" pärjääminenkin koronarokotuksen piikkiin ja samoin tuon nuoren sählytaiturin kuolema. Nummelin seilaa laidasta laitaan, nuorena oli kai kova stalinisti.

Vierailija
435/625 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että asiamies velvoitettiin myös maksamaan. Hän on häikäilemättömästi jo pitkään vetänyt meiningillä "hölmöiltä rahat pois", tarjonnut palveluitaan ja täysin päin honkia olevaa lakineuvontaa hieman yksinkertaisille ihmisille jotka eivät luonnollisesti itse pysty hahmottamaan millaisia mahdollisuuksia heidän jutuillaan on menestyä oikeudessa. Tyyppi laskuttaa itsestäänselvästi häviämiseen tuomituista keisseistä ja sitten syyttää "suuria salaliittoja" vaikka oikeasti on täysin ammattitaidoton ja kyvytön itse tulkitsemaan lakitekstiä.

Kyllä. Asianosaisten kannattaisi, jos mahdollista ottaa asioista selvää etukäteen. Ennakkopäätöksistä ym. Korona tosin oli hankala koska niin uusi aihe. Minakin pari asianajajaa vedätti aikanaan lasten tapaamisjutuissa, olin varma häviäjä isänä mutta eivät koijarit kertoneet mitään. No, nyt on kaikki maksettu ja neuvon muita miten on paras toimia.

Vierailija
436/625 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä  lue noita heidän hössötystään. Pysyy pää terveenä.  Viisi  rokotusta ottanut, ei kaduta yhtään.

Annahan ihmisten tehdä ihan itse omat päätelmänsä.

Vierailija
437/625 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei olisi edes ammattitaidoton, on niin uponnut noihin kaikkiin salaliittoteorioihin, ettei mitään rajaa... Nyt meni jo hänellä Iivo Niskasen "huono" pärjääminenkin koronarokotuksen piikkiin ja samoin tuon nuoren sählytaiturin kuolema. Nummelin seilaa laidasta laitaan, nuorena oli kai kova stalinisti.

Joo myös th Cia (ps, vkk, vl, kaikissa sukset ristiin) tanssii kavereineen tuon sählymiehen jutulla vaikka se oli oman käden kautta. Ei "piikki."

Ihme lääkäreitä noissa, ne tietää kaikkien rokotukset ja taudit, kumma kun eivät ole jotain öääkegietten professoreita vaan työttömiä tai eläjemummoja ja ukkoja havukuomineen ja kehon puhdistuksineen.

Vierailija
438/625 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

turpakiiqanonpelle

Vierailija
439/625 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annahan ihmisten tehdä ihan itse omat päätelmänsä.

Kunpa tuon oikeuden antaisvat muille nuo rokotevastaiset.  He tuputtavat pelkojaan ja kuolemanpelkoaan ja hulluja 5 g juttujaan kaikille. Jollain on maski, kassajonossa kuulee että takana on joku "valistunut" paapattamassa.

(Monet pitävät sytosyaattihoitojen aikana maskia kaupoissa)

Vierailija
440/625 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Asianosaisten kannattaisi, jos mahdollista ottaa asioista selvää etukäteen. Ennakkopäätöksistä ym. Korona tosin oli hankala koska niin uusi aihe. Minakin pari asianajajaa vedätti aikanaan lasten tapaamisjutuissa, olin varma häviäjä isänä mutta eivät koijarit kertoneet mitään. No, nyt on kaikki maksettu ja neuvon muita

Kannattaisi varmasti kysyä useamman lakihenkilön mielipidettä ennen kuin lähtee leikkiin josta voi seurata iso lasku. Jos olen oikein ymmärtänyt niin tuolla nummelinilla ei ole lakiasioista vielä kovinkaan pitkä kokemus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi