Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä ulkonäön tätiytyminen on niin masentavaa

Vierailija
31.05.2024 |

Peilistä vastaan katsoo pönäkkä vieras ihminen. Vaikka paino on sama kuin 10v sitten niin se jakautuu jotenkin eri lailla. Mitään meikkiäkään ei voi oikein laittaa kun aina näyttää liian maalatulta, edes niitä mitä kaikissa meikkitutoriaaleissa neuvotaan keski-ikäiselle. Joku ihme muodonmuutos on tullut tässä 3-4v sisään ja en osaa edes eritellä mikä tässä mättää. Kaikki vaatteetkin näyttää ihan kummallisilta päällä enkä tunne oloa mukavaksi samassa mekossa joka pari kesää sitten oli suosikkivaate. Nyt näyttää vaan tasapaksulta punkerolta. 

Kommentit (271)

Vierailija
121/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylävartalo isonee?

Entä miksi päästä tulee hervoton möhkäle, täräkkä tätipää?

Vierailija
122/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tiedän naisia, joilla on tiimalasivartalo vielä kuusikymppisenä ja saavat yhä iskuyrityksiä tuntemattomiltakin.

Tietysti ikä on tuonut hieman kiloja ja muuttanut ihoa, mutta eivät he ole suostuneet mihinkään laatikkomekkoihin pukeutumaan, vaan suosivat edelleen naisellista tyyliä kurveja korostavine mekkoineen ja takkeineen.

Kiva sulle. Mä oon aina ollut pieni ja siroluinen, liikkunnut paljon. Painoa nyt joku 48kg. Ei estä silti mahalle syntymästä makkaroita. Se rasva mitä mussa on , tursottuu mahalle kaikkialta ja kroppa menettää muotonsa. Tää tapahtui vuosi- puolitoista sitten ja oon nyt 55v. Siihen asti kaikki oli ok. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakaisitteko muuten meikkivinkkejä, mitä tuotteita tykkäätte käyttää ja miten ylipäänsä meikkaatte? Tosiaan kun minulla tuo ongelma että herkästi näytän ainakin omasta mielestäni tältä 🤡, eli jotenkin keinotekoiselta/överiltä ja en edes käytä paljoa meikkiä. Ap

Laitan meikkivoidetta aina reilusti, vaikka sen käyttöä pitäisi vanhemmiten hillitä. En allekirjoita tuota. Hyvä ja sopivan värinen meikkivoide tasoittaa ihoa ja tuo hehkua. Poskipunaa käytän. Kulmat teen vaalealla sävyllä ja usein laitan vain ripsiväriä. Tuo on kyllä totta, että helposti näyttää överimeikatulta, vaikka laittaisi vain vähän meikkiä, en ymmärrä mistä sekin kummallisuus johtuu. 

Joo. Tänään oli naamassa vain ohuttakin ohuempi bb-voide, ripsari, huulikiilto ja kulmaväri. Jotenkin sekin tuntui suttuisen

Luultavasti se BB-voide on väärää sävyä, esim. liian kellertävä jos ihosi on punertava tai neutraali tai toisinpäin, tai sitten liian tumma. Lisäksi osa varsinkin ikääntyvälle iholle tarkoitetuista tuotteista sisältää "hehkua", tarkoituksena palauttaa jotain nuoruuden hehkua, mutta käytännössä ne näyttää hetken päästä vain rasvoittuneelta ja isohuokosiselta iholta, ja lisäksi kiilto korostaa juonteita. Itse tykkään noiden ikääntyville markkinoitujen tuotteiden sijaan ihan normaaleista semi-matta tai mattameikkivoiteista, joita voi levittää myös vain paikallisesti alueille joilla kaipaa värin tasoitusta ja häivytellä rajat siveltimellä. 

Itse käytän Seintin meikkipaletteja, jotka sarjan meikkitaitelija suunnittelee yksilöllisesti kuvan perusteella. Niissä on kiva vahamainen mutta matta koostumus, ja lisäksi hyviä taittovärejä esim. sinertäville silmänympäryksille yms. Jos jotain kiinnostaa, niin käytin tätä meikkitaiteilijaa ja hänen "Free color match" lomaketta täältä https://www.michellespieler.com/links Hän pitää Youtubessa Mature Makeup Masterclass -kanavaa, josta saa myös. hyviä vinkkejä keski-ikäisen tai vanhemman naisen meikkiin. 

Itse kyllä tykkään näin 49-vuotiaana meikata ihan kunnollakin. Esim. varjostukset liftaa tosi paljon ilmettä, kun nuorempana ne ei niin ihmeesti tehneet mitään. Ja silmäripsetkin kun on harmaantuneet ja kulmat, niin niiden meikkaaminen tekee ihmeitä naamalle. 

Vierailija
124/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän Seintin meikkipaletteja, jotka sarja

Noista Seintin tuotteesta vielä se, että niitä voi valitettavasti tilata vain amerikkalaiseen osoitteeseen. Itse käytän siihen MyUS palvelua, josta saa osoitteen ja he sitten pientä maksua vastaan jatkopostittaa heille saapuneen lähetyksen omaan osoitteeseen Suomeen. 

Marketeista toimivia meikkipohjia ikääntyneelle iholle on olleet ainakin Max Factor Miracle Touch (sellainen voidemainen kiinteä meikki"puuteri") ja L'Orealin Infallible. Nämä kumpikaan ei ole mitään ihan kevyitä vaan ihan kunnolla peittäviä ja aika mattaisia. Mutta toimii aivan loistavasti, paljon paremmin kuin jotkut Lumenen ta Bare Mineralsin BB:t, joita usein markkinoidaan ikääntyvälle iholle. 

Vierailija
125/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätivaiheessa yritän vielä vähän tsempata. Sitten kun alkaa mummovaihe, niin pistän kukkahatun päähän ja vetelen kakkua ja teetä kaksin käsin niin paljon kuin huvittaa. Ostan vaan isompaa kaapua päälle ja hutkin kepillä ja käsilaukulla arvostelijat w*dduun :D

Vierailija
126/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylävartalo isonee?

Tämä kirvoitti naurut :D Ei kai sentään? Viina nyt turvottaa päätä ja kasvoja, muuta syytä en keksisi tähän.

Vierailija
127/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylävartalo isonee?

Tämä kirvoitti naurut :D Ei kai sentään? Viina nyt turvottaa päätä ja kasvoja, muuta syytä en keksisi tähän.

Kai se turvotus leviää vartalosta jossain kohtaa päähänkin asti. Ja tosiaan viinin lipittely ei ainakaan auta asiaa.

Vierailija
128/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama rupeaa pikkuhiljaa valahtamaan. Kroppaa pystyy kompensoimaan mutta kasvoja ei. Ja kaula alkaa roikkua... se heltta ja dekolteessa pystyryppyjä, vaikka olen yrittänyt aurinkoakin välttää..........

Vierailija
129/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätiys on sitä, että ihan kaikella (!!! ) syömisellä voi turvottaa itsensä, jopa kurkkuviipaleilla ja salaatinlehdillä. Aivan toivotonta. On tosi vaikea pitää annoskokoja tyyliin puolessa desissä.... väkisinkin tulee syötyä kerralla enemmän ja sitten onkin taas maha kuin ilmapallo ja selkäheltat heiluvat.

Vierailija
130/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://static.m vlehti.net/uploads/2024/01/Kiira-Korpi.jpg

Katsokaapa kiira korven muodonmuutos, huhheijaa 10/10 ulkonäöstä 6/10 tasoon

Kiira ei ole edes vanha. Mutta hänen kohdalla kyse vain hiuksista. Uskomatonta miten paljon hiukset vaikuttaa. Punainen väri ja poikatukka ei sovi hänelle yhtään.

Vierailija
131/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista Seintin tuotteesta vielä se, että niitä voi valitettavasti tilata vain amerikkalaiseen osoitteeseen. Itse käytän siihen MyUS palvelua, josta saa osoitteen ja he sitten pientä maksua vastaan jatkopostittaa heille saapuneen lähetyksen omaan osoitteeseen Suomeen. 

Marketeista toimivia meikkipohjia ikääntyneelle iholle on olleet ainakin Max Factor Miracle Touch (sellainen voidemainen kiinteä meikki"puuteri") ja L'Orealin Infallible. Nämä kumpikaan ei ole mitään ihan kevyitä vaan ihan kunnolla peittäviä ja aika mattaisia. Mutta toimii aivan loistavasti, paljon paremmin kuin jotkut Lumenen ta Bare Mineralsin BB:t, joita usein markkinoidaan ikääntyvälle iholle. 

Ostin vähän aikaa sitten Chanelin water fresh bb:n (tai mikä lie voide onkaan, ei taida olla nimessä tuota bb:tä) ja sen väri on kyllä todella sattuva, ei ole tumma eikä keltainen. Sitä ennen käytin pitkään Misshan perfect cover bb:tä. Varjostuksia en käytä oikeastaan ikinä, mulla on ollut aina raskaat silmäluomet, lisäksi silmäluomet on aina olleet rasvaiset eikä niihin ole auttanut mitkään puuteroinnit tai pohjustukset ja noiden seurauksena oli kaikki luomivärit aina rantuna luomivaossa. 

Ap

Vierailija
132/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hiukan epäsuosittu kommentti, mut toivottavasti auttaa jotakuta! Itsellä kävi sama vuosina 38-41. Jotenkin kulahdin, turposin ja varmaan myös masennuin. Sitten aloitin uudessa työssä, jonka kautta piti päivittäin pukeutua siistimmin. Sain jonkin energiaboostin ja aloin lenkkeilemään, käymään salilla, juomaan vettä ja vitamiineja, pätkäpaastoilemaan yön yli, kollageenia lisänä ja aamulenkkejä tyhjään mahaan. Vähensin sokereita ja hiilareita, kiinnitin huomiota niiden laatuun. 

Nyt olen 44 ja näytän omaan silmään hyvältä. Kesävaatteet, treenivaatteet, hihattomat paidat, jotka 3 vuotta sitten olis ollut kauhistus on nyt hyviä päällä. Salitreeni on muokannut lihaksia ja polttanut rasvaa oikeista paikoista. Selluliittia ja kaikkea varmaan mut kokonaisuus on plussan puolella. Nuoret miehetkin vilkuilee ja flirttailee, mut taida

Mitä elämänkokemusta ja pääomaa? 

Vierailija
133/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin vähän aikaa sitten Chanelin water fres

Misshaa noista mä olen kokeillut, oli jotenkin oudon harmahtava, teki likaisen näköiseksi. Ilmeisesti, koska on kehitetty aasialaiselle iholle, joka on aika eri sävyinen kuin suomalaisella. Mutta kannattaa kokeilla tosiaan niitä peittävämpiäkin, esim. tuota Miracle Touchia, vaikka ihan kaupassa testeristä, voi yllättäen toimia paremmin kuin kalliitkaan BB:t. Mulla oli sitä sävyssä Golden yhtenä kesänä, ja oli niin täydellinen että saatoin laittaa vain couperosaiselle nenän ja poskipäiden alueille ja silmien alle, ja muut kasvot sai olla meikittä - eikä mitään rajoja. näkynyt kun siveltimellä häivyttelin reunoilta ulospäin.

Vierailija
134/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkavat vaihdevuodet muuttaa hormonitoimintaa, sitten tulee naaman rupsahdus ja kilot istuu tiukassa. Pienikin edellisillan napostelu saatika pari viinilasia turvottaa naaman ja kropan. 

Lolz. Vtuttaisi noin huonot geenit :D äidilleni alkoi tulemaan ryppyjä +60-vuotiaana. 

Vierailija
135/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakaisitteko muuten meikkivinkkejä, mitä tuotteita tykkäätte käyttää ja miten ylipäänsä meikkaatte? Tosiaan kun minulla tuo ongelma että herkästi näytän ainakin omasta mielestäni tältä 🤡, eli jotenkin keinotekoiselta/överiltä ja en edes käytä paljoa meikkiä. Ap

Laitan meikkivoidetta aina reilusti, vaikka sen käyttöä pitäisi vanhemmiten hillitä. En allekirjoita tuota. Hyvä ja sopivan värinen meikkivoide tasoittaa ihoa ja tuo hehkua. Poskipunaa käytän. Kulmat teen vaalealla sävyllä ja usein laitan vain ripsiväriä. Tuo on kyllä totta, että helposti näyttää överimeikatulta, vaikka laittaisi vain vähän meikkiä, en ymmärrä mistä sekin kummallisuus johtuu. 

Joo. Tänään oli naamassa vain ohuttakin ohuempi bb-voide, ripsari, huuliki

Mitkä vtun KULMAT? 

Vierailija
136/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Kerran täällä vain eletään ja ulkonäköön ei kannata arvoaan ripustaa.

En ripusta arvoani siihen mutta ottaa se silti päähän kun peilistä katsoo yllättävä ihminen.

Vierailija
137/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Misshaa noista mä olen kokeillut, oli jotenkin oudon harmahtava, teki likaisen näköiseksi. Ilmeisesti, koska on kehitetty aasialaiselle iholle, joka on aika eri sävyinen kuin suomalaisella. Mutta kannattaa kokeilla tosiaan niitä peittävämpiäkin, esim. tuota Miracle Touchia, vaikka ihan kaupassa testeristä, voi yllättäen toimia paremmin kuin kalliitkaan BB:t. Mulla oli sitä sävyssä Golden yhtenä kesänä, ja oli niin täydellinen että saatoin laittaa vain couperosaiselle nenän ja poskipäiden alueille ja silmien alle, ja muut kasvot sai olla meikittä - eikä mitään rajoja. näkynyt kun siveltimellä häivyttelin reunoilta ulospäin.

Se näyttää tosi harmaalta (ja varmaan onkin liian harmaa joillekin) mutta mun ihoon se sopii jostain syystä tosi hyvin. Tai sitten kuvittelen. Pitää joskus vilkaista toi MT, just kyllä vasta ostin tuon chanelin ja oli aika kallis joten käyttelen ensin sen. Ap

Vierailija
138/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Kerran täällä vain eletään ja ulkonäköön ei kannata arvoaan ripustaa.

En ripusta arvoani siihen mutta ottaa se silti päähän kun peilistä katsoo yllättävä ihminen.

Lisäksi se miten muut ihmiset itseen suhtautuu riippuu pitkälti ulkonäöstä. Vanhat sivuutetaan. 

Vierailija
139/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkavat vaihdevuodet muuttaa hormonitoimintaa, sitten tulee naaman rupsahdus ja kilot istuu tiukassa. Pienikin edellisillan napostelu saatika pari viinilasia turvottaa naaman ja kropan. 

Lolz. Vtuttaisi noin huonot geenit :D äidilleni alkoi tulemaan ryppyjä +60-vuotiaana. 

Keneltä perit vittumaisen luonteesi? 

Vierailija
140/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide kannattaa vaihtaa kevyemmäksi. Sensain Luminous Foundation on juoksevaa, mutta silkinohutta ja jättää kauniin kevyesti peittyvän ihon. Clarinsin Lip Comfort Oil hoitaa ja on kivan neutraali. Lumenen kulmakarvageeli, jokin vaaleanpunainen tai persikan sävyinen poskipuna (riippuen omista väreistä). Ripsaria ja tightline rajaus silmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä