Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä ulkonäön tätiytyminen on niin masentavaa

Vierailija
31.05.2024 |

Peilistä vastaan katsoo pönäkkä vieras ihminen. Vaikka paino on sama kuin 10v sitten niin se jakautuu jotenkin eri lailla. Mitään meikkiäkään ei voi oikein laittaa kun aina näyttää liian maalatulta, edes niitä mitä kaikissa meikkitutoriaaleissa neuvotaan keski-ikäiselle. Joku ihme muodonmuutos on tullut tässä 3-4v sisään ja en osaa edes eritellä mikä tässä mättää. Kaikki vaatteetkin näyttää ihan kummallisilta päällä enkä tunne oloa mukavaksi samassa mekossa joka pari kesää sitten oli suosikkivaate. Nyt näyttää vaan tasapaksulta punkerolta. 

Kommentit (271)

Vierailija
21/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudoimmalta tuntuu, kun huomaan näyttäväni ihan samalta kuin äiti ja kaikki tätini sukujuhlissa otetuissa kuvissa. Siis iso sisaruslauma, kaikilla samat piirteet ja vartalo. En uskonut, että minullekin käy näin, tätinaama ja hieman pönäkkä vartalo! 

Tämä on muuten kamalaa, kun huomaa alkavansa muistuttaa omaa äitiään! Minussa on aina ollut enemmän isäni suvun piirteitä ja lapsena/nuorena olin aivan ilmetty isäni, mutta niin vain nykyään valokuvissa muistutan äitiäni.

Vierailija
22/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin masentavaa kun elämän keskeinen sisältö kuihtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rumasti sanottu. Saitko nyt paremman mielen? Ap

Vierailija
24/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, minä olen ollut ruma ja tätimäinen koko ikäni, myös nuorena ja hoikkana. 

Vierailija
25/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tapahtuu ihan kaikille muillekin! Ei ole kivaa, itselläkin on rupsahtamiseen  sopeutumisen prosessi ihan kesken. Eikä taida valmiiksi tulla, koska aina kun olen sopeutunut edellisiin huononnuksiin, jokin paikka roikahtaa lisää. Ihmettelen, miten nuorempana näytin omasta mielestäni silloin rumalta, vaikka vanhoissa kuvissa kun niitä nyt katson, olenkin sitä mieltä, että olin silloin oikein kaunis! No, tietysti sitten kuusikymppisenä varmaan pidän nykyistä itseäni kauniina. Pitäisi vaan osata olla tyytyväinen juuri senhetkiseen ulkonäköönsä!

Ei, vaan MINÄ palstalla ei vanhene eikä rupsahda, ne on vain NE MUUT SAMANIKÄISET JOTKA VANHENEE ja rupsahtaa ympärillä. PALSTAMINÄltä kysytään Alkossa henkkarit vielä 70-vuotiaanakin.

Vierailija
26/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rumasti sanottu. Saitko nyt paremman mielen? Ap

Kaikesta tekin loukkaannutte. Sivusta

Vierailija
27/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheneminen on ainoa tapa elää pitkään.

Vierailija
28/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta auttoi ainakin minulla. Kunnon painoja siis nostamaan! 

Vierailija
29/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Kroppa veltostuu, naama veltostuu ja maha pömpöttää. Ihan sama mitä syö. Vähän lohduttaa että 40 vuotta oli kuitenkin melko kaunis. Jotkuthan ei ole koskaan. Nyt keskittymään muihin asioihin, elämässä on niin paljon asioita, joista olla kiitollinen ja kiinnostunut. 

Vierailija
30/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta mitä väliä! Nyt on kesä ja lämmin 👏 Iloisesti vaan kesärientoihin. Ainakin mä aion tehdä niin.

Vierailija
31/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se. Nyt on kiirus keksiä muuta.

Vierailija
32/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäkö ei saa harmitella omaa muuttunutta ulkonäköään, jos ulkonäkö ei ole elämän keskeinen sisältö? Toimiiko tämä myös muissa tilanteissa, eli jos ulkonäkö muuttuu vaikka onnettomuuden myötä, mutta mitään terveydellistä haittaa ei jää? Saako käydä kampaajalla, jos ulkonäkö ei ole elämän keskeinen sisältö? Tai laittaa ripsiväriä, entäpä ostaa nättejä vaatteita? Saako toisen ulkonäköä kehua, vai onko kehuja silloin pinnallinen? 

Vierailija
33/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos jaksat juosta, lupaan, että lenkkeily auttaa. Lenkkeilyn hyötynä luusto tiivistyy, ei tule osteoporoosia. Sydänkunto paranee. Syö terveellisesti vuosi ja lenkkeile, herkuttele hallitusti. Kropan muoto muuttuu taatusti.

t. +55

Kiitos vinkeistä! Ruokavalio on kai suht järkevä, olen aina joutunut pcos:n vuoksi syömään vhh painotteisesti koska muuten paino lähtee hyvin herkästi nousemaan. Liikuntaa täytyy kyllä lisätä. Tykkään pyöräilystä. Ap

Vierailija
34/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös outo muutos, paino kertyi ennen peppuun, nyt mahaan. Koko ajan nälkä vaikka miten söis. Hartiat leviää. Ei auta kuin liikkua enemmän ja uusia vaatekaappi erimuotoisilla vaatteilla. 

Vierailija
35/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin heikko itsetunto ettei kestä vanhenemista. Sehän on solidaarista kaikki vanhenevat. Lihavuus on asia jolle voi itse tehdä jotain.

Vierailija
36/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kaikki selittää palstan mammojen kiukun ja ilkeyden. Ihmekös!

Vierailija
37/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kaikki selittää palstan mammojen kiukun ja ilkeyden. Ihmekös!

Ilkeitä tässä ketjussa on olleet ainoastaan nämä ilkkujat. Heidän ilkeytensä syytä en tosin tiedä. Mikä on sinun syysi? Ap

Vierailija
38/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohdutukseksesi: et ole yksin. Juuri katsoin itseäni peilistä. Persus on kadonnut, joskus se oli vielä pyöreä ja ihan kiva, nyt latistunut kuutio. Maha rellottaa ja selluliittia on reisissä. Ylävartalo on kummallisen suuri. Hiukset harmaantuvat ja naama roikkuu taikinamaisena. Ja tosiaan, mikään vaate ei näytä hyvältä päällä.

Mulla tukka alkoi harmaantua 32-vuotiaana. Naama ei ole ihan sama 38-vuotiaana kuin ennen, mutta oon havainnut hedelmähappokuorinnan (Esim. Amé Puré Peels So Good), kasvonaamioiden (esim. Garnierin naamiomaski) ja hyaluronihapposeerumeiden (The Ordinary) auttavan todella paljon plus sen, että käyttää aurinkosuojatuotteita. Pohjalle tietysti arjen perus puhdistukset ja kosteutukset iholle. Saan jopa Omakantaan kommenttia, että olenolemukseltani ikäistäni nuorekkaampi (tai ehkä lapsellisempi, mutta ymmärrän asian kuten haluan :D)

Kroppa on 99 prosentilla ihmisistä varmaan sellainen, että se pyrkii plösähtämään joten liikuntaa on harrastettava jos sen meinaa pitää kuosissa. Sitten on tietysti sopiva ruokavalio ja elämäntavat keskiössä.

Lopun kanssa on pärjättävä ja tiedän, että iässäni ei ole vielä osunut tuulettimeen ja "innolla" odotan mitä nelikymppisten jälkeen tapahtuu pikkuhiljaa - tai rytinällä :D

Vierailija
39/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi surullista lukea täällä päivät pääskytyksen kuinka naiset vihaavat omaa ulkonäköään.

Tietysti elämässä sää surra, mutta tämä jatkuva negatiivisten tekstien tulva saa vaan masentumaan ja vain lietsoo toivottomuutta etenkin meille, jotka emme aivan vielä ole keski-iässä.

Ehkä sitten ne posiitivisemmat ketjut vaan hautautuvat. Ketään ei ilmeisesti kiinnosta vanhenemisen hyvät puolet.

Vierailija
40/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos jaksat juosta, lupaan, että lenkkeily auttaa. Lenkkeilyn hyötynä luusto tiivistyy, ei tule osteoporoosia. Sydänkunto paranee. Syö terveellisesti vuosi ja lenkkeile, herkuttele hallitusti. Kropan muoto muuttuu taatusti.

t. +55

Kiitos vinkeistä! Ruokavalio on kai suht järkevä, olen aina joutunut pcos:n vuoksi syömään vhh painotteisesti koska muuten paino lähtee hyvin herkästi nousemaan. Liikuntaa täytyy kyllä lisätä. Tykkään pyöräilystä. Ap

Pyöräily on hyvä, se kasvattaa lihaksia reisissä ja takapuolessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä