Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä ulkonäön tätiytyminen on niin masentavaa

Vierailija
31.05.2024 |

Peilistä vastaan katsoo pönäkkä vieras ihminen. Vaikka paino on sama kuin 10v sitten niin se jakautuu jotenkin eri lailla. Mitään meikkiäkään ei voi oikein laittaa kun aina näyttää liian maalatulta, edes niitä mitä kaikissa meikkitutoriaaleissa neuvotaan keski-ikäiselle. Joku ihme muodonmuutos on tullut tässä 3-4v sisään ja en osaa edes eritellä mikä tässä mättää. Kaikki vaatteetkin näyttää ihan kummallisilta päällä enkä tunne oloa mukavaksi samassa mekossa joka pari kesää sitten oli suosikkivaate. Nyt näyttää vaan tasapaksulta punkerolta. 

Kommentit (271)

Vierailija
1/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkavat vaihdevuodet muuttaa hormonitoimintaa, sitten tulee naaman rupsahdus ja kilot istuu tiukassa. Pienikin edellisillan napostelu saatika pari viinilasia turvottaa naaman ja kropan. 

Vierailija
2/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Kerran täällä vain eletään ja ulkonäköön ei kannata arvoaan ripustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö muuttuu vääjäämättä. Se on pakko hyväksyä osana elämää. Minä olen jo kuuskymppinen ja olen jo sinut vanhenemisen kanssa. Keskityn itselleni mieluisiin tekemisiin. 

Vierailija
4/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten viimeinen hetki alkaa liikkua ja syödä terveellisesti

Vierailija
5/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Lisäksi mulla on kilpirauhasongelmat. Joko vajaalla tai sitten liikatoiminnalla. Jatkuvaa vääntöä. Antaiskohan lääkäri mulle reseptin laihdutuslääkkeeseen? Kerään rohkeutta mennä kysymään. Painoindeksi jotain 30.

Vierailija
6/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutukseksesi: et ole yksin. Juuri katsoin itseäni peilistä. Persus on kadonnut, joskus se oli vielä pyöreä ja ihan kiva, nyt latistunut kuutio. Maha rellottaa ja selluliittia on reisissä. Ylävartalo on kummallisen suuri. Hiukset harmaantuvat ja naama roikkuu taikinamaisena. Ja tosiaan, mikään vaate ei näytä hyvältä päällä.

Vierailija
7/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sit ihmettelet että mikäköhän sille puolisolle oikein tuli kun meni ja jätti nuoren naisen takia....

Vierailija
8/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tapahtuu ihan kaikille muillekin! Ei ole kivaa, itselläkin on rupsahtamiseen  sopeutumisen prosessi ihan kesken. Eikä taida valmiiksi tulla, koska aina kun olen sopeutunut edellisiin huononnuksiin, jokin paikka roikahtaa lisää. Ihmettelen, miten nuorempana näytin omasta mielestäni silloin rumalta, vaikka vanhoissa kuvissa kun niitä nyt katson, olenkin sitä mieltä, että olin silloin oikein kaunis! No, tietysti sitten kuusikymppisenä varmaan pidän nykyistä itseäni kauniina. Pitäisi vaan osata olla tyytyväinen juuri senhetkiseen ulkonäköönsä!

Vierailija
9/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne, enkä ole vielä lähelläkään vaihdevuosia. Nuorempana olin nätti tiimalasi, nyt tasapaksu pötkylä. Kasvoni ovat mallia laatikko, ja kun ne tästä vielä pahemmin rupsahtavat näytän todennäköisesti bulldogilta. Rinnat ottivat raskauksista ja imetyksestä itseensä ja ovat nyt 4 kokoa pienemmät,  kuin ennen lapsia (vaikka paino pysynyt samana). Välillä mietin, että on naurettavaa, etten ole koskaan edes nuorempana kokenut sellaista inhoa omaa ulkonäköä kohtaan, kuin nykyään. En vain käsitä mihin vyötäröni on kadonnut, koska olen aina liikkunut aktiivisesti ja olen ihan hyvässä kunnossa, eikä minulla ole tarvetta painon pudotukselle. Nuorempana rasva kertyi rintoihin, nykyään vyötärölle, ei kovin kiva muutos.

Vierailija
10/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos jaksat juosta, lupaan, että lenkkeily auttaa. Lenkkeilyn hyötynä luusto tiivistyy, ei tule osteoporoosia. Sydänkunto paranee. Syö terveellisesti vuosi ja lenkkeile, herkuttele hallitusti. Kropan muoto muuttuu taatusti.

t. +55

Vierailija
11/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohdutukseksesi: et ole yksin. Juuri katsoin itseäni peilistä. Persus on kadonnut, joskus se oli vielä pyöreä ja ihan kiva, nyt latistunut kuutio. Maha rellottaa ja selluliittia on reisissä. Ylävartalo on kummallisen suuri. Hiukset harmaantuvat ja naama roikkuu taikinamaisena. Ja tosiaan, mikään vaate ei näytä hyvältä päällä.

Joo, just toi että ylävartalo on kummallisen suuri! Olen aina ollut rintava ja suht leveäharteinen mutta vaatteilla sai hyvin huijattua muotoja niin että näytti ihan tasapainoiselta ja ok:lta. Nyt näyttää vaan itäsaksalaiselta kuulantyöntäjältä vaikka mitä pukisi päälleen. Ap

Vierailija
12/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuvaus omasta olotilastani. Helpottaa lukea, että muilla samat fiilikset.

Vierailija
13/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi sit ihmettelet että mikäköhän sille puolisolle oikein tuli kun meni ja jätti nuoren naisen takia....

Onko tämä siis ap:n vika, kun on kehdannut vanheta?

Vierailija
14/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoimmalta tuntuu, kun huomaan näyttäväni ihan samalta kuin äiti ja kaikki tätini sukujuhlissa otetuissa kuvissa. Siis iso sisaruslauma, kaikilla samat piirteet ja vartalo. En uskonut, että minullekin käy näin, tätinaama ja hieman pönäkkä vartalo! 

Vierailija
15/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://static.m vlehti.net/uploads/2024/01/Kiira-Korpi.jpg

Katsokaapa kiira korven muodonmuutos, huhheijaa 10/10 ulkonäöstä 6/10 tasoon

Vierailija
16/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Miehethän säilyvätkin komeina. Ei jestas. Samoja pallomahaisia kärsäneniä kaikki. Ehkä raha tai valta tuo heille nuoren kumppanin. 

Vierailija
17/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mitä sinulle nyt pitäisi tähän sanoa? No, toivottavasti ei jätä. Vanheneehan hänkin, samaan tahtiin kuin minäkin. Ap

Vierailija
18/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi olla kuin kaunis kukka kedolla, mutta kukka kukkii vain kesän ja sitten lakastuu.

Vierailija
19/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on motivaation puutetta, kannattaa kokeilla joogaa tai pilatesta. Siellä me ollaan me muut tädit ja se auttaa henkiseen hyvinvointiin keskellä vaihdevuosia. Vähitellen voi kokeilla lihaskuntoa ja voimaa kehittäviä lajeja, ja alkaa tulla tuloksia. Esim. löysin eilen pitkästä aikaa vatsalihakset ja aamulla ne melkein näkyvätkin taas, jossakin siellö kaiken muun alla.

Vierailija
20/271 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuo ja tukka ohentuu ja rapisee ja kaulalla on armottomat vantteet , kamalaa , en kestä katsoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme