Kuinka pieneksi painoindeksi pitää oikein vetää, että saa litteän vatsan??
Ilmeisesti alipainoon, kun mitoissa 58 kg ja 175 cm on edelleen joku röllykkä roikkumassa.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
166 cm 59 kg riittää oikein hyvin. Palikat näkyvissä. Liikunta ja geenit.
Taidat olla aika hyvässä kondiksessa, kun painat tuon verran noin pienissä rasvoissa?
Eipä mullakaan ole litteä vatsa vaikka olen aika laiha. Sellainen pieni pömppis. Olen aina luullut, että tämä normaalia naisille koska meillä on korkeampi rasvaprosentti. Mulla siis pituus päällä 182 ja paino 63 ja pömppis löytyy (pieni)
Oon 174cm ja 62kg, mulla on vatsassa ja selässä kunnon lihakset niin ei maha kyllä pömpötä (ei siis erotu vatsalihakset alavatsalta kuitenkaan, koska se vaatisi alemman rasvaprosentin, ylimmät vatsalihakset erottuu)
Vatsa hieman pömpöttää iltaisin, jos oon syönyt ihan kauheasti, mutta kaikki turvotus katoaa parissa päivässä, kun syö vähän vähemmän suolaa ja hiilareita
Jos on lihakseton, niin siinä 17-18 BMI:n tietämillä on litteävatsainen.
Ei tarvii vetää painoa mihinkään. Osta uudet housut ja mekot jos kinnaa vatsan kohdalta. Pidät liian pieniä vaatteita. Muista myös ostaa tarpeeksi isoja alushousuja. Siinä, ongelma ratkaistu.
Painoindeksi ei liity kyllä millään tavalla tähän. Kehonrakentajalla on BMI liian korkea, vaikka se on lihasta. Tuota systeemiä ei edes suositella käyttöön enää, vaan katsotaan kehon koostumus.
Vierailija kirjoitti:
Hae apua, kärsit selvästi psyykkisistä ongelmista
En ole ap, mutta tämän palstan läskimahamammat eivät ole ikinä kokeneet minkälaista on, kun on oikesti litteä vatsa. Se on uskomattoman hieno tunne ja kyllä surettaa, kun keski-iän myötä meinaa tuollainen pysyvä rasvakumpare (joidenkin mielestä litteä) kasaantua alavatsalle. Ruokavalion kanssa pitäisi olla tosi tiukkana; pienet annoskoot ja lisäksi helvetisti vatsalihastreeniä päälle.
Miehillä näkyy yhtä lailla pömppöä kuin naisilla, olen huomannut. Voi olla muuten hoikahko mies ja sitten pömpsistä pömps. Murehtivatko miehetkin mahaansa?
Itselläni on ilmeisesti sen malliset sisuskalut että alavatsa pömpöttää aina, myös silloin kun nuorena paino oli 49kg/165cm. Harrastan paljon liikuntaa ja keskivartalon lihakset on ok kunnossa, kun jännitän vatsaa niin rasvaa ei tunnu päällä paljoa ja on litteä mutta heti kun rentouttaa niin pömppis on. Olen nykyään ok asian kanssa, miksi vatsan pitäisi edes olla täysin litteä? Keksitty kauneusihanne.
No riippuu ihan iästäsi. Olen Keski-ikäinen ja rasva siirtynyt vatsaan. Painoindeksi n. 19. Aiemmin sain syödä mitä huvittaa lihoamatta yhtään. Nyt pitää joka suupala katsoa. Pieni vatsa ei mitään haittaa.
- Instagram mallit vetävät vatsaa sisään joka kuvassa
- bodaajat näännyttävät itseään janoon ennen kuvauksia jotta lihakset erottuvat paremmin
- anorektikolla voi olla pömppömaha
Litteä vatsa ei ole hyvä mittari sille onko laiha tai terve tai hyvännäköinen.
Eikö riisitauti aiheuta vatsan turpoamisen potkupalloksi, vaikka kehossa ei juuri rasvaa olisikaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla painoindexi 20,5 ja on litteä vatsa, vatsalihakset näkyy. Taaksepäin kallistunut kohtu ja rasva kerääntyy reisiin ja peppuun, yläkroppa on tosi rasvaton. Toki iltaa kohden ruoka pömpistää vähän.
Tässäpä juuri esimerkki siitä miten vartalotyyppi vaikuttaa. Monella ns. päärynällä voi olla litteä vatsa ja hoikka vyötärö, vaikka takapuolessa ja reisissä olisi rasvaa. Se on itse asiassa todella kaunis vartalotyyppi. T. Omena
Minulla on painoindeksi 24 ja litteä vatsa. Kaikki läski on reisissä.
Tässä malliksi 65-vuotiaan Madonnan uusi poikaystävä, jolla litteä vatsa.
Kiloja on varmaan paljonkin, mutta ne ovat lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä malliksi 65-vuotiaan Madonnan uusi poikaystävä, jolla litteä vatsa.
Kiloja on varmaan paljonkin, mutta ne ovat lihaksia.
https://mediaslide-us.storage.googleapis.com/imgmodels/pictures/7466/76…
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ilmeisesti sen malliset sisuskalut että alavatsa pömpöttää aina, myös silloin kun nuorena paino oli 49kg/165cm. Harrastan paljon liikuntaa ja keskivartalon lihakset on ok kunnossa, kun jännitän vatsaa niin rasvaa ei tunnu päällä paljoa ja on litteä mutta heti kun rentouttaa niin pömppis on. Olen nykyään ok asian kanssa, miksi vatsan pitäisi edes olla täysin litteä? Keksitty kauneusihanne.
Mulla taas on kivikovien vatsalihasten päällä pehmeä röllö.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on kivikovien vatsalihasten päällä pehmeä röllö.
Ap
No jos on sellaiset geenit että rasva pysyy siinä sitkeästi viimeiseen asti ainoa vaihtoehto on helvetin tiukka dieetti ja treeni koko ajan. Ei yleensä ole sen arvoista, helpompi oppia hyväksymään pieni röllö.
Mitä ihmettä teet että pysyt noinkin hoikkana?
Yksilökohtaista. Minulla on vielä vatsaa. Rasvaprosenttini on treenin ja sukupuolen ansiosta ehkä pienempi kuin sinulla.
M173/62