Kuinka pieneksi painoindeksi pitää oikein vetää, että saa litteän vatsan??
Ilmeisesti alipainoon, kun mitoissa 58 kg ja 175 cm on edelleen joku röllykkä roikkumassa.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksi ei liity kyllä millään tavalla tähän. Kehonrakentajalla on BMI liian korkea, vaikka se on lihasta. Tuota systeemiä ei edes suositella käyttöön enää, vaan katsotaan kehon koostumus.
Kyllä paino varmaan jonkun verran liittyy siihen onko vatsamakkaroita vai ei. Mutta eihän palstan idarit sitä ymmärrä.
Ei liity. Kehon rasvaprosentti sen sijaan liittyy. Mutta eihän sitä tuollainen idari tajua, kun tuijottaa vaan pelkkää vaakaa...
Kun olet tarpeeksi hoikka niin se rasva katoaa myös vyötäröltä. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdun asennolla ei ole terveyseroja mutta eteenpäin kallistunut kohtu voi pömpöttää vatsaa.
Kohtu on n. päärynän kokoinen, joten aivan valtavaa pömppää se ei saa aikaiseksi. Sen sijaan siinä on geneettisiä eroja minne päin kehoa rasva kertyy, joillakin vatsaan, joillakin lanteille, jne.
Kohtu ei vaikuta pömppöön mitenkään! Muuten kaikilla pikkutytöillä olisi pömppö. Se on rasvaa mikä siihen kertyy, ei kohtu.
Vierailija kirjoitti:
Litteä vatsaan pystyy vaikuttamaan syömällä. Jos paino on noin vähän suhteessa pituuteen ja vatsa silti roikkuu, niin sä syöt aivan väärin. Ruokavalio pitäisi laittaa ihan ensimmäiseksi kuntoon. Toisekseen pitäisi treenata syviä vatsalihaksia, ei niitä perus pinnallisia, koska niiden liiallinen treenaus aikaan vain ruman ja oudon pullotuksen.
Näillä ei ole merkitystä, jos on tietty vartalotyyppi.
Turkissa saa edullisia leikkauksia, joissa poistetaan vatsalaukku ja suolistoa. Lopputulos näyttää litteältä, joskus jopa sisään päin koveralta.
Vierailija kirjoitti:
Minua on mies haukkunut ylipainoiseksi kun painoindeksini oli 18,5 eli olin lähes alipainoinen. Joillakin se maha ei muutu litteäksi vaikka laihduttaisi itsensä anorektikoksi, mutta sitä tämä mies ei tajunnut. Oli ilmeisesti ajatellut, että rasvaimulla ja silikoneilla muokatut naiset ovat luonnollisia ja kaikkien pitäisi näyttää siltä. Jätin kyseisen luuserin. Itki myöhemmin vielä perääni kun ei ilmeisesti sitä täydellistä naista kuitenkaan löytänyt :D
Sä olet laiha läski. Siksi se maha ei ole sulla koskaan ollut litteä. Ei se laihduttaminen litteä vatsaan tuo, tuo on vain tyhmien ajatusta.
Painan 45 kg ja maha on oikeasti iso röllykkä, En viitsi laihduttaa, kun BMI on jo 18. Mutta mahassa löytyy!
Vatsalihastreeniä lisää, täsmätreeniä siis ongelmakohtiin.
Geenit vaikuttaa kuinka vähiin rasvakudoksen voi saada.BMI ei paljon kerro.
Oletko ollut reilusti painavampi, ja sitten laihduttanut rajusti? Se selittäisi roikkuvan röllykän tuolla painoindeksillä. Ei minulla ole mitään roikkuvaa mahaa ollut ikinä, BMI on aikuisiän ollut 20,5-23 välillä ja kaksi lasta. Pieni pyöreys vatsassa toki on, jopa välillä vähän "pömppö" vatsa eiippuen vähän kuukautiskierron vaiheesta ja siitä mitä on syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksi ei liity kyllä millään tavalla tähän. Kehonrakentajalla on BMI liian korkea, vaikka se on lihasta. Tuota systeemiä ei edes suositella käyttöön enää, vaan katsotaan kehon koostumus.
Kyllä paino varmaan jonkun verran liittyy siihen onko vatsamakkaroita vai ei. Mutta eihän palstan idarit sitä ymmärrä.
Ei liity. Kehon rasvaprosentti sen sijaan liittyy. Mutta eihän sitä tuollainen idari tajua, kun tuijottaa vaan pelkkää vaakaa...
Kun olet tarpeeksi hoikka niin se rasva katoaa myös vyötäröltä. Fakta.
Niin katoaa myös lihakset painon myötä 🤦🏻. Vaikka paino olisi 45 kg ja pituutta 170cm, voi rasvaprosentti olla liikaa! Eli rautalangasta väännettynä sitä rasvaa on paljon verrattuna kehon muuhun koostumukseen verrattuna. Kaksi aivan eri asiaa, näes Ota selvää ja sivistä itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Geenit vaikuttaa kuinka vähiin rasvakudoksen voi saada.BMI ei paljon kerro.
Eikä vaikuta, älä jauha potaskaa. Ruokavalio siihen vaikuttaa. Eli jokainen voi ihan itse siihen vaikuttaa, älä etsi tekosyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Litteä vatsaan pystyy vaikuttamaan syömällä. Jos paino on noin vähän suhteessa pituuteen ja vatsa silti roikkuu, niin sä syöt aivan väärin. Ruokavalio pitäisi laittaa ihan ensimmäiseksi kuntoon. Toisekseen pitäisi treenata syviä vatsalihaksia, ei niitä perus pinnallisia, koska niiden liiallinen treenaus aikaan vain ruman ja oudon pullotuksen.
No todellakin on merkitystä. Te vain etsitte tekosyitä, ettei itse tarvitsisi nähdä vaivaa vaan olisi jokin sopiva syyllinen tyyliin "mulla nyt vaan on painavat luut". 🙄
Lääkärissä käydessä, lääkäri ei milloinkaan kattele eikä tuijota pelkkään painoindeksiin.
Lääkäri katsoo ja tutkii potilaan kokonaisuutena. Ottaen huomioon kaikki potilaan tilaa, koskevat lääketieteelliset asiat.
Huomioitavaa on sekin, että geriatrit, että ikääntyiden erkoislääkärit, eivät edes suosittele, lievästi ylipainoisille iäkkäille, mitään laihdutus kuureja.
Niillä on useille vanhuksille ainostaan terveyttä ja vointia huonontavia seuraamuksia.
Maailmassa on aina ollut tietty määrä lihavia. Lihavuus tarkoittas sitä, että painoindeksi menee
REULUSTI YLI. YLIPAINON LUKUJEN.
Virallisissa mittauksissa katsotaan ja diagnosioidaan erikseeen:
- alipaino
- normaali paino
- lievä ylipaino
- huomattava ylipaino
- lihavuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin on merkitystä. Te vain etsitte tekosyitä, ettei itse tarvitsisi nähdä vaivaa vaan olisi jokin sopiva syyllinen tyyliin "mulla nyt vaan on painavat luut". 🙄
Olet tietämätön typerys. Häpeä sitä
Ap hyvä, ihmisillä kertyy rasvaa eri osiin eri tavoin. Vaikka painosi olisi hyvä ja tarpeeksi matala, se ei tarkoita, että tarpeeksi rasvaa poistuu juuri vatsan seudulta. Varmaan jos menet sinne 55 kg niin vatsastakin tulisi oikeasti litteä, mutta kyllä tuo 58 kg on jo muilta osin sopiva paino pituisellesi naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on mies haukkunut ylipainoiseksi kun painoindeksini oli 18,5 eli olin lähes alipainoinen. Joillakin se maha ei muutu litteäksi vaikka laihduttaisi itsensä anorektikoksi, mutta sitä tämä mies ei tajunnut. Oli ilmeisesti ajatellut, että rasvaimulla ja silikoneilla muokatut naiset ovat luonnollisia ja kaikkien pitäisi näyttää siltä. Jätin kyseisen luuserin. Itki myöhemmin vielä perääni kun ei ilmeisesti sitä täydellistä naista kuitenkaan löytänyt :D
Sä olet laiha läski. Siksi se maha ei ole sulla koskaan ollut litteä. Ei se laihduttaminen litteä vatsaan tuo, tuo on vain tyhmien ajatusta.
Käyn kuntosalilla 3x viikossa ja lisäksi juoksulenkeillä. Sitähän tuo mieskin sanoi, aina se on oma vikani miltä näytän. Vaikka mitä ikinä olisin tehnyt, en pystynyt muuttumaan täydelliseksi. Etsiköön sitten jonkun toisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn kuntosalilla 3x viikossa ja lisäksi juoksulenkeillä. Sitähän tuo mieskin sanoi, aina se on oma vikani miltä näytän. Vaikka mitä ikinä olisin tehnyt, en pystynyt muuttumaan täydelliseksi. Etsiköön sitte
Jatkan vielä, että itse löysin tämän miehen jälkeen monta paljon parempaa, joista yksikään ei pitänyt minua ylipainoisena. Taisi vika olla jossain muussa kuin mun kropassa.
Samat mitat ja pientä pehmeyttä mahassa. Varmaan pitäisi mennä jonnekin 53-55 tienoille että näyttäisi litteältä oikeasti... Ja niinhän kaikki mallitkin, joilla siis litteä maha on, ovat alipainoisia.