Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian aikaisin tulevat vieraat?

Vierailija
31.05.2024 |

Huomisiin juhliin liittyen, mitä teette, jos vieraat tulevat reilusti ennen juhlien alkua? Meillä on yksi tällainen tuttavaperhe ja he perustelevat sen sillä, että pääsevät sitten aikaisemmin pois, että "muut mahtuu". Tulevat kauempaa, eli en voi lähettää takaisin kotiinkaan odottamaan.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran ollut toista tuntia "liian aikaisin", mutta itse tulin kutsuttuna aikana, mutta kaikki tarjoilut oli tekemättä ja juuri tultu kaupasta. Isäntäväki siis mokasi tai eivät tunne kelloa.

Minäkin olen ollut synttäreillä, missä täytekakkua vasta alettiin leipomaan silloin, kun juhlien piti alkaa. Oltiin vielä vartti myöhässä annetusta ajasta, hirveällä kiireellä mentiin.

Vierailija
62/66 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraat miehet tulevat liian aikaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat pyhä päivärytmi -lapsiperheet, oli sitten arki tai loma. Tullaan aiemmin, jotta voidaan lähteä aiemmin, jottei rytmi vaan ikinä yhtään heitä, kun menee ihan tavalliset lapsetkin semmoisesta rikki. Ja sitten kaikki tarjoilut pitää olla hirveällä kiireellä heti, et hekin ehtivät syödä.

Vierailija
64/66 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä liian aikaisen tuleva vieras sai istua keittiön pöytään ja osallistua tarjoilujen valmistamiseen.

Vierailija
65/66 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulevat kauempaa, niin ymmärrän hyvin miksi tulevat aikaisemmin. 

Vierailija
66/66 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten juhlat menivät ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi