Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: ei puhuta naisille

Vierailija
30.05.2024 |

eikä tietenkään myös kosketa, eikä katsota päin.

Loppuu syytökset.

Kommentit (680)

Vierailija
641/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oletettavasti mies. Kirjoitat ketjuun Miehet: ei puhuta naisille. Alat pulputtaa kuin papupata. Epätoivoinen, much?

Tuosta JSS-meemistä: kaikilla muilla se sika on irronnut sekä oikeasta että metaforisesta tarkoitteestaan jo aikoja sitten ja alkanut elää omaa elämäänsä kaikkena, mikä kannattaa jättää (täysin irti sukupuolesta) tai vaihtoehtoisesti vain sloganina, joka kuuluu heittää jokaiseen ketjuun - myös silloin, kun se on kommentti miehen tekstiin. Vain sinä haluat edelleen sinnikkäästi kytkeä sen nimenonmaan, vain ja ainoastaan mieheen. Miksi tämä on sinulle niin äärimmäisen tärkeä asia? Oletko sikatilallinen vai sellaisen poika?

Niin kirjoitan. Tarkoittaako se että olen ap:n kanssa samaa mieltä? Koska olen mies, ap edustaa minuakin?

Sinäkö tuon asian päätit? Miesvihasi tosiaan paistaa läpi, epätoivoa se ei ole vaan puhdasta vihaa.

Mikä tarve teillä on nimitellä nimitellä miehiä sioiksi? Otetaanko toinen slogani? Nainen kun tekee jotain hupsua, miehet voisivat kommentoida "jätä se mällíränní" 

Sitten naureskellaan ettei se ole naisvihaa, sehän on vain slogani.

Voi raskas lapsi/lapsenmielinen, kun ihan juuri sulle selitettiin ettei se sika ole enää vuosikymmeniin tarkoittanut miestä. 

Ja miten niin miehet voisivat alkaa nimitellä naisia? Sitähän osa miehistä (huom! painotan nyt tässä erikseen, että eivät tietenkään kaikki!) on tehnyt kautta historian. Sinäkin, vuosikymmenet, päivittäin, lukemattomissa ketjuissa. 🤷 Olet kyllä melko mustakylkinen pata soimaamaan kattiloita. (Ja nyt koeta ymmärtää, että tuo pata ei ole kaikkiin maailman miehiin kohdistunut solvaus vaan ihan vain vanhan sananlaskun kielikuva.)

Vierailija
642/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, täälläkö se miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimauli raivoaa naisille. Onpa pitkä ketju sulla. Et vaan voi olla ilman naisia, etkä voi olla haukkumatta naisia. On sulla ongelma.

Ketju ei taaskaan ole minun, mutta yllättyykö joku että sinuyt löytää täältä haukkumasta miehiä? Ei taida yllättyä.

Omaa käytöstäsi et tietenkään osaa pitää ongelmana. Miesviha on sulle arkea!

Voi pientä, kun tuli jo ihan aamusta paha mieli ja itkupotkuraivari 😂

Ainahan tuo on täällä mammoille raivoamassa. Ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla. Kommenteissa näkyy kellonajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vulvukka, olet mammapalstalla. Täällä on perheellisiä naisia, joilla on mukavia miehiä. Ne ikävät miehet olisivat tässä iässä jo jääneet. Mä en nyt kerkeä lohduttelemaan sua tämän enempää, aamukahvit on juotu ja muuttokuorma odottaa, joten menen pussailemaan sen upean mieheni hereille. Eläimistä en välitä. Vietähän hyvä päivä, josko ne tuulimyllyt tänään kaatuisivat.

Kaikki tietää ettei teillä mitään miehiä ole, esität palstalla juuri tuota, mutta kaikki tajuavat että oikein korostat kuinka teillä kaikilla on hyvät miehet joita rakastatte, saatte läheisyyttä jne.

``Kaikki tietää`` = ``Minä haluan epätoivoisesti uskotella itselleni``.

Vierailija
644/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en puhu kenellekään. Ihme kyllä se ei naisia tunnu miellyttävän. Naama pamahtaa vit

ulle ja kosto alkaa. Naisilla kyllä konsteja riittää. Niin se on ollut jokaisessa oppilaitoksessa ja työpaikassa missä olen ollut. Kun naiset kiivailevat miten jokainen mies joka hetki tahtoo t

appaa ja r

aiskata niin ei sekään ole herkkua että viedään elanto/ei annetta hankkia sitä. Tietäkää se. 

M48

Lol, tämä mies kostaa uhoamalla, ettei puhu naisille ja silti on täällä puhumassa naisille. 

Jotain itsekunnioitusta peliin nyt, ukko!

Tämä on ensimmäinen mitä olen tähän ketjuun kirjoittanut.

M48

Ja edelleen vaan jatkat naisille puhumista :D

Riippuvaisuus tuota teettää.

Vierailija
645/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vain, sekin riittää jos lopetatte ahdistelun ja väkivallan.

Niinhän se loppuu, jos kaikki lähtevät mukaan.

Vttu mitä tumputtajia ketju täynnä 🤣

Mut eipä midi, meikäjätkällä sitä paremmat naismarkkinat mitä enemmän harrastelette keskenänne 😎

Kuules kun meikäpojat pannaan panojuna pystyyn, ni teikäpoika vielä tulee anelemaan päästä junan jatkoksi

Mutta kumpi on se junan paras paikka, etummaisena vai takimmaisena :)

Vierailija
646/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en puhu kenellekään. Ihme kyllä se ei naisia tunnu miellyttävän. Naama pamahtaa vit

ulle ja kosto alkaa. Naisilla kyllä konsteja riittää. Niin se on ollut jokaisessa oppilaitoksessa ja työpaikassa missä olen ollut. Kun naiset kiivailevat miten jokainen mies joka hetki tahtoo t

appaa ja r

aiskata niin ei sekään ole herkkua että viedään elanto/ei annetta hankkia sitä. Tietäkää se. 

M48

Lol, tämä mies kostaa uhoamalla, ettei puhu naisille ja silti on täällä puhumassa naisille. 

M48

Ja edel

Ymmärtääkseni täällä kirjoitetaan.

puhuminen, substantiivi, puhua-verbistä muodostettu teonnimi

Esimerkkejä puhuminen sanan käytöstä: Puhuminen on hopeaa vaikeneminen on kultaa.

vrt. 

kirjoittaminen, substantiivi, sanojen tai tekstin tuottaminen kirjoitusmerkkejä käyttäen

-ohis

Somekieli on ns. kolmas kielimuoto puheen ja kirjoituksen välissä. Kai tuon nyt huomaa tuostakin, miten paljon täällä huudellaan.

https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/5096690

Vierailija
647/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oletettavasti mies. Kirjoitat ketjuun Miehet: ei puhuta naisille. Alat pulputtaa kuin papupata. Epätoivoinen, much?

Tuosta JSS-meemistä: kaikilla muilla se sika on irronnut sekä oikeasta että metaforisesta tarkoitteestaan jo aikoja sitten ja alkanut elää omaa elämäänsä kaikkena, mikä kannattaa jättää (täysin irti sukupuolesta) tai vaihtoehtoisesti vain sloganina, joka kuuluu heittää jokaiseen ketjuun - myös silloin, kun se on kommentti miehen tekstiin. Vain sinä haluat edelleen sinnikkäästi kytkeä sen nimenonmaan, vain ja ainoastaan mieheen. Miksi tämä on sinulle niin äärimmäisen tärkeä asia? Oletko sikatilallinen vai sellaisen poika?

Niin kirjoitan. Tarkoittaako se että olen ap:n kanssa samaa mieltä? Koska olen mies, ap edustaa minuakin?

Sinäkö tuon asian päätit? Miesvihasi tosiaan paistaa läpi, epätoivoa se ei ole vaan puhdasta vi

Voi raskas lapsi/lapsenmielinen, kun ihan juuri sulle selitettiin ettei se sika ole enää vuosikymmeniin tarkoittanut miestä. 

Ja miten niin miehet voisivat alkaa nimitellä naisia? Sitähän osa miehistä (huom! painotan nyt tässä erikseen, että eivät tietenkään kaikki!) on tehnyt kautta historian. Sinäkin, vuosikymmenet, päivittäin, lukemattomissa ketjuissa. 🤷 Olet kyllä melko mustakylkinen pata soimaamaan kattiloita. (Ja nyt koeta ymmärtää, että tuo pata ei ole kaikkiin maailman miehiin kohdistunut solvaus vaan ihan vain vanhan sananlaskun kielikuva.)

Ei tietenkään ole (tirsk) se pitää paikkansa koska me naiset täällä rennossa feministiryhmässä sanotaan niin (tirsk)

Kyllä, miehet ovat nimitelleet naisia. Se ei vain nykyään ole sosiaalisesti hyväksyttyä.

Mitä tuohon kielikuvaan tulee niin näppärästi piiloudut muinaismuistojen taakse piiloon. Mitäs muuta sieltä löytyy? Vaikkapa N-sanaa? Eihän silläkään halveksuta tiettyä ihmisryhmää vaan se  N E E K E R I  on ihan vain vanha suomalainen termi kuvaamaan rodullistettuja. Käytetään siis sitä ylpeinä edelleen?

Vierailija
648/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

appaa ja r

M48

M48

Ja edel

Riippuvaisuus tuota teettää.

Kiva olla riippuvainen av-mammoista :D 

Vierailija
649/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

appaa ja r

M48

M

Kiva olla riippuvainen av-mammoista :D 

Taitaa olla symbioosi. Mammat riehuu haukkumassa miehiä ja pääsee rinkirunkkaamaan kun joku mies tulee sinne väittämään vastaan.

Vierailija
650/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

appaa ja r

M48

Tämä on ensimmäinen

Taitaa olla symbioosi. Mammat riehuu haukkumassa miehiä ja pääsee rinkirunkkaamaan kun joku mies tulee sinne väittämään vastaan.

``Joku`` mies (tirsk). Joku ``mies`` (tirsk).

Vierailija
651/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö tuon asian päätit? Miesvihasi tosiaan

Ei tietenkään ole (tirsk) se pitää paikkansa koska me naiset täällä rennossa feministiryhmässä sanotaan niin (tirsk)

Kyllä, miehet ovat nimitelleet naisia. Se ei vain nykyään ole sosiaalisesti hyväksyttyä.

Mitä tuohon kielikuvaan tulee niin näppärästi piiloudut muinaismuistojen taakse piiloon. Mitäs muuta sieltä löytyy? Vaikkapa N-sanaa? Eihän silläkään halveksuta tiettyä ihmisryhmää vaan se  N E E K E R I  on ihan vain vanha suomalainen termi kuvaamaan rodullistettuja. Käytetään siis sitä ylpeinä edelleen?

Oletko siis sitä mieltä, että naisten solvaaminen on joskus ollut sosiaalisesti hyväksyttyä? Miksi ja milloin se on sitä ollut? Onko sinusta valitettavaa, että se ei enää ole? Joudut harrastamaan sitä salaa, nimettömänä anonyymeillä nettipalstoilla, ja se suututtaa sinua? 

En keksi minkäänlaista yhteyttä vanhan sananparren ja rodullistettujen nimittelyjen välillä, mutta sinä näköjään keksit. Mitäpä,et naisvihakiimassasi keksisi.

Vierailija
652/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä puhu naisille. Ei kuulu tapoihini. 

Ok, puhun totta kai tyttöystävälleni, äidilleni, ja naispuolisille kollegoille.  Mutta en koskaan puhu tuntemattomille naisille. Tyttöystäväni tapasin vain siksi, että hän lähestyi minua. Naiskollegoille puhun vain silloin jos he puhuttelevat ensin minua. 

M31

Vierailija
653/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis sitä mieltä, että naisten solvaaminen on joskus ollut sosiaalisesti hyväksyttyä? Miksi ja milloin se on sitä ollut? Onko sinusta valitettavaa, että se ei enää ole? Joudut harrastamaan sitä salaa, nimettömänä anonyymeillä nettipalstoilla, ja se suututtaa sinua? 

En keksi minkäänlaista yhteyttä vanhan sananparren ja rodullistettujen nimittelyjen välillä, mutta sinä näköjään keksit. Mitäpä,et naisvihakiimassasi keksisi.

Olen sitä mieltä että se on huonommissa piireissä, missä sinäkin varmasti viihdyt, ollut sosiaalisesti hyväksyttyä. Eihän kukaan katsonut kieroon kun vähän ämmää laitettiin kuriin ja asialla kehuskeltiin paikallisessa räkälässä. Syytä sille en osaa sanoa, en ole naistutkimusta harrastava. Sinulla lienee parempaa tietoa?

Onko valitettavaa ettei se enää ole? Typerä kysymys, ei tietenkään ole valitettavaa. Se että vihjaat moista kysymykselläsi (joka pitää sisällään väitteen että ajattelisin sen olevan) kertoo sinusta niin kovin paljon. Todistat ajatusmaailmasi.

Et keksi mitään yhteyttä vanhojen sananparsien ja vanhojen sananparsien välillä? Tämä selvä.

Vierailija
654/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt oikein toimi tämä puhelakko :D

Vierailija
655/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä puhu naisille. Ei kuulu tapoihini. 

Ok, puhun totta kai tyttöystävälleni, äidilleni, ja naispuolisille kollegoille.  Mutta en koskaan puhu tuntemattomille naisille. Tyttöystäväni tapasin vain siksi, että hän lähestyi minua. Naiskollegoille puhun vain silloin jos he puhuttelevat ensin minua. 

M31

Eli puhuit kuitenkin tuntemattomalle naiselle joka sinua lähestyi ja juttelet koko ajan naisille elämässäsi. Ok.

Vierailija
656/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän miehet koko ajan puhuvat naisille. 

Vierailija
657/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa erottaa sitä ettei täällä asioista keskustelemalla pääse syyttämään miestä aiheettomasti vaikkapa raisk auksesta?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009903704.html

Vierailija
658/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa erottaa sitä ettei täällä asioista keskustelemalla pääse syyttämään miestä aiheettomasti vaikkapa raisk auksesta?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009903704.html

Mistä se raiskaus nyt pulpahti mieleesi? Etkö osaa puhua asiallisesti 'naisten' kanssa?

Jos nyt kuvitellaan, että me tädit ja perheenäidit ja mummot istuttaisiin sinun kanssasi kahvipöytään niin puhuisitko noin katkerasti ja syyttäen?

Näyt kuvittelevan, että sinun kanssasi keskustelee jokin ultrafeministiparvi, kun ihan tavallisia rouvia ja neitejä ja isoäitejä edelleen ollaan.

Voitko rauhoittua?

Vierailija
659/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuntematon ihminen puhuu minulle ilman perusteltua syytä, en vastaa hänelle mitään ja poistun tilanteesta välittömästi. Koskee sekä miehiä että naisia.

Perusteltu syy = kaupan kassa tervehtii, tarjoilija kysyy mitä saisi olla jne jne.

M35

Vierailija
660/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun asioista aikansa keskustelette niin sitten jo alkaa tehdä mieli syljeskellä ja räkiä kadulla aina kun naisen näkee (joku tuolla vähän aiemmin kertoi jo näin tekevänsäkin). Onko siitä miten pitkä matkaa muuhun suoraan toimintaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän