Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: ei puhuta naisille

Vierailija
30.05.2024 |

eikä tietenkään myös kosketa, eikä katsota päin.

Loppuu syytökset.

Kommentit (680)

Vierailija
621/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on kaksoisstandardit, kuten aina dikataattoreilla - diktatuureissa. Osa miehistä saa tehdä ja puhua mitä vain, osa saa syytöksen "seksistisestä" päälle katsomisesta. Vilkaisukin riittää.

Teitä ei VOI EIKÄ PIDÄ OTTAA VAKAVASTI!

Kai te miehet alatte viimein ymmärtää asian? Ohittakaa aina kun voitte kaikin tavoin.

Ai että, siellä pohjalla kupli taas tämä tuttu ``laatikkoleuka-alfat saa mutta minä ennnn`` -trauma. Voi kuule, elämä on epäreilua ihan kaikissa muissakin jutuissa kuin naisten huomiossa ja seksissä. Seksi ei ole koskaan jakautunut tasan kaik

Huomenta Pyhä Vulva! AV on ollut olemassa 25 vuotta. JSSAP on ainakin 20 vuotta vanha juttu, eikä varmasti aukene ilman kontekstia, joten yli 20 v myöhemmin siitä uhriutuminen on vähän turhaa. Mutta ihan kuinka haluat elämäsi käyttää. Mullakin on upea mies, kyllä niitä on. Iloa päivääsi.

Vierailija
622/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä sairasta porukkaa. Ihmiset haukkuu toisiansa ja keksii jotakin ahdisteluväitteitä toisesta sukupuolesta. Voi voi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on kaksoisstandardit, kuten aina dikataattoreilla - diktatuureissa. Osa miehistä saa tehdä ja puhua mitä vain, osa saa syytöksen "seksistisestä" päälle katsomisesta. Vilkaisukin riittää.

Kai te miehet alatte viimein ymmärtää asian? Ohittakaa aina kun voitte kaikin tavoin.

Ai että, siellä pohjalla kupli taas tämä tuttu ``laatikkoleuka-alfat saa mutta minä ennnn`` -trauma. Voi kuule, elämä on epäreilua ihan kaikissa muissakin jutuissa kuin naisten huomiossa ja seksissä. Seksi ei ole koskaan jakautunut tasan kaik

Voi tehdä? Ette vain näe sellaiselle ketjulle mitään tarvetta.

Naiset eivät kehu miehiään edes sivulauseissa.

Pointti tässä olikin juuri tuo, että miksi miehet, saapuessaan keskustelemaan palstalle, tehtailisivat ketjuja naisista joissa kehuvat teitä? Eihän miehiäkään täällä kohdella asiallisesti.

Tämä palsta on naisten vastine ulílaudalle, sillä erotuksella että täällä on miehiäkin, korjaamassa naisten väitteitä heistä.

Toki teillä oli mukavaa kun ehditte sen 15-20 vuotta haukkua miehiä täysin estoitta täällä. Jätä se sika, hihihi. Sitten itketään kun mies tulee ketjuun kysymään emakon porsimisesta.

Mieheksi joka ei puhu naisille olet varsin puhelias ja monisanainen tapaus.

Vierailija
624/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että, siellä pohjalla kupli taas tämä tuttu ``laatikkoleuka-alfat saa mutta minä ennnn`` -trauma. Voi kuule, elämä on epäreilua ihan kaikissa muissakin jutuissa kuin naisten huomiossa ja s

Huomenta Pyhä Vulva! AV on ollut olemassa 25 vuotta. JSSAP on ainakin 20 vuotta vanha juttu, eikä varmasti aukene ilman kontekstia, joten yli 20 v myöhemmin siitä uhriutuminen on vähän turhaa. Mutta ihan kuinka haluat elämäsi käyttää. Mullakin on upea mies, kyllä niitä on. Iloa päivääsi.

Huomenta itsellenne mällírännít! Teillä on taas pitkä päivä edessä, haukkuen miehiä noin kymmenessä ketjussa.

Jätä se sika on tosiaan vanha juttu, mutta sitä käytetään edelleen päivittäin, eikä yksin täällä. Miesvihastanne keskustelu ei siis ole uhriutumista, vaikka turhaa se voi tietysti olla. Eihän peräkammarissa naisista itkevätkään muutu vaikka te heistä keskustelettekin ajoittain.

Sulla ei ole upeaa miestä, korkeintaan koira, kerroit itse niin toisessa ketjussa missä julistatte etteivät naiset tarvitse kuin koiran tai kissan.

Vierailija
625/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että, siellä pohjalla kupli taas tämä tuttu ``laatikkoleuka-alfat saa mutta minä ennnn`` -trauma. Voi kuule, elämä on epäreilua ihan kaikissa muissakin jutuissa kuin naisten huomiossa ja s

Mieheksi joka ei puhu naisille olet varsin puhelias ja monisanainen tapaus.

Missä olen väittänyt etten puhu naisille?

Vierailija
626/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000010447503.html

Siinä yksi syy miksi ei kannata edes puhua naisille. Tuo on arkipäivää.

Vierailija
627/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että, siellä pohjalla kupli taas tämä tuttu ``laatikkoleuka-alfat saa mutta minä ennnn`` -trauma. Voi kuule, elämä on epäreilua ihan kai

Huomenta itsellenne mällírännít! Teillä on taas pitkä päivä edessä, haukkuen miehiä noin kymmenessä ketjussa.

Jätä se sika on tosiaan vanha juttu, mutta sitä käytetään edelleen päivittäin, eikä yksin täällä. Miesvihastanne keskustelu ei siis ole uhriutumista, vaikka turhaa se voi tietysti olla. Eihän peräkammarissa naisista itkevätkään muutu vaikka te heistä keskustelettekin ajoittain.

Sulla ei ole upeaa miestä, korkeintaan koira, kerroit itse niin toisessa ketjussa missä julistatte etteivät naiset tarvitse kuin koiran tai kissan.

Vulvukka, olet mammapalstalla. Täällä on perheellisiä naisia, joilla on mukavia miehiä. Ne ikävät miehet olisivat tässä iässä jo jääneet. Mä en nyt kerkeä lohduttelemaan sua tämän enempää, aamukahvit on juotu ja muuttokuorma odottaa, joten menen pussailemaan sen upean mieheni hereille. Eläimistä en välitä. Vietähän hyvä päivä, josko ne tuulimyllyt tänään kaatuisivat.

Vierailija
628/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolen nauruun!

Uteliaisuuttani tulin katsomaan, että edelleenkö miehet tässä ketjussa nassuttavat naisille ja totta kai heti aamusta ketju liekeissä :D

Niin koska se puhuminen nyt vihdoin lakkaa?

Vierailija
629/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että, siellä pohjalla kupli taas tämä tuttu ``laatikkoleuka-alfat saa mutta minä ennnn`` -trauma. Voi kuule, elämä on epäreilua ihan kai

Missä olen väittänyt etten puhu naisille?

Olet oletettavasti mies. Kirjoitat ketjuun Miehet: ei puhuta naisille. Alat pulputtaa kuin papupata. Epätoivoinen, much?

Tuosta JSS-meemistä: kaikilla muilla se sika on irronnut sekä oikeasta että metaforisesta tarkoitteestaan jo aikoja sitten ja alkanut elää omaa elämäänsä kaikkena, mikä kannattaa jättää (täysin irti sukupuolesta) tai vaihtoehtoisesti vain sloganina, joka kuuluu heittää jokaiseen ketjuun - myös silloin, kun se on kommentti miehen tekstiin. Vain sinä haluat edelleen sinnikkäästi kytkeä sen nimenonmaan, vain ja ainoastaan mieheen. Miksi tämä on sinulle niin äärimmäisen tärkeä asia? Oletko sikatilallinen vai sellaisen poika?

Vierailija
630/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en puhu kenellekään. Ihme kyllä se ei naisia tunnu miellyttävän. Naama pamahtaa vit

ulle ja kosto alkaa. Naisilla kyllä konsteja riittää. Niin se on ollut jokaisessa oppilaitoksessa ja työpaikassa missä olen ollut. Kun naiset kiivailevat miten jokainen mies joka hetki tahtoo t

appaa ja r

aiskata niin ei sekään ole herkkua että viedään elanto/ei annetta hankkia sitä. Tietäkää se. 

M48

Vierailija
631/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vulvukka, olet mammapalstalla. Täällä on perheellisiä naisia, joilla on mukavia miehiä. Ne ikävät miehet olisivat tässä iässä jo jääneet. Mä en nyt kerkeä lohduttelemaan sua tämän enempää, aamukahvit on juotu ja muuttokuorma odottaa, joten menen pussailemaan sen upean mieheni hereille. Eläimistä en välitä. Vietähän hyvä päivä, josko ne tuulimyllyt tänään kaatuisivat.

Kaikki tietää ettei teillä mitään miehiä ole, esität palstalla juuri tuota, mutta kaikki tajuavat että oikein korostat kuinka teillä kaikilla on hyvät miehet joita rakastatte, saatte läheisyyttä jne.

Mutta mutta... miksi olette haukkumassa miehiä täällä "mammapalstalla" ? Miksi selitätte että miehistä puhuminen on AINA omiin kokemuksiin perustuvaa. Etkö huomaa ristiriitaa? Missä miehiä kehuvat ketjut kun sinäkin olet hyvästä elämästäsi niitä epäilemättä tehnyt satoja?

Niinpä

Vierailija
632/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, täälläkö se miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimauli raivoaa naisille. Onpa pitkä ketju sulla. Et vaan voi olla ilman naisia, etkä voi olla haukkumatta naisia. On sulla ongelma.

Vierailija
633/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en puhu kenellekään. Ihme kyllä se ei naisia tunnu miellyttävän. Naama pamahtaa vit

ulle ja kosto alkaa. Naisilla kyllä konsteja riittää. Niin se on ollut jokaisessa oppilaitoksessa ja työpaikassa missä olen ollut. Kun naiset kiivailevat miten jokainen mies joka hetki tahtoo t

appaa ja r

aiskata niin ei sekään ole herkkua että viedään elanto/ei annetta hankkia sitä. Tietäkää se. 

M48

Lol, tämä mies kostaa uhoamalla, ettei puhu naisille ja silti on täällä puhumassa naisille. 

Jotain itsekunnioitusta peliin nyt, ukko!

Vierailija
634/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

appaa ja r

M48

Lol, tämä mies kostaa uhoamalla, ettei puhu naisille ja silti on täällä puhumassa naisille. 

Tämä on ensimmäinen mitä olen tähän ketjuun kirjoittanut.

M48

Vierailija
635/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuolen nauruun!

Uteliaisuuttani tulin katsomaan, että edelleenkö miehet tässä ketjussa nassuttavat naisille ja totta kai heti aamusta ketju liekeissä :D

Niin koska se puhuminen nyt vihdoin lakkaa?

Ei täällä näyttäis enää miehiä olevan, ne on kai nyt oikeesti lopettaneet myös kirjoittamisen. 👍 Tainsitten ne vielä nukkuu krapulaansa pois ja aloittavat puhumattomuudesta puhumisen vasta myöhemmin.

Vain tuo jo vuosikymmenet mammojen seurassa viihtynyt röllykkä heti aamusta näyttää puputtavan autistista paskaansa, kuten aina.

Vierailija
636/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oletettavasti mies. Kirjoitat ketjuun Miehet: ei puhuta naisille. Alat pulputtaa kuin papupata. Epätoivoinen, much?

Tuosta JSS-meemistä: kaikilla muilla se sika on irronnut sekä oikeasta että metaforisesta tarkoitteestaan jo aikoja sitten ja alkanut elää omaa elämäänsä kaikkena, mikä kannattaa jättää (täysin irti sukupuolesta) tai vaihtoehtoisesti vain sloganina, joka kuuluu heittää jokaiseen ketjuun - myös silloin, kun se on kommentti miehen tekstiin. Vain sinä haluat edelleen sinnikkäästi kytkeä sen nimenonmaan, vain ja ainoastaan mieheen. Miksi tämä on sinulle niin äärimmäisen tärkeä asia? Oletko sikatilallinen vai sellaisen poika?

Niin kirjoitan. Tarkoittaako se että olen ap:n kanssa samaa mieltä? Koska olen mies, ap edustaa minuakin?

Sinäkö tuon asian päätit? Miesvihasi tosiaan paistaa läpi, epätoivoa se ei ole vaan puhdasta vihaa.

Mikä tarve teillä on nimitellä miehiä sioiksi? Otetaanko toinen slogani? Nainen kun tekee jotain hupsua, miehet voisivat kommentoida "jätä se mällíränní" 

Sitten naureskellaan ettei se ole naisvihaa, sehän on vain slogani.

Vierailija
637/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

appaa ja r

M48

M48

Ja edelleen vaan jatkat naisille puhumista :D

Vierailija
638/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

appaa ja r

M48

M48

Ja edelleen vaan jatkat naisille puhumista :D

Ymmärtääkseni täällä kirjoitetaan.

puhuminen, substantiivi, puhua-verbistä muodostettu teonnimi

Esimerkkejä puhuminen sanan käytöstä: Puhuminen on hopeaa vaikeneminen on kultaa.

vrt. 

kirjoittaminen, substantiivi, sanojen tai tekstin tuottaminen kirjoitusmerkkejä käyttäen

-ohis

Vierailija
639/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, täälläkö se miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimauli raivoaa naisille. Onpa pitkä ketju sulla. Et vaan voi olla ilman naisia, etkä voi olla haukkumatta naisia. On sulla ongelma.

Ketju ei taaskaan ole minun, mutta yllättyykö joku että sinuyt löytää täältä haukkumasta miehiä? Ei taida yllättyä.

Omaa käytöstäsi et tietenkään osaa pitää ongelmana. Miesviha on sulle arkea!

Vierailija
640/680 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju ei taaskaan ole minun, mutta yllättyykö joku että sinuyt löytää täältä haukkumasta miehiä? Ei taida yllättyä.

Omaa käytöstäsi et tietenkään osaa pitää ongelmana. Miesviha on sulle arkea!

Voi pientä, kun tuli jo ihan aamusta paha mieli ja itkupotkuraivari 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi