Miehet: ei puhuta naisille
eikä tietenkään myös kosketa, eikä katsota päin.
Loppuu syytökset.
Kommentit (680)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei unelmoi susta
Sulla on dissosiaatiohäiriö. Luulet olevasi "kaikki miehet", vaikka olet yksi pikku ressukka, jota psyykkisesti terveet säälii tai halveksii, riippuen käytöksestäsi.
Sä oot siks kiukkunen ja katkera miessukupuolelle ku kukaan ei rakasta sua
Kolme virheellistä oletusta samassa virkkeessä. Projisoit omia fiiliksiäsi. Mahtaako sulla olla pahempaakin psykohäikkää?
Teen vaan hyvää psykoanalyysiä vihreitä, sdp:tä ja vasemmistoliittoa äänestävien naisten mielenmaisemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli muuten mieleeni, että Islannissahan naiset meni jokin aika sitten suurin joukoin lakkoon seksuaalista väkivaltaa vastustaakseen. Hyvä idea minusta.
Mikäs lakko me miehet keksittäis kaikki meidän kokemat vääryydet (asevelvollisuus, vaikeampi saada seksiä, kovemmat rikostuomiot samoista rikoksista) korjataksemme?
"Vaikeampi saada seksiä" 🤣🤣🤣
Voe voe, poikarukka. Kyllä normaali, seurallinen, itsestäänhuolehtiva mies sitä seksiäkin jossain vaiheessa saa. Muut ehkä ei. Siinä odotellessa taij os et täytä määritelmää, ota vaikka kivennäisvesipullo, poista EU-korkki ja töni pulloa.
Tää!
Just niin
Kukaan mies ei unelmoi susta
No toivottavasti ei, olen hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli muuten mieleeni, että Islannissahan naiset meni jokin aika sitten suurin joukoin lakkoon seksuaalista väkivaltaa vastustaakseen. Hyvä idea minusta.
Mikäs lakko me miehet keksittäis kaikki meidän kokemat vääryydet (asevelvollisuus, vaikeampi saada seksiä, kovemmat rikostuomiot samoista rikoksista) korjataksemme?
Voe voe, poikarukka. Kyllä normaali, seurallinen, itsestäänhuolehtiva mies sitä seksiäkin jossain vaiheessa saa. Muut ehkä ei. Siinä odotellessa taij os et täytä määritelmää, ota vaikka kivennäisvesipullo, poista EU-korkki ja töni pulloa.
Et sä saa naista sillä että alennut niiden kynnysmatoks ja pyytelet niiltä anteeksianteeksianteeksi et me miehet ollaan pahoja niinku Vihreät nössömiehet niinku Ville Niinistö tekee.
Tekisivätpä kaikki miehet noin. Viimein saisi olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voe voe, poikarukka. Kyllä normaali, seurallinen, itsestäänhuolehtiva mies sitä seksiäkin jossain vaiheessa saa. Muut ehkä ei. Siinä odotellessa taij os et täytä määritelmää, ota vaikka ki
Villehän on naimisissa aika upean naisen kanssa 🙂.
TRUMP 2024
FREEDOM AIN'T FREE
IF THE SOUTH WOULD HAVE WON WE WOULD HAVE HAD IT MADE
IN GOD WE TRUST
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on jo oma liike. 4b movement
Four boobs?
Kyllä mä edelleen puhun. Asiallisia asioita silloin kun on tarve, työssä, kaupassa , virastoissa. Syyttä suotta en kyllä mene rupattelemaan saati "siinä mielessä". Se tosin ei ole naisten menetys, mutta että kukaan ei ahdistu vuokseni.
Ei tarvitsekaan ottaa kontaktia. Näin kesällä on ihan bebaparaati missä tahansa tavallisessa marketissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes tervehdi naisia, enkä todellakaan pidä ovia auki.
Ja jälleen maailma on parempi paikka!
Se on tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on kaksoisstandardit, kuten aina dikataattoreilla - diktatuureissa. Osa miehistä saa tehdä ja puhua mitä vain, osa saa syytöksen "seksistisestä" päälle katsomisesta. Vilkaisukin riittää.
Teitä ei VOI EIKÄ PIDÄ OTTAA VAKAVASTI!
Kai te miehet alatte viimein ymmärtää asian? Ohittakaa aina kun voitte kaikin tavoin.
Ai että, siellä pohjalla kupli taas tämä tuttu ``laatikkoleuka-alfat saa mutta minä ennnn`` -trauma. Voi kuule, elämä on epäreilua ihan kaikissa muissakin jutuissa kuin naisten huomiossa ja seksissä. Seksi ei ole koskaan jakautunut tasan kaikkien miesten kesken eikä koskaan tule jakautumaankaan. Niin se nyt vain on, ja sen kanssa on elettävä.
Ps. Ei homma ole sen reilumpaa naisillekaan, jos se nyt yhtään lohduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei anneta niille huomiota, ei rahaa eikä rakkautta. Eikä munaa.
Hieno homma. Mitä enemmän teitä kieltäytyjiä löytyy, sitä laveammat markkinat on meillä, jotka tykätään naisista.
Siis lesboilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkasin ketjun äärioikeistorasistista poliisille.
On se kumma, ettette te ylispersut voi minkäänlaista keskustelua käydä ilman pelkoihin perustuvia pakkomielteitänne.
Tajuatteko, miten naurettavaa on vihanne koko muuta ihmiskuntaa kohtaan, kun itse olette pohjimmaisia poikkeavia ja häiriintyneitä luusereita?
Ette tajua, kun sairaudentunto puuttuu ja aivoistanne loogisen ajattelun hoitava ohimoaivokuori.
Te olette itse suurin ongelmanne.
Turhaa aikaas kulutit. Poliisi on just tällä viikolla sanonu et netissä pitää saada olla epäasiallinen.
Persupoliisi tyyliin "mulle sanottiin ikävästi, joten otin aseen esiin ja ammuin?"
Kuule, tässä ei ole pelkästään sinun ja muiden pöljien nettisekoilusta kyse vaan siitä, että teidän sekoilu sekoittuu teidän arkielämään.
Te käyttäydytte asiattomasti muuallakin ja siksi teillä on vain (harhainen ja epälojaali) yhteisönne yliksellä. Yksityiselämä perseestä jne.
Vierailija kirjoitti:
TRUMP 2024
FREEDOM AIN'T FREE
IF THE SOUTH WOULD HAVE WON WE WOULD HAVE HAD IT MADE
IN GOD WE TRUST
Miksi siteeraat maailman toiseksi suurinta nykyisin elävää ääliötä?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on potentiaalinen metoohullu. Yksikään nainen ei ole uran ja rauhallisen elämän arvoinen.
On siinä urassa yksi hyväkin puoli. Mutta kondomin käyttö on suositeltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on kaksoisstandardit, kuten aina dikataattoreilla - diktatuureissa. Osa miehistä saa tehdä ja puhua mitä vain, osa saa syytöksen "seksistisestä" päälle katsomisesta. Vilkaisukin riittää.
Teitä ei VOI EIKÄ PIDÄ OTTAA VAKAVASTI!
Kai te miehet alatte viimein ymmärtää asian? Ohittakaa aina kun voitte kaikin tavoin.
Ai että, siellä pohjalla kupli taas tämä tuttu ``laatikkoleuka-alfat saa mutta minä ennnn`` -trauma. Voi kuule, elämä on epäreilua ihan kaikissa muissakin jutuissa kuin naisten huomiossa ja seksissä. Seksi ei ole koskaan jakautunut tasan kaikkien miesten kesken eikä koskaan tule jakautumaankaan. Niin se nyt vain on, ja sen kanssa on elettävä.
Ps. Ei homma ole sen reilumpaa naisillekaan, jos se nyt yhtään lohduttaa.
Mut pitää olla kyl sit jo tosi ruma nainen jos joutuu yökerhosta yksin lähtemään?
Vierailija kirjoitti:
Heteromiehet ovat jo enemmissä määrin siirtyneet transnaisiin. Transnaiset ovat erittäin naisellisia ja hoikkia, ja heidän sänkytaidot ovat erinomaiset. Heteromies saa transnaiselta hauskanpitoa ilman draamaa. Seksi on monipuolista.
No eikä helevetissä ole siirtyneet. Ne on kaappihookkaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkasin ketjun äärioikeistorasistista poliisille.
On se kumma, ettette te ylispersut voi minkäänlaista keskustelua käydä ilman pelkoihin perustuvia pakkomielteitänne.
Tajuatteko, miten naurettavaa on vihanne koko muuta ihmiskuntaa kohtaan, kun itse olette pohjimmaisia poikkeavia ja häiriintyneitä luusereita?
Ette tajua, kun sairaudentunto puuttuu ja aivoistanne loogisen ajattelun hoitava ohimoaivokuori.
Te olette itse suurin ongelmanne.
Turhaa aikaas kulutit. Poliisi on just tällä viikolla sanonu et netissä pitää saada olla epäasiallinen.
Persupoliisi tyyliin "mulle sanottiin ikävästi, joten otin aseen esiin ja ammuin?"
Kuule, tässä ei ole pelkästään sinun ja muiden pöljien nettisekoilusta kyse vaan siitä, että teidän sekoilu sekoittuu teidän
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-ylilautaa-ei-tule-sulkea-ta…
Enpäs tiedä ton konstaapelin puoluekantaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kanssa keskustellessa menee hyvää aikaa hukkaan. Senkin ajan voi käyttää paljon paremmin.
Oletko tietoine millä palstalla olet? Tämä ei ole miesvauva.fi.
Ei. Tämä on Aihe vapaa. Tai "aihe vapaa", kuten täällä kirjoittelevat hyvin tietävät.
Miekkoset taitaa lakkoilla klo 23 ja 07 välillä.
😂