Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: ei puhuta naisille

Vierailija
30.05.2024 |

eikä tietenkään myös kosketa, eikä katsota päin.

Loppuu syytökset.

Kommentit (680)

Vierailija
541/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en koskaan puhu vieraille ihmisille, tai edes lähesty vieraita ihmisiä. Ja tämä koskee sekä naisia että miehiä. 

Tottakai tervehdin ja kiitän asiakaspalvelijoita, mutta missään muussa tilanteessa en mistään hinnasta lähesty tuntematonta ihmistä tai puhuttele heitä. 

Sä ja tän ketjun aikaisempi erakko ootte aika symppiksiä :)

Itsekin haaveilen välillä erakoituvani jonnekin eläinlauman kanssa.

Vierailija
542/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miltä tuntuu kasvaa poikana yhteiskunnassa, jossa äidit antaa ymmärtää, että hän on uhka ja väittää, että naiset pelkäävät miesten tappavan heidät? Miten te kehtaatte katsoa poikianne silmiin? Poikianne jotka ovat teidän mielestänne väkivaltaisia naisten tappajia?? Hävetkää ! Ja te kutsutte itseänne uhreiksi???

Miltä luulet että naisista on tuntunut aikojen alusta kasvaa kun joutuu pelkäämään terveytensä ja jopa henkensä puolesta? 

Eikö olisi kauhean hyvä jos saataisiin kaikki ahdistelu ja väkivalta loppumaan niin sitten ei kenenkään tarvitsisi pelätä tai olla pelottava. 

Jos koko yhteiskunta ottaisi nollatoleranssin ja puuttuisi kaikkeen häirintään niin se vähenisi olemattomiin. 

Sitten ei enää olisi pelottavia miehiä ja peloissaan olevia naisia. 

Aivan. Ja pitäähän miestenkin olla varuillaan toisten miesten takia. Ehkä on vaikeaa vaan myöntää, että he pelkäävät yöllä kadulla joutuvansa miehen tekemän väkivallan kohteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä minä täällä nyt luen?

Voiko olla todellinen tila tämmöinen; äärilapsellinen AIKUISTEN, TOD.NÄK. peräti yli 35-vuotiaiden eli jo varhaiskeski-ikäisten egoperustainen valtakamppailu!

What in the actual fj*uck..

Ihan kuin olisin 5-vee tenavien hiekkalaatikolle tarhantätinä kesken hurjan riidan tiimellyksen astunut!

"Tytöt on ihan tyhmii ja oksettavii, yäk."

"Pojat ihan oksuällöttävii, hyi."

Just.

Mikä meitä suomalaisia VAIVAA?

MIETITÄÄNKÖ nyt yhdessä oikeesti?

Vierailija
544/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, no nyt on kyllä inkkeli saanu loistoidean! Toivottavasti puhelakko alkaa mahdollisimman pian, näköjään kuitenkin 12 sivun verran on täällä jaksanut jutella! 😂

Olen yhtä kauhistunut tästä kuin silloin kun lapseni suuttuivat ja menivät puhelakkoon! Ei kamala sentäs.

Mullekin tuli deja vu -tunne. Minun pikkupoika lähti karkumatkalle. Huuteli puoli tuntia postilaatikosta, että on just lähdössä. Tuli sitten syömään mamman laittamat lihapullat oikein nätisti.

Sanna Marinin ja Maria Ohisalon mielestä sun pojasta kasvaa isona naisten ahdistelija.

Sinäkin iso poika jaksat kiukutella ja jankuttaa tyhmyyksiä

Niin saatte vihata ja haukkua miehiä täällä rauhassa?

Vihaketjut hiljenisi aika nopeasti, jos siellä ei olisi miehiä, keille ölistä.

Perusjuttu nettikiusaajien kanssa. Jos niille ei anna huomiota, ne etsii uhrin, jolta sitä huomiota saa.

Vierailija
545/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaat miehet ja naiset. Olette kaikki ihania ja rakastettuja juuri sellaisina kuin olette.

Kaikki on hyvin, eikä ole mitään hätää

Älä ole huolissasi. Tää on kaikki läbäl vaan! Ja pikkasen kännissäkin.

Vierailija
546/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi tämä miesten lakko on mennyt minulta ohi ihan huomaamatta. Miten muut naiset, mikä elämässänne on nyt muuttunut?

Naapurin mies juuri huuteli tuolta aidan yli. Rikkuri!

Mulla on täällä sohvalla kanssa rikkuri. Pulisee vähän väliä, mukavaa seuraa. Seksiä se kyllä lupasi vasta kun helteet hellittävät, jotain lakon yritystä kuitenkin.

Koiranulkoiluttajamies kommentoi hellettä. Olisi pitänyt kysyä, eikö hän ole tietoinen tästä lakosta.

Mä kävin äsken torilla ostamassa mansikoita. Ilmeisesti tieto tästä lakosta ei ole kiirinyt sinne asti, ihan normaalisti naiset  ja miehet oli keskenään ja juttelivat.

Vierailija
547/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no olen akateeminen ja olen julkaissutkin aikoinani. Työhöni yhä liittyy paljon tutkimusten lukemista. Yleisesti tiedetyt ja totena pidetyt asiat, kuten se että suomalainen ja amerikkalainen yhteiskunta ovat erilaisia on aivan hyväksyttyä debattia tällaisessa yhteydessä. 

Ja mikä vielä tärkeämpää, fiksua keskustelua. Tuollaista tutkimusta nyt vain ei voi suomalaisen yhteiskunnan päälle liimata venytti sitä mihin suuntaan tahansa koska raamit ovat liian erilaiset. 

Jos tutkimus on tehty tietynlaiseen yhteiskuntaan, se ei ole suoraan toistetavissa erilaisessa ympäristössä.

Ennemminkin sen pitäisi olla minä joka kannustaisin sinua tekemään vastaavan tutkimuksen Suomessa ennen kuin nolaat itsesi kertomalla harhaanjohtavia numeroita jostain aivan eri kulttuurista ja yhteiskuntajärjestyksestä. 

Huomaatko

TE KAKSI HEI!!!

Menkää treffeille tai jotain. Pilaatte tän ketjun keskustelemalla järkevästi ja kokonaisilla lauseilla ja hienoilla sanoillanne.

Vierailija
548/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi tämä miesten lakko on mennyt minulta ohi ihan huomaamatta. Miten muut naiset, mikä elämässänne on nyt muuttunut?

Naapurin mies juuri huuteli tuolta aidan yli. Rikkuri!

Mulla on täällä sohvalla kanssa rikkuri. Pulisee vähän väliä, mukavaa seuraa. Seksiä se kyllä lupasi vasta kun helteet hellittävät, jotain lakon yritystä kuitenkin.

Koiranulkoiluttajamies kommentoi hellettä. Olisi pitänyt kysyä, eikö hän ole tietoinen tästä lakosta.

Mä kävin äsken torilla ostamassa mansikoita. Ilmeisesti tieto tästä lakosta ei ole kiirinyt sinne asti, ihan normaalisti naiset  ja miehet oli keskenään ja juttelivat.

Pillunnälkäisimmät siellä rikkuroi. Kauhia sentäs!

Vierailija
549/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näitä ahdistelijamiehiä oikein on? Mä varmaan elän jossain suojatussa kuplassa, koska en ole koskaan törmännyt ahdisteluun. Lähipiirini miehet ovat fiksuja ja kohteliaita. Olen myös keskimääräistä pidempi nainen ja urheilullinen, joten ehkä näytän pelottavalta. Ahdistelijahullut varmaan kaipaa helppoa uhria. 

90% naisista kokee ahdistelua. Joitain onnekkaita on joita se ei koske, olisi mielenkiintoista tietää mikä tätä pientä joukkoa yhdistää. Uhrien helppous selkeästi ei ole se kriteeri koska hyvin erityyppiset naiset häirintää kokevat. 

Onko tähän 90% väitteeseen olemassa jonkinlainen oikea todiste? Kuulostaa hatusta heitetyltä. Toisaalta voihan se olla tottakin kun jossain kyselytutkimuksessa oli laskettu ahdisteluksi se että mies jutteli naiselle. 

Minä olen nainen. Nuorena ja nättinä koin joitain kertoja ahdistelua mutta en sen kummempaa kuin mitä.olen nähnyt hyvän  näköisten miestenkin kohtaavan. 

Ne jutut missä Marja-Kielevi kertoo lehdessä että häntä ahdistellaan 20 kertaa päivässä on ihan potaskaa ja jokainen nainen tietää tämän. Ne on ainoastasn tehty ja keksitty jotta saataisiin muut naiset vihaamaan miehiä enemmän ja kerättyä rahaa lisää eri järjestöille jotka nauttii isoa valtion tukea teemaan liittyen. 

Naisia ahdistellaan mutta ei joka päivä eikä koko ajan. Ahdistelun määritelmä on myös monelle erilainen. Joku pitää flirttailua ahdisteluna. Joten jos sen kokee ahdisteluna niin ihmekö tuo jos sitä kohtaa paljon. Myös miehet kokee ahdistelua. Enemmän kun uskottekaan. 

Näissä usein myös unohdetaan se, että todellinen ahdistelija ahdistelee varmasti kymmeniä ellei satoja kertoja eläissään..yksi sama tyyppi tekee siis ison määrän ahdisteluja eri naisille. Ehkä tosiaan jollain on tuttavapiirissä näitä ahdistelijoita jotka sitten ahdistelee koko tuttavapiirin läpi ja sen porukan puheissa ahdistelu on yleistä. 

"Naisia ahdistellaan mutta ei joka päivä eikä koko ajan"

Tuo ei ole totta. Naisia ahdistellaan joka päivä. Mutta tätä ei tule tulkita niin, että jotakuta tiettyä naista tai kaikkia naisia ahdisteltaisiin joka päivä, VAAN että joka päivä ahdistellaan ainakin yhtä naista.

Muusta olen samaa mieltä. Miesten kokemaa ahdistelua ei tule myöskään väheksyä - etenkään toisten miesten, ja pahinta on lasten kokema ahdistelu.

Vierailija
550/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei anneta niille huomiota, ei rahaa eikä rakkautta. Eikä munaa.

Ei pelkoa, että inkkelimunallasi olisi pitkäkin jonotuslista.

Vierailija
551/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näitä ahdistelijamiehiä oikein on? Mä varmaan elän jossain suojatussa kuplassa, koska en ole koskaan törmännyt ahdisteluun. Lähipiirini miehet ovat fiksuja ja kohteliaita. Olen myös keskimääräistä pidempi nainen ja urheilullinen, joten ehkä näytän pelottavalta. Ahdistelijahullut varmaan kaipaa helppoa uhria. 

90% naisista kokee ahdistelua. Joitain onnekkaita on joita se ei koske, olisi mielenkiintoista tietää mikä tätä pientä joukkoa yhdistää. Uhrien helppous selkeästi ei ole se kriteeri koska hyvin erityyppiset naiset häirintää kokevat. 

Mä olen huomaamattoman näköinen ja liikun ulkona vain päiväaikaan. Ei ole ahdistelu ikävuosina 0-30. Paitsi kerran taisi baarissa joku kähmiä ohimennen. Varmaan sellainen eräänlainen näkymättömyys olemuksessa suojaa, ja se ettei käy missä

Ai ei ole ahdisteltu, PAITSI kerran kähmitty baarissa? Suakin on siis ahdisteltu.

Muakin on ahdisteltu, mutta alle tusinan kertaa. Yksikin kerta on liikaa.

Vierailija
552/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vain, sekin riittää jos lopetatte ahdistelun ja väkivallan.

No me miehet joille nyt puhut, ole alkuunkaan syyllistyneet ahdisteluun ja väkivaltaan, joten sillä alueella ei ole mitään karsittavaa. Mutta jonkun muun miehen tekemistä rikoksista sataa syytöksiä feministeiltä ihan sen kunniasta, että omistaa y-kromosomin

Mistä sinä tiedät kuka on? Tiedät vain itsestäsi. Yksikään mies ei tule edes täällä anonyymillä foorumilla kertomaan että "juu, mä kyllä ahdistelen naisia".

Se oma käytös kannattaa aina miettiä siltä kannalta et miten toivoisit jonkun fyysisesti sinua reilusti isomman ja seksuaalisesti sinusta kiinnostuneen ihmisen sua puhuttelevan. 

Mieti vaikka Bull Mentulan näköinen mutta 1,5m pitkä ja sinun peppureiästä kiinnostunut jättiläinen.

Jos sellainen tulisi ehdottelemaan niin kokisitko olosi rennoksi ja mukavaksi? Miten tällainen jättiläinen voisi lähestyä sinua niin että tuntisit olosi mukavaksi? 

Vierailija
553/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla todellinen tila tämmöinen; äärilapsellinen AIKUISTEN, TOD.NÄK. peräti yli 35-vuotiaiden eli jo varhaiskeski-ikäisten egoperustainen valtakamppailu!

Ihan kuin olisin 5-vee tenavien hiekkalaatikolle tarhantätinä kesken hurjan riidan tiimellyksen astunut!

Just.

Eiks tää oo kaikki kurmoottaminen hei sitä vaan, että rakkaudesta se hevonenkin potkii ja tytöt on vaan tyttöjä?

Vierailija
554/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just.

Eiks tää oo kaikki kurmoottaminen hei sitä vaan, että rakkaudesta se hevonenkin potkii ja tytöt on vaan tyttöjä?

Kun valitin yläkoulussa opettajalle että luokan poika tarttui mua yhtäkkiä rintoihin, niin opettajan mukaan hän tykkäsi musta mutta ei osannut osoittaa sitä sopivalla tavalla. Ehkä mä vetäsen miekkosia turpaan ja käytän samaa tekosyytä. En vaan keksi sopivampaa keinoa osoittaa kiinnostusta. Tällai se nyt musta vaan tulee ulos.

Vierailija
555/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "ei katsota päin" niin kaupungilla kun on naisia joka suunnassa, niin miesten pitäisi kulkea silmät kiinni ettei satu näkökenttään yhtäkään.

Eipä ylimielistä taas?

Tänää just meinasin ajaa parin naisen päälle, kun aiemmin valitettiin, että ei saa katsoa.

Tuliko tarve ajaa väkijoukkoon? Sitä on teidän piireissä ollut liikkeellä.

Vierailija
556/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "ei katsota päin" niin kaupungilla kun on naisia joka suunnassa, niin miesten pitäisi kulkea silmät kiinni ettei satu näkökenttään yhtäkään.

Eipä ylimielistä taas?

Tänää just meinasin ajaa parin naisen päälle, kun aiemmin valitettiin, että ei saa katsoa.

Tuliko tarve ajaa väkijoukkoon? Sitä on teidän piireissä ollut liikkeellä.

En usko et muslimi kirjottas noin hyvää suomea

Vierailija
557/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää aloitus näyttikin kolahtavan naisiin. Alettiin haukkumaan vauvoiksi kun tekee niin pahaa ettei saa enää apua ja huomiota. 

Oi voi. Sellaista se on. Alkaa uudet ajat.

No kauan niitä sai odotellakin! Ja odotellaan näköjään vieläkin 😘.

Onko kirjoittaminen puhumista?

Lisäksi tänä on anonyymi palsta, mistä minä tiedän vaikka sielläkin olisi Pena joka minulle kirjoittaa.

Niin, sitähän et voi koskaan tietää 😉.

Mutta sen Penan mahdollisuus kyllä kasvaisi eksponentiaalisesti, jos kirjoittelisit jollakin selkeästi miesvaltaisella alustalla. Osaatko kertoa, miksi valitsit juuri tämän?

Mä kyttään täällä naisia, mutta kaltaisiani ei varmaankaan ole kovin montaa. Muut pojat on yliksellä. Käyn mä sielläkin, tervetuloa juttelemaan! Oon siellä bi-ketjussa 😉.

Vierailija
558/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä miehet! 

Täällä nainen joka tsemppaa teitä miehet.

On huvittavaa lukea naisten itkuvirsiä täällä "te ootte ihan vauvoja jos ette enää puhu meille ettekä anna huomiota" sitähän me naiset on kerjätty kaikki nää vuodet. No kyt saadaan mitä on tilattu ja sit itketään ja nimitellään.

Toivon todella että miehet lakkaavat auttamasta naisia myös työpaikoilla. Kantakoot itse raskaat kantamuksensa,selvitkööt tienposkessa rikkoutuneen autonsa kanssa, avatkoot ovensa ja tehkööt kaikki nyt itsenäisesti. Sitten kun joku hullu perverssi käy meihin käsiksi (jota ei paljoa kiinnosta nämä naisten ja miesten väliset väännöt) niin selvitkään siitäkin ihan itse. Ihan turha odottaa enää miehiltä apuja.

Kiitos siskot kovasti kun pilasitte normaalin kivan miehen ja normaalin kivan naisen välisen normalin kommunikaation. Ootte te kyllä tyhmiä. 

Muuten hyvä, mutta ei nämä pojat täällä normaaleja ole, joten huoli pois. 

Vierailija
559/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kaksoisstandardit, kuten aina dikataattoreilla - diktatuureissa. Osa miehistä saa tehdä ja puhua mitä vain, osa saa syytöksen "seksistisestä" päälle katsomisesta. Vilkaisukin riittää.

Teitä ei VOI EIKÄ PIDÄ OTTAA VAKAVASTI!

Kai te miehet alatte viimein ymmärtää asian? Ohittakaa aina kun voitte kaikin tavoin.

Vierailija
560/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä miehet! 

Täällä nainen joka tsemppaa teitä miehet.

On huvittavaa lukea naisten itkuvirsiä täällä "te ootte ihan vauvoja jos ette enää puhu meille ettekä anna huomiota" sitähän me naiset on kerjätty kaikki nää vuodet. No kyt saadaan mitä on tilattu ja sit itketään ja nimitellään.

Toivon todella että miehet lakkaavat auttamasta naisia myös työpaikoilla. Kantakoot itse raskaat kantamuksensa,selvitkööt tienposkessa rikkoutuneen autonsa kanssa, avatkoot ovensa ja tehkööt kaikki nyt itsenäisesti. Sitten kun joku hullu perverssi käy meihin käsiksi (jota ei paljoa kiinnosta nämä naisten ja miesten väliset väännöt) niin selvitkään siitäkin ihan itse. Ihan turha odottaa enää miehiltä apuja.

Kiitos siskot kovasti kun pilasitte normaalin kivan miehen ja normaalin kivan naisen välisen normalin kommunikaation. Ootte te kyllä tyhmiä. 

&nbs

Eikä nää miehille katkerat akat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi