Miksi jotkut naiset ei koskaan käytä e-pillereitä?
Kommentit (85)
Kaikki naiset eivät koskaan tarvitse. On olemassa paljon muita terveellisempiä ehkäisykeinoja.
Koska ehkäiseminen kuuluu myös miehille, mutta miehet eivät käytä e-pillereitä. Miksi?
En halua tukea miljardien lääkebisnestä ja rikastuttaa jotakuta. Olen terve, enkä tarvitse mitään vuosikausien kemikaalicocktailia elimistööni.
Vierailija kirjoitti:
En halua tukea miljardien lääkebisnestä ja rikastuttaa jotakuta. Olen terve, enkä tarvitse mitään vuosikausien kemikaalicocktailia elimistööni.
Taidat olla sellainen kurttuotsainen nirppanokka, että kohdallasi ylipäätään ehkäisyvälineet on tarpeettomia.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on aika PALJON sivuvaikutuksia.
Rinnat turpoaa isommiksi ja finnit katoaa. Inhottavia sivuvaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät koskaan tarvitse. On olemassa paljon muita terveellisempiä ehkäisykeinoja.
Esimerkiksi moni lesbo pärjää hyvin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua veritulppaa.
Oletko kuullut minipillereistä`?
Käy lukemassa sivuvaikutuksista.
Viisas ja järkevä. Harmittaa, etten itse ollut nuorena kumpaakaan ja pillerien käyttäminen sotki kropassa paljon ja aiheutti veritulpan.
Mieluummin olisin käyttänyt hormoneja vasta näihin vaihtarioireisiin (toki vasta nytkin tuo tulppa olisi voinut tulla), koska ehkäisynä olisi kuitenkin voinut käyttää pelkkää kondomiakin. Näihin oireisiin taas ei ole oikein muuta apua tarjolla.
Pillerit teki mielentilan ihan oudoksi eikä niitä edes osannut syyttää ennen kuin niistä oli luovuttava ja sitä olikin melko pian ihan erilainen tai siis samanlainen kuin ennen niitä. Nyt sitten nämä vaihtarit tekee taas mielentilankin ihan kummaksi.
Mä en edes tajua miksi naisen elämän pitää olla näin s##tanan kurjaa ja vain pieni hetki elämästä on sellaista, että hormonit on aiheuttamatta ongelmia ja kaikki on vaan smoothia.
Vierailija kirjoitti:
E-pillerit aiheuttaa mielialamuutoksia sekä sotkee hormoni toimintaa, ja varmasti jotain muutakin haittaa.
Lisää aivoinfarktiriskiä. Lisää rintasyöpäriskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on aika PALJON sivuvaikutuksia.
Silti niitä kustannetaan ilmaiseksi alle 25-vuotiaille jolloin eoi paneta eikä synny lapsia. Ja vaikka matala syntyvyys on suuri ongelma.
Yli 25-vuotiaat, koulutuksen hankkineet ja töissä olevat voivat tehdä vaikka 10 lasta. Kuinkas monta lasta sinulla on, kun olet noin huolestunut matalasta syntyvyydestä?
En harrasta seksiä (olen ruma, läski ja vieläpä tissitön nainen) joten miksi söisin niitä?
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse ehkäisyä, kun miehet eivät ole kiinnostuneita yhtymään kanssani. Helppoa.
Kuka tahansa nainen saa koska tahansa halutessaan seksiä.
En halua, että kusen mukana kaloista tulee sukupuolettomia binäärejä
Joo, lapsettomuus