Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset ei koskaan käytä e-pillereitä?

Vierailija
30.05.2024 |

Tehokas ja helppo ehkäisy.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kierukka on helpompi. Käy laitattamassa uuden 7 vuoden välein, vai yrittää samassa ajassa muistaa kaikki 365 x 7 eli 2555 e-pilleriä? 

Vierailija
22/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaikutti mielialaan. Sotkee myös hormonitoiminnan ja muuttaa sitä, minkälaisista miehistä nainen kiinnostuu! Lisäksi minulla on migreeniä, joten en edes saa käyttää e-pillereitä, koska migreeniä sairastavalle voi tulla niistä veritulppa aivoihin. 

Normaali migreeni ei haittaa jos on muuten perusterve, aurallinen migreeni on vaarallinen e-pillereiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta. On helpompiakin keinoja ehkäistä raskaus. Kuten vaikka selibaatti. 

Vierailija
24/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tullut kaksi kertaa raskaaksi, vaikka söin pillereitä. Että se siitä tehokkuudesta :D

Vierailija
25/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin kyllä nuorempana, JÄLKIKÄTEEN olen ymmärtänyt, että e-pillerit vaikuttaa aika moneen asiaan, siis mielialaan ymv. varsin voimakkaasti.

Jossain kohtaa kun lapsi ei olisi ollut katastrofi (vaikka ehkä ihan suunnitelmissakaan) en uusinut enää reseptiä, ja moni asia muuttui parempaan.

Lasta ei koskaan "siunaantunut", olenkin joskus miettinyt, että jos elämä olisi mennyt toisin, olisin saattanut syödä vuosikaudet ns. "turhaan" e-pillereitä.

No _teoriassa_ vieläkin voisin lapsen saada, mutta eiköhän se olisi jo tullut, ja ikä tulee kohta vastaan vaikka kuukautiset vielä onkin normaalisti.

Vierailija
26/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisen kanssa seksiä harrastaessa ei voi tulla raskaaksi. Yllättikö?

No yllätti, eli jos mies harrastaa seksiä naisen kanssa niin mies ei voi tulla raskaaksi,,, mua on huijattu.

Vierailija
27/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut seksiä. Nyt on sterkka enkä harrasta seksiä. Hyvin ehkäisee. Munajohtimien poisto myös vähentää munasarjasyövän riskiä.

Vierailija
28/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sotkea oman kehon hormonitoimintaa

Vierailija
29/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisen kanssa seksiä harrastaessa ei voi tulla raskaaksi. Yllättikö?

No yllätti, eli jos mies harrastaa seksiä naisen kanssa niin mies ei voi tulla raskaaksi,,, mua on huijattu.

Ketjun aiheena ovat naiset, jotka eivät käytä e-pillereitä, ei miehet jotka leikkivät tyhmempää kuin ovat. 

Vierailija
30/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua syödä hormoneja. Kondomi on hyvä silloin kun lapsia ei halua. Steri sitten kun lapsia tarpeeksi.

Neljän äiti 

Vierailija
31/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppo. Vaikuttaa mm. mielialaan. Hormonaalinen ehkäisy aiheutti myös migreenin kaltaisia oireita. Lisäksi kondomi on kiva ja siisti, helppo keino.

Vierailija
32/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että tein tänne aloituksen n. kuukausi sitten että lääkäri määräsi käytämään e-pillereitä ja pelottaa käyttää, koska pelkään veritulppia. Moni nainen tuli naureskellen tänne kirjoittamaan, että niistä mitään veritulppia tai oireita tule ja mun pitäisi todellakin käyttää lääkkeitä.

ja nyt taas moni kirjoittaa että joo tulee tulppia, ja tukoksia, ja syöpää ja kamalia sivuoireita. Alan ihmetellä, että valehdellaanko tällä palstalla ihan päin naamaa. 

Vierailija
33/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-pillerit aiheuttaa mielialamuutoksia sekä sotkee hormoni toimintaa, ja varmasti jotain muutakin haittaa.

Ilmeisesti tekee myös selluliittia kehoon. Kaikilla tutuilla, jotka syöneet pillereitä, on selluliittia. Itse en ole syönyt eikä ole selluliittiakaan vaikka ylimääräisiä kilojakin on kertynyt.

Vierailija
34/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit ei ole mitenkään helppo ehkäisymuoto. Ne kun pitää muistaa ottaa joka päivä tiettyyn aikaan riippumatta siitä sekstaileeko vai ei. Helpompaa on käyttää sellaista ehkäisyä, joka otetaan käyttöön vain seksipuuhien yhteydessä. 

Vierailija
35/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E-pillerit aiheuttaa mielialamuutoksia sekä sotkee hormoni toimintaa, ja varmasti jotain muutakin haittaa.

Ilmeisesti tekee myös selluliittia kehoon. Kaikilla tutuilla, jotka syöneet pillereitä, on selluliittia. Itse en ole syönyt eikä ole selluliittiakaan vaikka ylimääräisiä kilojakin on kertynyt.

Itselläni ollut käytössä ehkäisykapselit ja 35v sterilaatio.

Vierailija
36/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että tein tänne aloituksen n. kuukausi sitten että lääkäri määräsi käytämään e-pillereitä ja pelottaa käyttää, koska pelkään veritulppia. Moni nainen tuli naureskellen tänne kirjoittamaan, että niistä mitään veritulppia tai oireita tule ja mun pitäisi todellakin käyttää lääkkeitä.

ja nyt taas moni kirjoittaa että joo tulee tulppia, ja tukoksia, ja syöpää ja kamalia sivuoireita. Alan ihmetellä, että valehdellaanko tällä palstalla ihan päin naamaa. 

Tämä saattaa nyt järkyttää mieltäsi, mutta kerron silti: Kaikki mitä av-palstalla kirjoitetaan ei ole totta. Ei edes suurin osa jutuista. Eikä sivuoire tarkoita sitä, että se tulee automaattisesti kaikille. 

Vierailija
37/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyttäisin?

N40, neitsyt

Samoin. Miksi käyttäisin? Ei kiinnosta sexi. N35, neitsyt

Vierailija
38/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he nielevät.

Vierailija
39/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he nielevät.

Kyllä. Ruokaa, juomaa ja sylkeä nielen. Mitään muuta en. Paitsi lääkkeitä tarvittaessa. 

Vierailija
40/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he nielevät.

Miten sä ne pillerit otat, jos et niele niitä?