Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini kuoli, tyttöystävä yksin

Vierailija
30.05.2024 |

Nuori aikuinen tuttavani kuoli tässä hiljattain ja itsestä tuntuu pahalta, vaikkei mitään tosiystäviä oltukkaan. Nyt hänen tyttöystävä, todella mukava henkilö, jäi yksin, enkä tiedä millaista tukea hän saa, vai saako ollenkaan. Itse olen mies ja haluaisin jotenkin auttaa, mutta miten teen sen niin ettei hän vahingossakaan luule että yritän käyttää hänen suruaan hyväksi.

Kuvittelen että nainen voi olla tälläsessä tilantessa todella haavoittuvainen ja yksi asia voisi johtaa toiseen, jos tarjoan tukeani. Tämä on myös minulle tosi surullinen hetki enkä tiedä miten reagoisin jos tapahtuisi jotain.. molemmat hakee lohtua jostain.

En todellakaan halua aiheuttaa toiselle enempää päänvaivaa, niin mitä kannattasi tehdä, vai olla tekemättä?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on ihan sairaita! Naisen puoliso kuoli ja toinen mies on valmiina heti panemaan häntä...

Myös jotkut naiset ovat ihan pimeitä. Tiedän erään kaverin, joka oli ollut autoajelulla naisystävänsä kanssa. Autoa piti käydä tankkaamassa, niin siinä huoltsikan parkissa tuli sitten joku ohikulkenut jalkamies pummaamaan tupakkaa. Kaveri sanoi, etten tupakoi, niin tämä pummi siihen, että en usko ja puukotti selkään. Hermostui perkele, kun hänelle ei ollut tupakkaa tarjota. Kaveri joutui sairaalaan ja sillä välin tämä nainen jätti miesystävänsä ja alkoikin seurustella puukottajan kanssa. Sitten ei voinut todistaa puukkojunkkaria vastaan, niin oikeusjuttu kuivui kokoon. Todistajien puutteeseen ja ku on vaa sana sanaa vastaan. Muija kehuu vaan sitä puukottajaa, kuinka on niin symppis tyyppi. "Mahtava huumorintaju, just oikee asenne ja uskomattoman hyvä sängyssä." Kaikilla ei ole ihan

Oikeusjuttu kuivui kasaan kun oli vain sana sanaa vastaan. :D

Ei sitten tuomari huomannut, että kaverilla oli puukon mentävä reikä selässä. Hyvin sä vedät!

Vierailija
42/62 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät hänet rauhaan, tietenkin.

Vahva nainen ei kaipaa tukea, apua tai muuta lohdutusta, ainakaan mieheltä.

Näin ei myöskään pääse syntymään naista ahdistavia tilanteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä olin semmoinen kiltti kuuntelija ja tarjosin olkapäätä, kun erään naisystäväni mummo kuoli. Me ei siis seurusteltu, mutta minulla oli tunteita tätä naista kohtaan. Sitten oli myös eräs toinen mies, joka oli vaan kaveri tälle naiselle, eikä ystävä toisin kuin minä. No tämä toinen mies, osasi käyttää tilaisuuden hyväkseen ja sai naisen houkuteltua sänkyyn. Ja nyt he ovat yhdessä sekä heillä on 3 lasta. Minä taas olen edelleen sinkku. Olen seurustellut kyllä tässä pari kertaa muutaman naisen kanssa, mutta siitä ei ole syntynyt mitään vakavaa suhdetta. Harmittaa, että silloin en toiminut, kun minulla oli tilaisuus saada unelmien nainen. Joten ap, toimi sinä nyt, sillä kerran täällä vaan eletään.

Elämä on julmaa sekä brutaalia. Vain ne, jotka sopeutuvat jatkuvaan muutokseen pärjäävät. Turhaan kiltti ei kannata olla, jos sinulla on tunteita jotakin naista kohtaan. Sinun olisi pitänyt näyttää, että välität naisesta enemmän kuin ystävänä!

Vierailija
44/62 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on ihan sairaita! Naisen puoliso kuoli ja toinen mies on valmiina heti panemaan häntä...

Myös jotkut naiset ovat ihan pimeitä. Tiedän erään kaverin, joka oli ollut autoajelulla naisystävänsä kanssa. Autoa piti käydä tankkaamassa, niin siinä huoltsikan parkissa tuli sitten joku ohikulkenut jalkamies pummaamaan tupakkaa. Kaveri sanoi, etten tupakoi, niin tämä pummi siihen, että en usko ja puukotti selkään. Hermostui perkele, kun hänelle ei ollut tupakkaa tarjota. Kaveri joutui sairaalaan ja sillä välin tämä nainen jätti miesystävänsä ja alkoikin seurustella puukottajan kanssa. Sitten ei voinut todistaa puukkojunkkaria vastaan, niin oikeusjuttu kuivui kokoon. Todistajien puutteeseen ja ku on vaa sana sanaa vastaan. Muija kehuu vaan sitä puukottajaa, kuinka on niin symppis tyyppi. "Mahtava huumorintaju, just oikee asenne ja u

Millä todistat kun ei ole todistusaineistoa. Puukotettu voi saada molempien oikeuskulut maksettavaksi.

Vierailija
45/62 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin normaalia, että tuossa tilanteessa on seksi miehellä heti mielessä...

Vierailija
46/62 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no... nainen on nyt vapaa! Joten miksi jäädä turhaan odottelemaan? Ymmärrän toki puolison kuoleman, mutta silti? Jos ap, ei häntä lohduta, niin sen tekee joku toinen mies sitten! Sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja!

Jos näitä kommentteja lukee, niin tulee semmoinen käsitys miehistä, että ovat jääneet eläimelliselle tasolle.

Vierailija
47/62 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, minä olin semmoinen kiltti kuuntelija ja tarjosin olkapäätä, kun erään naisystäväni mummo kuoli. Me ei siis seurusteltu, mutta minulla oli tunteita tätä naista kohtaan. Sitten oli myös eräs toinen mies, joka oli vaan kaveri tälle naiselle, eikä ystävä toisin kuin minä. No tämä toinen mies, osasi käyttää tilaisuuden hyväkseen ja sai naisen houkuteltua sänkyyn. Ja nyt he ovat yhdessä sekä heillä on 3 lasta. Minä taas olen edelleen sinkku. Olen seurustellut kyllä tässä pari kertaa muutaman naisen kanssa, mutta siitä ei ole syntynyt mitään vakavaa suhdetta. Harmittaa, että silloin en toiminut, kun minulla oli tilaisuus saada unelmien nainen. Joten ap, toimi sinä nyt, sillä kerran täällä vaan eletään.

No, jopas on ihme tyyppi tämä kaveri. Mutta ihan ymmärrettävää, että naisystäväsi oli menettänyt rakkaan mummonsa, niin hän oli silloin ihan rikki. Se että

Ai perheenisä on vain täys mulkku? No jo on... Nainen ei tietenkään itse saanut valita kenen kanssa tekee lapsiaan ja elää?

Vierailija
48/62 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä jotain petoja. Ei voi millään ymmärtää, miten sairaassa maailmassa naiset joutuvat elämään. Nainen nähdään aina esineenä... seksiobjektina, jolla ei ole mitään omia tunteita tai haluja.

Vierailija
49/62 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jopas on ihme tyyppi tämä kaveri. Mutta ihan ymmärrettävää, että naisystäväsi oli menettänyt rakkaan m

Ai perheenisä on vain täys mulkku? No jo on... Nainen ei tietenkään itse saanut valita kenen kanssa tekee lapsiaan ja elää?

Nainen oli ihan rikki tuossa tilanteessa. Mies saattoi hyvin manipuloida naista, eikä nainen välttämättä siinä tilanteessa kykene ajattelemaan järkevästi. Tiedän tällaisen samanlaisen tapauksen omasta lähipiiristä, missä serkkuni äiti kuoli yllättäen ja eräs nilkki käytti tilaisuutensa hyväkseen, kun serkku oli poissa tolaltaan kuukauden. Mies oli paska tyyppi entuudestaan, mutta kun oikealla ajallaan osasi näytellä välittävää ihmistä, niin serkkuni meni siihen lankaan.

Vierailija
50/62 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju on täynnä pikkupoikia viisastelemassa. Tunnen ihan myötähäpeää noista kommenteista, kun itse ette osaa hävetä.

Pitääkö odottaa 6kk niin naisella on jo uusi mies.

Niin, naiset itse antavat paskoja neuvoja. Mutta jos heillä olisi samatilanne, niin kyllä silloin lohduttajaa tarvitaan. Neuvo "älä usko ikänä mitä nainen sinulle sanoo"!

Vierailija
51/62 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä jotain petoja. Ei voi millään ymmärtää, miten sairaassa maailmassa naiset joutuvat elämään. Nainen nähdään aina esineenä... seksiobjektina, jolla ei ole mitään omia tunteita tai haluja.

No kun mua panettaa! :D

Vierailija
52/62 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää ap, minä pidän hänelle seuraa!

Vierailija
53/62 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihetta on käsitelty mm. elokuvissa "Prästen kan komma" ja "Prästen kan komma 2".

Hyvänmielen postaus!

Vierailija
54/62 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus toukokuulta !

Vierailija
55/62 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan pitää olla nopea, sillä tyttö on pian kirjoittelemassa kirjeitä vankilaan ja silloin on myöhäistä.

Miksi tosiasia saa alapeukkuja?

Vierailija
56/62 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jopas on ihme tyyppi tämä kaveri. Mutta ihan ymmärrettäv

Niin ja nyt mä näkisin muutenkin tän tilanteen niin, että tyttö on aina uhri.

Vierailija
57/62 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluaa vaan sille lisää seuraa siksi ehdottaa sen astumista.

Vierailija
58/62 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautaa on taottava kun se on kuumaa. Nyt on paikkasi iskeä! Käytä tilaisuutesi!! 

Vierailija
59/62 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna jo tapahtunut, ovat varmaan menneet eteenpäin. 

Vierailija
60/62 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on omat ystäväpiirinsä hoitaa tällaisia asioita. Miehenä sinun on turha sekaantua asiaan.