Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiesitkö että Jeesus kuoli sinun syntiesi edestä?

Vierailija
30.05.2024 |

Käänny syntisiltä teiltäsi ja ota Jeesus herraksesi! <3

Kommentit (365)

Vierailija
121/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala uhrasi itsensä - itselleen. Sovittaakseen synnit jotka on Jumala uhrasi itsensä - itselleen. Sovittaakseen synnit jotka on itse luonut.

Lopulta ei edes uhrannut muuta kuin viikonloppunsa. Eihän Jeesus edes kuollut kuin hetkeksi.

Mitä enemmän tuota tarinaa miettii sitä vähemmän siinä on järkeä.

Nyt menee kyllä hassuksi.

Ai viikonloppu? Tekisitkö itse saman?

Erona tosin se,  että koska Jeesus oli synnitön,  k*olema ei voinut pitää Häntä, vaan Hän nousi ylös.

itse luonut.

Lopulta ei edes uhrannut muuta kuin viikonloppunsa. Eihän Jeesus edes kuollut kuin hetkeksi.

Vierailija
122/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala uhrasi itsensä - itselleen. Sovittaakseen synnit jotka on itse luonut.

Jumala ei luonut syntiä vaan antoi ihmiselle vapaan tahdon. Emme ole robotteja. Ihminen valitsi synnin ja valitsee usein edelleen.

Jumala on luonut kaiken.

=> Jumala on luonut myös synnin.

Kaikkitietävä Jumala on ollut täysin tietoinen siitä mitä ihminen tulee tekemään. Joten luotuaan syntiä tekevän ihmisen on Jumala itse siitä vastuussa. Ihmisellä ei ollut muuta vaihtoehtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala uhrasi itsensä - itselleen. Sovittaakseen synnit jotka on Jumala uhrasi itsensä - itselleen. Sovittaakseen synnit jotka on itse luonut.

Erona tosin se,  että koska Jeesus oli synnitön,  k*olema ei voinut pitää Häntä, vaan Hän nousi ylös.

itse luonut.

Sorry silppuinen viesti, teknisiä ongelmia :)

Vierailija
124/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse luonut.

Jumala on kaikkivoipa. Olisi voinut tehdä koko homman ilman turhanpäiväistä teatteria Jeesuksen ihmetekojen ja ristiinnaulitsemisineen. Jumala olisi voinut tehdä kaiken sormia napsauttamalla. Vaikka samalla poistaa maailmasta kaikki sairaudet siinä ohimennen.

Vierailija
125/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pronssikautisten paimentolaisten iltanuotiolla keksimiä tarinoita. Kuka noita vielä nykyisin uskoo?

Jokainen joka tietoisuus/sielu menee ruumiista lähtiessään paratiisiin.

Vierailija
126/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ei luonut syntiä vaan antoi ihmiselle vapaan tahdon. Emme ole robotteja. Ihminen valitsi synnin ja valitsee usein edelleen.

Jumala on luonut kaiken.

Kaikkitietävä Jumala on ollut täysin tietoinen siitä mitä ihminen tulee tekemään. Joten luotuaan syntiä tekevän ihmisen on Jumala itse siitä vastuussa. Ihmisellä ei ollut muuta vaihtoehtoa.

Älä viitsi mennä tuohon nuken  uhriasemaan ja vastuuta Luojaasi omista synneistämme. Hän teki meistä kaltaisiaan mutta tiesi kyllä ihmisen heikkouden, siksi Hän sanoi jo Raamatun alussa käärmeestä, joka pistää kantapäähän  eli Jeesuksen kärsimyksestä. 

Vierailija
127/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on kuollut? Mitä tapahtui?

Vierailija
128/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sielut menee taivaaseen mutta lannoite jää maahan hyvä idea.Mullasta olet sinä tullut ja mullaksi jälleen tulet.

Aina ollaan huolissaan siitä minne sielu menee kuoleman jälkeen, mutta kukaan ei kysy missä se sielu oli miljardien vuosien ajan ennen syntymää.

Vierailija
129/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Raamatun mukaan Jeesus kuoli jo 2000 vuotta sitten, enkä minä ollu edes syntynyt silloin.

Vierailija
130/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ukkeli oli. Olisipa jokaisella oma pikku-Jeesus, joka puolustaisi ja suojelisi isäntäänsä. Sellainen ihan pieni; 10 cm, max.

Vierailija
131/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala on luonut kaiken.

Älä viitsi mennä tuohon nuken  uhriasemaan ja vastuuta Luojaasi omista synneistämme. Hän teki meistä kaltaisiaan mutta tiesi kyllä ihmisen heikkouden, siksi Hän sanoi jo Raamatun alussa käärmeestä, joka pistää kantapäähän  eli Jeesuksen kärsimyksestä. 

Jumala loi myös sen käärmeen. Ja kaikkitietävänä tiesi kuinka siinä tulee käymään...

Vierailija
132/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat herjaukset ja muka " en ymmärrä", "miksi" viestit ovat olleet ketjun alusta asti. Moni uskova on vastannut, mutta kun mikään vastaus ei kelpaa.

Kehotan muita uskossa olevia olemaan vastaamatta näille provoilijoille!

Vierailija
133/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erona tosin se,  että koska

Jumala on kaikkivoipa. Olisi voinut tehdä koko homma

Taas tätä "Kaikkivoipa, Kaikkivoipa, miksei sitä, miksei tätä?" Jumalan Kaikkivoipuus ei ole tuota sormien napsuttelua. Hän loi meidät kuvakseen eli antoi meille v a s t u u t a valinnoistamme. Olisihan se kivaa, jos Jumala järkkäisi kaiken tuosta noin vaan, mutta pitää itsekin nähdä vähän vaivaa- ei pelastuksen eteen, Jeesuksen pelastustyö oli täydellinen. Ei teatteria. Jumala ei ole sinun, minun tai kenenkään marionetti vaan Hän on Pyhä.

Vierailija
134/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat herjaukset ja muka " en ymmärrä", "miksi" viestit ovat olleet ketjun alusta asti. Moni uskova on vastannut, mutta kun mikään vastaus ei kelpaa.

Kehotan muita uskossa olevia olemaan vastaamatta näille provoilijoille!

"En tykkää tästä keskustelusta. Laitetaan sormet korviin ja silmät kiinni"

Vierailija
135/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollaan huolissaan siitä minne sielu menee kuoleman jälkeen, mutta kukaan ei kysy missä se sielu oli miljardien vuosien ajan ennen syntymää.

Nämä on niin suuria kysymyksiä,oikeastaan ihminen ei tiedä mitään tästä koko helahoidosta.Olisi mahtavaa kun joku tulisi sieltä jostain kertomaan että mitä tämä kaikki on ja miksi me olemme täällä.Valtava määrä kysymyksiä  ja kukaan ei tiedä mitään.Niin onko järkeä elää 0-100 vuotta sitten maatumaan,kukaan ei ole tullut kertomaan mitä sen jälkeen tapahtuu.

Vierailija
136/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala loi myös sen käärmeen. Ja kaikkitietävänä tiesi kuinka siinä tulee käymään...

Näinpä. Mitä aiot tehdä asialle  omalla kohdallasi?

Vierailija
137/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kyllä mitään niin pahaa tehnyt.

Vierailija
138/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mahtavaa kun joku tulisi sieltä jostain kertomaan että mitä tämä kaikki on ja miksi me olemme täällä.Valtava määrä kysymyksiä  ja kukaan ei tiedä mitään.Niin onko järkeä elää 0-100 vuotta sitten maatumaan,kukaan ei ole tullut kertomaan mitä sen jälkeen tapahtuu.

Jaa-a, luitkohan keskustelun otsikon?

Vierailija
139/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erona tosin se,  että koska

Jumala on kaikkivoipa. Olisi voinut tehdä koko homma

Taas tätä "Kaikkivoipa, Kaikkivoipa, miksei sitä, miksei tätä?" Jumalan Kaikkivoipuus ei ole tuota sormien napsuttelua. Hän loi meidät kuvakseen eli antoi meille v a s t u u t a valinnoistamme. Olisihan se kivaa, jos Jumala järkkäisi kaiken tuosta noin vaan,

On se teatteria kun koko Jeesuksen olemassaolo on merkityksetöntä. Ei ollut mitään tarvetta luoda mitään uhrattavaksi.

Vierailija
140/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Mitä aiot tehdä asialle  omalla kohdallasi?

En ainakaan arvosta sellaista jumalaa. Vaikka olisikin olemassa niin hän ei ole ansainnut arvostustani.