Tiesitkö että Jeesus kuoli sinun syntiesi edestä?
Käänny syntisiltä teiltäsi ja ota Jeesus herraksesi! <3
Kommentit (365)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 2 miljardia uskoo, 6 miljardia ei usko.
Siksi lähetystyötä on tehtävä entistäkin tarmokkaammin, jotta mahdollisimman moni pelastuisi.
Montako Jeesus nyt israelissa pelastaa kun ei edes omiaan pysty suojaamaan? Ihan vaan vähän ihmettelen kun siellä se jeesus tapattaa niin naiset kuin lapsetkin levittäessään ilosanomaansa.
Hyvä kysmys. Kyllähän evankeliumi leviää koko ajan lähi-idässä, jopa iranilaisten keskuudessa.
Mitä maalliseen vaellukseen tulee, niin missään ei luvata että uskomalla välttyy kärsimyksiltä. Pikemminkin päin vastoin. Suurin osa opetuslapsistakin kohtasi marttyyrikuoleman.
Pelastus tarkoittaa pelastumista kadotukselta, ei tämän ajan vaivoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat herjaukset ja muka " en ymmärrä", "miksi" viestit ovat olleet ketjun alusta asti. Moni uskova on vastannut, mutta kun mikään vastaus ei kelpaa.
Kehotan muita uskossa olevia olemaan vastaamatta näille provoilijoille!
"En tykkää tästä keskustelusta. Laitetaan sormet korviin ja silmät kiinni"
Kukaan ei ole selittänyt minulle kysymystä synnistä ja perisynnistä. Siis, Jumala lähetti Luciferin kiusaamaan Eevaa, Eeva maistoi omenaa, josta oli kiellettyä syödä, samoin kuin Aatami.
Miksi koko ihmiskunta olisi tämän vuoksi jotenkin virheellisiä, ja joutuisivat ikuiseen tuleen, pienistä vauvoista ja kehitysvammaisista lähtien?
Ja toinen kysymys: koskeeko tämä perisynti myös muita ihmislajeja kuin Homo sapiens?
Raamatussa ei mainita perisyntiä. Pienet lapset ovat sellaisinaan Jumalalle kelpaavia samoin kehitysvammaiset jos eivät ymmärrä oikean ja väärän eroa.
Vierailija kirjoitti:
Usko on,,Ihan pelkästään sen tulosta mihin kulttuuriin sattunut syntmään ja kasvanut.
Siksipä pitääkin tehdä tarmokkaasti lähetystyötä, jotta saataisiin evankeliumi muillekin kulttuureille.
Miten muuten selität että Suomessa suurin osa on ateisteja, vaikka vielä 100 vuotta sitten lähes kaikki oli uskossa?
Jumala ei lähettänyt Luciferia kiusaamaan Eevaa, Lucifer on langennut enkeli.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Olen itseni Herra enkä kumartele muita Herroja.
Pystyt pelastamaan itse itsesi viimeisellä tuomiolla?
Vierailija kirjoitti:
Jumala ei lähettänyt Luciferia kiusaamaan Eevaa, Lucifer on langennut enkeli.
Jumala on luonut Luciferin. Väistämättä Jumalalla on ollut tahto, että näin tapahtuu.
Olen niin kauhea syntisäkki että jessen kuolema ei kuitannut puolikaan elosteluistani !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat herjaukset ja muka " en ymmärrä", "miksi" viestit ovat olleet ketjun alusta asti. Moni uskova on vastannut, mutta kun mikään vastaus ei kelpaa.
Kukaan ei ole selittänyt minulle kysymystä synnistä ja perisynnistä. Siis, Jumala lähetti Luciferin kiusaamaan Eevaa, Eeva maistoi omenaa, josta oli kiellettyä syödä, samoin kuin Aatami.
Miksi koko ihmiskunta olisi tämän vuoksi jotenkin virheellisiä, ja joutuisivat ikuiseen tuleen, pienistä vauvoista ja kehitysvammaisista lähtien?
Ja toinen kysymys: koskeeko tämä perisynti myös muita ihmislajeja kuin Homo sapiens?
*Minä olen synnissä syntynyt, äitini on minut synnissä siittänyt*. -Kuningas Daavid,Psalmit, raamattu.
Perisynti on paitsi ilmiselvästi ymmärrettävisssä raamatusta, myös maailmanhistoriasta observoitavissa. *Ei ole ketään, joka hyvää tekee, kaikki ovat pois poikenneet. Kaikki tyynni kelvottomiksi tulleet.*
Vierailija kirjoitti:
Olen niin kauhea syntisäkki että jessen kuolema ei kuitannut puolikaan elosteluistani !
*Katso, Jumalan karitsa, joka ottaa pois MAAILMAN synnin.*
Veri riitti koko maailman kaiken synnin poisottamiseen, sinä ei yksittäisen ihmisen perceíly paina mitään.
Ja Alladinilla on taikalamppu....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toinen kysymys: koskeeko tämä perisynti myös muita
*Minä olen synnissä syntynyt, äitini on minut synnissä siittänyt*. -Kuningas Daavid,Psalmit, raamattu.
Perisynti on paitsi ilmiselvästi ymmärrettävisssä raamatusta, myös maailmanhistoriasta observoitavissa. *Ei ole ketään, joka hyvää tekee, kaikki ovat pois poikenneet. Kaikki tyynni kelvottomiksi tulleet.*
Aivosyöpään kuoleva pikkulapsi nyt vain on syntinen ja joutuu ikuiseen kadotukseen. Nämä nyt vain on ne säännöt minkä mukaan on pakko mennä.
Vierailija kirjoitti:
Ja Alladinilla on taikalamppu....
Ja lentävä matto! Näissä tarinoissa on paljon hienompia juttuja kuin joku typerä veden muuttaminen viiniksi. Oliko ne jotain alkoholisteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, eli nyt voin siis hyvällä omalla tunnolla jatkaa syntistä elämää!
Kiitos Jeesus!
Provoat, mutta eihän se noin mene. Teet parannusta joka päivä ja pyydät anteeksi syntejäsi sekä hyvität ihmisiä. Siunausta!
Ei kiinnosta pyydellä anteeksi satuolennolta jotain olemattomia syntejä. Ennemmin pyydän anteeksi toiselta ihmiseltä, harvoin jos koskaan on siihenkään aihetta.
nii..??!kuka..mitä hä, en ole ikinä
tavannutkaan. ketään noin hullun..??nimistä naista.
..äitisi? tai jokumuu sukulainen..ehkä. sulle.
kuule. evvk mua! eikä varmaa ketään muutakaa sun hullut??!.. juttusi. - (syö lääkeesi! voit paremmin..)
Jeesus kuoli omien syntiensä tähden
"Ei ole ketään, joka hyvää tekee, kaikki ovat pois poikenneet. Kaikki tyynni kelvottomiksi tulleet.*"
Ei saa vähätellä tuolla tavalla. Ihminen pystyy tekemään paljon hyvää kun on tahtoa ja motivaatiota siihen. Näe hyvyys ihmisissä äläkä paasaa epätäydellisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus kuoli omien syntiensä tähden
Olen lukenut että erilaisia ristiinnaulittuja pelastajahahmoja olisi ollut 16. Voi olla että ihmiset ovat sepittäneet tämän tarinan muiden vastaavien pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
En oo kyllä mitään niin pahaa tehnyt.
Tämä on ihmisen eka ajatus usein. Kuitenkin jos haluaa olla rehellinen, jokainen on syntiä tehnyt, ajatuksin, teoin ja sanoin.
Olla vapaa synnistä? Tarvitset Jeesusta pyyhkimään syntisi pois.
Kiristystä sellainen on eikä oikeudenmukaisuutta.