Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiesitkö että Jeesus kuoli sinun syntiesi edestä?

Vierailija
30.05.2024 |

Käänny syntisiltä teiltäsi ja ota Jeesus herraksesi! <3

Kommentit (365)

Vierailija
101/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen sovitus kelpaisi teille, mutta teidän ei tarvitse uskoa Häneen??

Jumala kunnioittaa päätöksenne olematta yhtydessä Häneen. Jos olette torjuneet Jumalaa maallisen elämänne aikana, ei teidän tarvitse olla Hänen kanssaan myöskään kuolemanne jälkeen, vaan päädytte ikuiseen, totaaliseen eroon Hänestä= hel vetti.

Ei ole olemassa kuolemanjälkeistä elämää. Me itse teemme täällä pallolla elämästämme joko Taivaan valtakunnan tai helvetin.

Vierailija
102/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala kunnioittaa päätöksenne olematta yhtydessä Häneen. Jos olette torjuneet Jumalaa maallisen elämänne aikana, ei teidän tarvitse olla Hänen kanssaan myöskään kuolemanne jälkeen, vaan päädytte ikuiseen, totaaliseen eroon Hänestä= hel vetti.

Ihan mafia-meininki. Tee niin kuin minä käsken tai joudut ikuiseen kidutukseen.

Miksi kukaan kunnioittaisi tämänlaista tyrannia?

Ei, vaan oikeudenmukaisuus. 

Jumala on Pyhä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mafia-meininki. Tee niin kuin minä käsken tai joudut ikuiseen kidutukseen.

Miksi kukaan kunnioittaisi tämänlaista tyrannia?

Ei, vaan oikeudenmukaisuus. 

Jumala on Pyhä. 

Tarjous, josta ei voi kieltäytyä.

Paitsi että on satua.

Vierailija
104/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus kuoli ,mutta kuten tiedätte hän nousi kolmantena päivänä kuolleista,eli mitä?Uhrasiko Jumala ainoan poikansa ja  teki hänestä valekuolleen?no siinä todiste kuolleet voidaan herättää.

Vierailija
105/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se sovitus sitten kaikkia koskenutkaan?

Vierailija
106/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskee niitä jotka uskovat Raamatulliseen Jeesukseen ja Hänen sovitustyöhönsä ristillä. 

Ateistit ja eksytysuskontoihin kuuluvat, eivät pelastu.

Vierailija
107/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskoon tuota joku pystynä tuolta tiijolta välttymään.

Vierailija
108/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sielut menee taivaaseen mutta lannoite jää maahan hyvä idea.Mullasta olet sinä tullut ja mullaksi jälleen tulet.

Vierailija
109/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskee niitä jotka uskovat Raamatulliseen Jeesukseen ja Hänen sovitustyöhönsä ristillä. 

Miltä he eivät pelastu? Helvetiltä? Oletko itse sitä mieltä, että ihmisen kuuluu uskoa johonkin, johon hän ei pysty uskomaan? Sehän on itsepetosta  ja valhetta, niitä asioita Jeesus eniten vihasi tässä maailmassa.

Vierailija
110/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä he eivät pelastu? Helvetiltä?

No PAHAT saavat olla ikuisesti pirun kuuma hiilihanko anuksessa,se on vähimmäisvaatimus.

Vierailija
111/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus kuoli ,mutta kuten tiedätte hän nousi kolmantena päivänä kuolleista,eli mitä?Uhrasiko Jumala ainoan poikansa ja  teki hänestä valekuolleen?no siinä todiste kuolleet voidaan herättää.

Jumala uhrasi itsensä - itselleen. Sovittaakseen synnit jotka on itse luonut.

Lopulta ei edes uhrannut muuta kuin viikonloppunsa. Eihän Jeesus edes kuollut kuin hetkeksi.

Mitä enemmän tuota tarinaa miettii sitä vähemmän siinä on järkeä.

Vierailija
112/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä he eivät pelastu? Helvetiltä? Oletko itse sitä mieltä, että ihmisen kuuluu uskoa johonkin, johon hän ei pysty uskomaan? Sehän on itsepetosta

Olen eri ja olet oikeassa tuossa, että Jeesus ei kannata  feikkaamista vaan aitoutta ja vilpittömyyttä. Ei voi feikata uskoa. Mutta Raamatussa sanotaan: "Etsikää Jumalaa". Etsivä löytää. Etsi Uudesta testamentista, etsi rukouksessa, etsi kristillisestä seurakunnasta. Etsi!

Vierailija
113/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä he eivät pelastu? Helvetiltä? Oletko itse sitä mieltä, että ihmisen kuuluu uskoa johonkin, johon hän ei pysty uskomaan? Sehän on itsepetosta

Olen eri ja olet oikeassa tuossa, että Jeesus ei kannata  feikkaamista vaan aitoutta ja vilpittömyyttä. Ei voi feikata uskoa. Mutta Raamatussa sanotaan: "Etsikää Jumalaa". Etsivä löytää. Etsi Uudesta testamentista, etsi rukouksessa, etsi kristillisestä seurakunnasta. Etsi!

Raamatussa sanotaan myös, että homot pitää tappaa. En pidä sitä kovin järkevänä kirjana ottaa oppia.

Vierailija
114/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin.

Vierailija
115/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos en tekisi syntiä, niin Jeesus olisi kuollut ihan turhaan

Vierailija
116/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuvia käärmeitä, vedenpaisumuksia, paholainen ja helvetti.

Vaikea ymmärtää miksi kukaan enää nykyisin uskoo tämänlaista soopaa täysin totuutena. Onhan nuo ihan ilmiselvästi pelkkää tarinaa.

Vierailija
117/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala uhrasi itsensä - itselleen. Sovittaakseen synnit jotka on itse luonut.

Lopulta ei edes uhrannut muuta kuin viikonloppunsa. Eihän Jeesus edes kuollut kuin hetkeksi.

Mitä enemmän tuota tarinaa miettii sitä vähemmän siinä on järkeä.

Jumala ei luonut syntiä vaan antoi ihmiselle vapaan tahdon. Emme ole robotteja. Ihminen valitsi synnin ja valitsee usein edelleen.

Vierailija
118/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulle tulee paha olo kirkossa. Tässäkään ketjussa ei puhuta mitään Jumalan armosta, vain tuomiot syntien tähden langetetaan kaikille eppäuskoisille. Jos Jumala on olemassa, en usko että jumalan tarkoituksena on tuomitseminen. Minulla oon tunne, että tässä ketjussa on paljon jumalaan uskovia ihmisiä, jotka eivät kuitenkaan elä rakkaudessa ja myötätunnossa, vaan vihassa ja pelossa, ja levittävät tätä vihaa ja pelkoa muihinkin ihmisiin.

se agnostikko

Vierailija
119/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos en tekisi syntiä, niin Jeesus olisi kuollut ihan turhaan

Jokainen on täysin syntinen, niin sinäkin. Ihmisen perusluonne on syntinen, perisynnin takia. Maan päällä on ollut vain yksi joka oli täysin ilman syntiä, ja Hän on Jeesus. Sen takia hän pystyy lunastamaan ihmisten synnit.

Vierailija
120/365 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuvia käärmeitä, vedenpaisumuksia, paholainen ja helvetti.

Vaikea ymmärtää miksi kukaan enää nykyisin uskoo tämänlaista soopaa täysin totuutena. Onhan nuo ihan ilmiselvästi pelkkää tarinaa.

Olen samaa mieltä.  En mitenkään pysty uskomaan luomiskertomukseen. Ei hyvä Jumala lähetä enkeleistään suurinta kiusaamaan itse epätäydelliseksi luomiaan ihmisiä, tuloksella, jonka hän jo tietää. Miten yksi ajallinen teko voisi johtaa ikuiseen rangaistukseen, ja lisäksi rangaistaan paitsi väärin tekijää, myös hänen kaikkia, täysin syyttömiä jälkeläisiäänkin? 

Pääsivätkö Neandertalin ihmiset sinne taivaaseen vai kiusasiko käärme heitäkin?