Tiesitkö että Jeesus kuoli sinun syntiesi edestä?
Käänny syntisiltä teiltäsi ja ota Jeesus herraksesi! <3
Kommentit (365)
Ei uskoisi, että vieläkin ihmiset uskoo satuihin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä "satu" muuttuu todeksi sinullekin, kuolemasi jälkeen. Silloin on kuiteinkin liian myöhäistä. Jeesus on otettava vastaan tämän maallisen elämän aikana.
Usko on,,Ihan pelkästään sen tulosta mihin kulttuuriin sattunut syntmään ja kasvanut.
Hyvä että kuoli.jos edes eli.nasaretin hu***ran poika. Aasilla ratsastaja.
Kylläpä ateistit ovat taas epätoivoisina tässäkin ketjussa, ja on syytäkin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "satu" muuttuu todeksi sinullekin, kuolemasi jälkeen. Silloin on kuiteinkin liian myöhäistä. Jeesus on otettava vastaan tämän maallisen elämän aikana.
Paska ei muutu kullaksi vaikka ottaisit jeebukselta suihin. Uskonto tekee rikkaastakin köyhän.
Tiedän. Silti vaatimus, että jätä aivot narikkaan ja usko kaikki huijarien humbuugi ei kuulu kristinuskoon, eikä Raamatun sanomaan.
Ei kiitos. Olen itseni Herra enkä kumartele muita Herroja.
Jeesus kuoli sae takia kun se oli raiskannut aasin ja sitä haluttiin vähän opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 2 miljardia uskoo, 6 miljardia ei usko.
Siksi lähetystyötä on tehtävä entistäkin tarmokkaammin, jotta mahdollisimman moni pelastuisi.
Montako Jeesus nyt israelissa pelastaa kun ei edes omiaan pysty suojaamaan? Ihan vaan vähän ihmettelen kun siellä se jeesus tapattaa niin naiset kuin lapsetkin levittäessään ilosanomaansa.
Juutalaiset eivät taida uskoa Jeesukseen, heillä on vain Vanhan Testamentin opetukset uskonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Saatana on Herra!
Saatanaakin heitetään tuliseen järveen, aikojen lopussa. Hän ei ole ns helv vetin herra, vaan Jumalaa laittaa saatanan hel vettiin ikuiseen kärsimykseen aikojen lopussa.
Ei kuollut - olen synnitön ja nyt heitän ensimmäisen kiven!
Jokainen vastaa itse omista synneistään siksi on tuomiopäivä ei siellä jaeta vapaamatkustajille paikkoja Jeesuksen siivellä.
Hän kuoli kylläkin siksi, että julisti vasemmistoideologiaa (jos sinulla on kaksi ihokasra, anna toinen köyhälle. Helpompi on kamelin päästä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä taivasten valtakuntaan.) eikä silloiset kokoomuslaiset ja persut tykänneet siitä.
Uskojen takia täytyy tappaa ihmisiä 2024?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaa itse omista synneistään siksi on tuomiopäivä ei siellä jaeta vapaamatkustajille paikkoja Jeesuksen siivellä.
Kukaan ei pärjää tuomiopäivänä ilman Jeesusta. Pyhä Jumala ei hyväksy pientäkään syntiä. Jokainen ihminen on lähtokohtaisesti ansainnut hel vetin.
Sinä ja minä = Me