Tiesitkö että Jeesus kuoli sinun syntiesi edestä?
Käänny syntisiltä teiltäsi ja ota Jeesus herraksesi! <3
Kommentit (365)
Vierailija kirjoitti:
Mullaksi ja maaksi muuttunu kaikki läpi historian kuollessaan. Usko on toive.
Fyysinen ruumis, keho muuttuu mullaksi. Sielu on ikuinen ja sen kohtalo on joko ikuinen hel vetti tai ikuinen Taivas. Vain Raamatullinen Jeesus pelastaa!
Vierailija kirjoitti:
Eipä jeesuksen kuolema minun tekosistani johdu, en edes tuntenut koko miestä. Kova ukko se kuulemma oli kun oli tehnyt puusepän hommia 27 vuotta jo kolmikymppisenä. Siihen ei moni ukko pystykkään.
Et tuntenut mutta Hän tunsi sinut jo etukäteen ja meni ristille myös sinun edestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jumalaa ei ole olemassa ja Jeesus on pelkkä myytti.
Jeesus-nimisiä oli silloin vaikka kuinka paljon, mutta se on eri asia, että tekikö ne ihmeitä, vai taikatemppuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullaksi ja maaksi muuttunu kaikki läpi historian kuollessaan. Usko on toive.
Fyysinen ruumis, keho muuttuu mullaksi. Sielu on ikuinen ja sen kohtalo on joko ikuinen hel vetti tai ikuinen Taivas. Vain Raamatullinen Jeesus pelastaa!
Ymmärrätkö että siellä helvetissä on varmaan se 100 mirjardia ihmistä sun mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pahaa minä olen tehnyt yli 2000 vuotta ennen syntymääni?
Juuri samaa olen ajatellut. Millä on voinut tietää että minä tulen joskus syntymään. Satoja ristiriitaisia selityksiä ns. uskovaiset syytää ja luulee monimutkaisten selitystensä olevan uskottavia. Eivät taida monikaan itsekkään tietää , toistavat omia mantrojaan ja odottavat niihin muidenkin uskovan. Itse en niin voimakkaasti ole mieltä suuntaan tai toiseen , mutta eräs näinkin kerran totesi : mielikuvituksellinen satukirja kun sanoi Raamatusta mielipiteensä. Miten joku tapahtuma voi paikkansa pitää jos Raamattu on tuhansia ja tuhansia kertoja kirjoitettu uusiksi ja alkuperäinen eläinten nahkoihin , uudet ja uudet kirjoittajat tehneet siitä vain oman makunsa mukaisen. Kukaan ei minulla ole kyennyt antamaan tyhjentävää ja uskottavaa selitystä , mikä on faktaa ja mikä fiktiota. Ja yksi monista ihmetyksistä minulle on jehovalaiset , kun heidän lipukkeita postilaatikkooni ilmestyy niin niissä voimakkaasti käytetään sanaa Jeesus, aina vain olen enemmän hämmästynyt , koska he eivät edes vietä Jeesus lapsen syntymä juhlaa. Itselleni huomattavasti parempi kun en mietikkään näin pahoin ymmärrykseni yli meneviä asioita🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin?
Siksi että pääsisit taivasten valtakuntaan.
Minähän olen jo siellä. Ei ole kuolemanjälkeistä elämää, ei Jeesus niin ole luvannut. Hän sanoi, että Taivasten valtakunta on meidän keskellämme.
t. Agnostikko
Mihin esimerkiksi Ilmestyskirjan sitten viittaa?
Siihen, mitä tapahtuu, jos emme rakasta lähimmäistä niinkuin itseämme. Se kirja on täynnä vertauksia. Ei niitä pidä lukea todellisuuden kuvauksina reaalimaailmasta, vaan siitä, mitä ihminen tekee omalle ja muiden ihmisten sielulle.
t. Agnostikko
Agnostikkona jätät Jumalan pois kuviosta. Kristinuskoa on se, että Jumala on ja toimii. Ei vain ihminen.
Eli saan tehdä syntejä vapaasti koska jesse jo kärsi ne puolestani.
Tiesitkö että mustanaamio on paha pahoille ja hyvä hyville.
Jesus died for somebody's sins but not mine
Meltin' in a pot of thieves
Wild card up my sleeve
Thick heart of stone
My sins my own
They belong to me, me
Väärin.
Jeesus kuoli meidän syntiemme vuoksi.
Kuten Isä meidän rukouksessa todetaan: "Isä meidän, joka olet taivaissa..."
Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään. Matt. 23:12
Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille? Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen. 2. Tess. 2:3,12
Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan. Luuk. 6:37
Vierailija kirjoitti:
Eli saan tehdä syntejä vapaasti koska jesse jo kärsi ne puolestani.
Lue viestini 36, koskien tätä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 2 miljardia uskoo, 6 miljardia ei usko.
Siksi lähetystyötä on tehtävä entistäkin tarmokkaammin, jotta mahdollisimman moni pelastuisi.
Montako Jeesus nyt israelissa pelastaa kun ei edes omiaan pysty suojaamaan? Ihan vaan vähän ihmettelen kun siellä se jeesus tapattaa niin naiset kuin lapsetkin levittäessään ilosanomaansa.
Luuletko olevasi synnitön ja saavasi heittää ensimmäisen kiven?
Uskon korkeaan voimaan, joka vaikuttaa meihin monella tavalla. Raamattu ei sitä oikein kerro. Oletko vilpittömästi sitä mieltä, murhattu kiltti ihminen joutuu helvettiin ilman uskoa? Tai syvässä masennuksessa joku päätyy itsemurhaan ja helvettiin menee? Vaikka olisivat hyviä ihmisiä. Se murhaaja tai kiusaaja menee taivaaseen, jos tulee uskoon? Ei mitenkään voi olla niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin?
Siksi että pääsisit taivasten valtakuntaan.
Minähän olen jo siellä. Ei ole kuolemanjälkeistä elämää, ei Jeesus niin ole luvannut. Hän sanoi, että Taivasten valtakunta on meidän keskellämme.
t. Agnostikko
Mihin esimerkiksi Ilmestyskirjan sitten viittaa?
Siihen, mitä tapahtuu, jos emme rakasta lähimmäistä niinkuin itseämme. Se kirja on täynnä vertauksia. Ei niitä pidä lukea todellisuuden kuvauksina reaalimaailmasta, vaan siitä, mitä ihminen tekee omalle ja muiden ihmisten sielulle.
t. Agnostikko
Agnostikkona jätät Jumalan kuviosta. Kristinuskoa on se, että Jumala on ja toimii. Ei vain ihminen.
agnostikkona en tiedä onko Jumalaa olemassa. En ole kirkon jäsen, mutta ei ollut Jeesuskaan.
Ei todellakaan kuollut. Miksi uskotte satuihin?
On tässä totuuspohjaa. Kyllä Jumala on tavallaan olemassa ja se on meissä itsessä.
Elä niinkuin on päivittäin tarkoitettu että voisit hyvin, ja tee sen eteen kaikkesi.
Naapurissani asuu jeesus joka on kyllä ihan elossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 2 miljardia uskoo, 6 miljardia ei usko.
Siksi lähetystyötä on tehtävä entistäkin tarmokkaammin, jotta mahdollisimman moni pelastuisi.
Totta. Nuo kaksi miljardia pitäisi jotenkin pelastaa tuolta huuhaalta.
t. Agnostikko