Tiesitkö että Jeesus kuoli sinun syntiesi edestä?
Käänny syntisiltä teiltäsi ja ota Jeesus herraksesi! <3
Kommentit (365)
No jos Jeesus kuoli sen vuoksi, niin eikö hänen kuolemansa ollut turha, jos kukaan ei sitten sitä syntiä enää tee. Jos arvostat Jeesuksen uhrausta, niin ota elämäsi päämääräksi synnin tekeminen! Aah, ihanaa!
Päätin aikojen alussa luoda olennon, jonka tehtävä on tasapainotella ohuella nuoralla yli putouksen. Vihaan nuoralta putoamista ja kidutan raskaalla kädellä heitä, jotka tulevat putoamaan. Aloitan luomisen luomalla nuoran. Sitten luon olennon, joka nuoralla tulee kävelemään. Teen hänestä yksijalkaisen ja huonon tasapainon omaavan. Luon tuulen, joka horjuttaa nuoralla kävelijää ja sateen nuoraa liukastuttamaan. Jos hän putoaa, kidutan häntä. Silloin syy on hänen oma, ei minulla ole osaa eikä arpaa ja on oikeudenmukaista rääkätä häntä, koska ei pysynyt nuoralla käskystäni huolimatta.
En tietenkään antanut käskyäni itse, vaan vierellä on muita kävelijöitä ja he toistelevat tuhansia erilaisia huhuja. Minulla ei ole mitään vastuuta mistään. Olen oikeudenmukainen.
Homppeli/lepakkovihaa en kyllä osaa tajuta. Eihän se vaikuta mun heteroiluun millään tavalla, ja ennenkaikkea: miten voi vihata rakkauden ilmentymiä? Miten voi tunkea rakastamisen (toki himon myös) käsitteen ahtaaseen lokeroon?
Itselläni tulee homo/lesboparin nähdessäni enemmän kevään fiilikset kuin viha.
Kun eihän se ole gender, vaan yhdessäolon kauneus.
Vierailija kirjoitti:
Suomen nuoret ovat just parhaillaan kirkoissa koulun päätösjuhlissa. Anna Herra oikeita eläviä sanoja papeille. Tulevaisuus ja toivo nuorille. Jeesuksen tunetemisen tuoma turva.
Eikä ole. Nuoret on koulussa ja päätösjuhla on vasta huomenna, sekin koulussa eikä kirkossa.
Vierailija kirjoitti:
Homppeli/lepakkovihaa en kyllä osaa tajuta. Eihän se vaikuta mun heteroiluun millään tavalla, ja ennenkaikkea: miten voi vihata rakkauden ilmentymiä? Miten voi tunkea rakastamisen (toki himon myös) käsitteen ahtaaseen lokeroon?
Itselläni tulee homo/lesboparin nähdessäni enemmän kevään fiilikset kuin viha.
Kun eihän se ole gender, vaan yhdessäolon kauneus.
Ei homoja tarvitse vihata. Riittää kun elää kuten Raamatussa käsketään. Eli tappaa jokaisen homon jonka kiinni saa.
Taivaaseen pääsee uskomalla Jumalaan. Uskokaan kolmiyhteiseen Jumalaan ja tehkää parannus synneistänne niin pelastutte kadotukselta!
Miksi Jumalaa pitää lepyttää rääkkäämällä ja tappamalla? Hän kaikkivaltiaana voisi valita minkä tahansa ratkaisun, mutta valitsee aina uhraamisen. Hän leppyi, kun sai kiduttaa omaa poikaansa. Ihminen on sellainen, joksi Jumala on hänet luonut eli emme ole edes vastuussa siitä, että toimimme siten kun meidät on ohjelmoitu toimimaan. Usko ei ole mikään valinta, sitä joko uskoo tai ei, väkisin se ei onnistu. Synti on yhtä totta, kuin Mustanaamion viisaudet. Jos sydämestäsi uskot Mustanaamioon, sinulla on silloin viidakon lait. Jos et usko, eivät ne sinua koske mitenkään. Sama juttu Raamatun kanssa. Ei ole syntiä, jos et sellaiseen usko, vaan se on pelkkä tarina muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Päätin aikojen alussa luoda olennon, jonka tehtävä on tasapainotella ohuella nuoralla yli putouksen. Vihaan nuoralta putoamista ja kidutan raskaalla kädellä heitä, jotka tulevat putoamaan. Aloitan luomisen luomalla nuoran. Sitten luon olennon, joka nuoralla tulee kävelemään. Teen hänestä yksijalkaisen ja huonon tasapainon omaavan. Luon tuulen, joka horjuttaa nuoralla kävelijää ja sateen nuoraa liukastuttamaan. Jos hän putoaa, kidutan häntä. Silloin syy on hänen oma, ei minulla ole osaa eikä arpaa ja on oikeudenmukaista rääkätä häntä, koska ei pysynyt nuoralla käskystäni huolimatta.
En tietenkään antanut käskyäni itse, vaan vierellä on muita kävelijöitä ja he toistelevat tuhansia erilaisia huhuja. Minulla ei ole mitään vastuuta mistään. Olen oikeudenmukainen.
Timantit syntyy paineessa.
Vierailija kirjoitti:
Taivaaseen pääsee uskomalla Jumalaan. Uskokaan kolmiyhteiseen Jumalaan ja tehkää parannus synneistänne niin pelastutte kadotukselta!
Pääseekö juutalaiset ja muslimit taivaaseen? Nehän uskoo samaan jumalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristinuskon mukaan vain Jeesukseen uskovat, mutta mitäpä me tiedetään.
Tapahtukoon Sinun tahtosi, aamen.
Vapaasta tahdosta jankuttava robotti voi kokeilla vapaata tahtoa seuraavasti: Ota käteesi valkoinen paperi ja katso sitä. Kokeile, voitko uskoa sen olevan punainen. Kun et tietenkään näe sitä punaisena, vaikka kuinka yrittäisit, pidät oikeudenmukaisena jos sinut viedään vankilaan sen vuoksi, että paperi on sinulle valkoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko mielestäsi oikeudenmukainen? Onko putoaminen yksinomaan putoajan vastuulla?
Vierailija kirjoitti:
Vapaasta tahdosta jankuttava robotti voi kokeilla vapaata tahtoa seuraavasti: Ota käteesi valkoinen paperi ja katso sitä. Kokeile, voitko uskoa sen olevan punainen. Kun et tietenkään näe sitä punaisena, vaikka kuinka yrittäisit, pidät oikeudenmukaisena jos sinut viedään vankilaan sen vuoksi, että paperi on sinulle valkoinen?
Lähestyt uskoa järjen tasolla, avaa sydämesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyt siis avaamaan sydämesi uskomaan, että valkoinen paperi on punainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten kaikki ennen Jeesusta eläneet ihmiset kärisee tulisilla hiilillä nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra antaa auringon nousta niin hyville kuin pahoille.
Kilvoittelua on kristityn elämä, pitääkö Herran Sanan koettelemuksista huolimatta. Kuten Jobin kirjassa.
" Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon." Matteus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyt siis avaamaan sydämesi uskomaan, että valkoinen paperi on punainen?
Kaikki on yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Herra antaa auringon nousta niin hyville kuin pahoille.
Kilvoittelua on kristityn elämä, pitääkö Herran Sanan koettelemuksista huolimatta. Kuten Jobin kirjassa.
" Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon." Matteus
Höhöö, sanoi Hessu Hopo. Ei liity mihinkään, kuten ei sinunkaan vastauksesi, mutta toteamalla sen, en vaikuta aivan yhtä tyhmältä kuin sinä yrittäessäsi kiertää ikävää kysymystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten kaikki ennen Jeesusta eläneet ihmiset kärisee tulisilla hiilillä nykyään?
Jeesus kävi Tuonelassa saarnaamassa kun voitti kuoleman.
Leuhkoja kokoomuslaisia siis olivat