Mies vastaa seksikysymyksiin
Kommentit (26)
En kyllä tiedä syytä miks pihtaisin. Miksi miehes pihtasi? selvisikö
niin voisitko kuvitella, että ylläpitäisit suhdetta toiseen naiseen, jolta saisit ainakin seksiä ja ehkäpä rakkauttakin?
Jos voisit niin miksi?
Jos et niin mikä on käsityksesi miksi jotkut muut näin tekevät?
Siis kun mies luulee tulevansa kahville, minä painostan seksiin melkein heti. Tuntuu vain siltä, haluan sitä. Ja sitten ei siitä miehestä enää kuulu mitään. Mikä siinä on? Eikö nainen saa olla seksuaalinen?
Kaikkihan tiedämme, että mies nauttii saadessaan katsella kaunista naista, kaunista (hoikkaa, trimmattua) vartaloa sekä sopusuhtaisia rintoja esimerkiksi.
Miten on, kun on muotoja tullut elämän ja iän myötä enemmänkin. Olen siis vähän läski ja isorintainen (106-82-112, 175/78, kuppi 75G) nainen. Ikääkin on, mutta se ei haittaa, koska iän myötä on tullut varmuus ja rentous sängyssä. Olen hyvin luonteva, kokeilunhaluinen sensuelli nainen, joka rakastaa seksiä. Rakastan koskettaa, hyväillä, helliä, hieroa, tehdä toiselle hyvää. Erityisesti tykkään (ja osaan!) ottaa suihin.
Anteeksi kamalan pitkä aloitusjuttu, mutta .. Nyt on viime seurustelusta aikaa, ja olen miettinyt sitä, kuinka paljon aikuinen mies arvostaa innokasta ja estotonta naista sängyssä, kun tämä ei ole kuitenkaan mikään missin mittainen? Haittaako, ahdistaako miestä läskimakkaroiden näkeminen? Kiitos.
Luulen että selvisi. Mies oli hyvin hiljaa kun tiedustelin asiaa. Viimeksi 5 vuotta sitten suhteemme alkuaikoina oli samat tuntemukset minulla. Silloin hän oli pettänyt. Ja omatunto miehellä soimasi. Nyt kylläkin kertoi että ei vain tee mieli.
Ja olen hyvin hoikka sekä urheilullinen. En ole rupsahtanut. Vaan stressiä sanoi mies olevan.
Meillä on seksi ollut aina hyvin spontaania, tasapainoista eli molemmat ovat olleet osaanottavia, antavia.
tuntui pahalta. Koko aikana ei tullut minkäänlaista lähestymistä. Ei kosketusta tai hellää sanaa.
jouluna meillä oli kriisi. Luulen sen juontavan juurensa sieltä. Vaan jos on pettänyt...
Mieheni ensimmäistä kertaa 5 vuoteen, piti " lakon" . Eli kk meni ja sain mankua, kehrätä ja suukotella. Vaan mikään ei toiminut. Myös olin aivan hiljaa asiasta viikon.