Kesätyöntekijä kaupan kassalla, ei osannut sanoa päivää eikä osannut puhua mitään muutakaan, ei sanonut edes loppusummaa... :D
Oli täysin mykkä, no ehkä jännitti sitten..
Eipä tuo mua varsinaisesti haitannut, mutta kun ne vakikassat on varsin ystävällisiä, niin olihan tuo aika kummallista..
Kyllä yleensä kesätyöntekijätkin osaa jotakin puhua.
Kommentit (77)
Mitä te muuta odotatte älypuhelimen algoritmien tuhoamalta orjalta? Ne on kaikki samanlaisia 2010 eteenpäin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Noihin kesätyö paikkoihin on aivan järkyttävät määrät hakijoita ja sitten on palkattu joku, joka on asenteella evvk. Onhan näitä nähty. :D
Tuli jo selväksi. Sut olisi pitänyt palkata.
Vierailija kirjoitti:
Noihin kesätyö paikkoihin on aivan järkyttävät määrät hakijoita ja sitten on palkattu joku, joka on asenteella evvk. Onhan näitä nähty. :D
Yleensä ne palkkaa sen näköisen jolle haluaisi samantien työntää terskan kakkareikään.
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne palkkaa sen näköisen jolle haluaisi samantien työntää terskan kakkareikään.
M55
🤣
olikohan täältä Virosta kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, kesätyöntekijät tulevat taas. Viime kesänä oli tapaus, joka ei osannut laskea. Se olisi kyllä aika oleellista myyntityössä.
Missä ei ollutkaan kassakonetta ? Kone laskee ei pidä itse osata.
Ei osannut käyttää konetta, ei osannut laskea päässä. Asiakas joutui laskemaan paljonko antaa takaisin rahasta.
Oletko itse ollut kassatyössä? Siinä väsyy päivän aikana, kun joutuu olemaan skarppina tunnista toiseen, ettei tekisi virheitä, ja vielä joutuu kuuntelemaan ukkojen puujalkavitsit ja akkojen valitukset. Asiakkaan ei kannattaisi ainakaan toimia niin että antaa ensin setelin, jonka myyjä ehkä ehtii jo lyömään kassaan (eli kone laskee vaihtorahan) ja sitten ilmoittaa että "mä annankin tästä tätä pientä rahaa". Väsynyt myyjä ei välttämättä pysty laskemaan päässä, että asiakkaalle annetaan vitonen vaihtorahaa. Seuraa turhauttava tilanne niin myyjälle, asiakkaalle kuin jonossa vuoroaan odottaville. Jos haluatte antaa kolikoita, kertokaa se kun ojennatte setelin, ettei myyjä ehdi näppäillä summaa kassaan.
Setelin lisäksi mielellään sitten järkevä määrä niitä kolikoita, jonka laskette itse. Ei sitä mummotyyliä, että viidenkympin ostoksia maksetaan siten, että ensin annetaan kympin seteli, ja sitten lyödään kaksin käsin kolikoita tiskille, että "sä voitkin laskea näistä loput".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt rupea kiusaamaan nuorta!
Ei reippautta opi, ellei joku opeta.
Se on esimiehen tehtävä. Ja kun ikää tulee niin kyllä se siitä. Toiset ovat ujoja ja arkoja.
Sitten ei ehkä kannattaisi hakea töihin kaupan kassalle tai vastaaviin paikkoihin, joissa joutuu asiakkaiden kanssa tekemisiin. Jos hakee samaan paikkaan ensi vuonna niin luultavasti joku reippaampi saa työn.
Osaan sanoa kymmenellä kielellä kiitos, osaan hyvää uutta vuotta toivottaa. 🎆🎇
-alkoi jostain syystä soimaan mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne osaa puhua muutkaan, tietyssä halvassa kaupassa. Vaikka kassa sippaa ja porukat seisoo vartin jonossa.
S ja k kaupoissa ehdottomasti ollut paras palvelu.
K kaupoissa on yleensä asiallinen palvelu. Ne jotka eivät osaa olla asiallisia, eivät yleensä kauan olekaan töissä. S ja muut kaupat jotka eivät ole yrittäjävetoisia, paskat välittävät asiakaspalvelusta. Kuten eräs myyjä sanoi että asiakkaita riittää vaikka miten käyttäydyttäisiin. No onhan se totta että jostain se ruoka täytyy ostaa ja jos kilpailu on näin rajallista, asiakkaita aina riittää. Itse kyllä todella odottaisin yrityksiä joissa asiakaspalveluun panostettaisiin oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on esimiehen tehtävä. Ja kun ikää tulee niin kyllä se siitä. Toiset ovat ujoja ja arkoja.
Sitten ei ehkä kannattaisi hakea töihin kaupan kassalle tai vastaaviin paikkoihin, joissa joutuu asiakkaiden kanssa tekemisiin. Jos hakee samaan paikkaan ensi vuonna niin luultavasti joku reippaampi saa työn.
Onneks mulle annettin töitä kun olin ujompi mitä nykyään. Prkl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55
Mieti nyt jumalauta aikuinen mies mitä kirjoitat someen!!! Just on puhuttu joka mediassa naisvihasta ja yksi kuollut sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55
Mieti nyt jumalauta aikuinen mies mitä kirjoitat someen!!! Just on puhuttu joka mediassa naisvihasta ja yksi kuollut sen vuoksi.
Täähän se ois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaan pitää hakea sellaisiin töihin, niin oppii. Muistan miten itse lähes tärisin kun pelotti niin paljon. Opinpahan olemaan jännittämättä. Viihdyin sitten liki 20 v alalla. Se on itsensä voittamista että tekee jotain mitä ei osaa ja joka pelottaa. Kymmenen pistettä nuorelle joka uskaltaa vaikka pelottaa ja vanhemmat käy kettuilemassa.
Näitä tylsistyneen oloisia kesätyöntekijöitä on viime aikoina näkynyt enenevässä määrin. Eräs poika oli kassalla omalla puhelimellaan, olin sanoa että anteeksi kun keskeytän somettamisen. Toinen työntekijätyttö yhdellä kerralla supisi toisen työntekijän kanssa omia asioitaan, kuulin kun kävelin ohi valitsemaan hedelmiä. Seuraavalla kerralla sama tyttö oli kassalla ja haukotteli tylsistyneen oloisena.
Vierailija kirjoitti:
Mutta aamuöisin loistavaa tähteä en kiinni saa..
En sopeudu, auta
Jotain puuttuu, ote lipsuu, ei ilman kynsiä saa tartuttuu
Herkkii, epävarmoi, yksinäisii
Yhdistää vaan tunne että ei oo meitä 🎵🎶🎵
Vierailija kirjoitti:
Osaatko myös lypsää persereijällä terskaa sujuvasti?
M55