Mitä teen kun ei ole mitään kesävaatteita joilla peittää että olen ihan pullukka? Ostamaan en voi mennä koska en ole standardimittainen toi
Entä jos mulla lähipäivinä elämäni treffit? Mistä mulle yhtäkkiä hyvä säkki päälle ja huppu päähän? Voisin olla näkkemättä mitään ja kuulla vain miellyttäviä ääniä?
Mitä teen kun ei ole mitään kesävaatteita joilla peittää että olen ihan pullukka? Ostamaan en voi mennä koska en ole standardimittainen toisin kuin deittikaverini. Kaapista löytyy yksi hihaton kummajainen, aika paksua mustaa kangasta??? Sekö tarttee laittaa päälle??? Kesällä pitäisi olla kukkamekko mut mä voin vain haavelilla sellaisesta. Kengätkin on ongelma kun painoa tullut lisää eikä kengät silloin ole 'löysät' kuten ennen.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Onko Tokmanni lähellä? Siellä Pola-mallisto isompia kokoja. Kivoja treffejä!
Nuo ovat myös ihmeen laadukkaita, ostin viime kesänä yöpaidan, joka kaiketi onkin kesämekko, siinä kun on taskut, koko talven sitä olen pitänyt ja pessyt, tänä aamuna kun sänkyä petasin ajattelin laitanko tuon yöpaidan päiväksi päälle kun yöllä sitä ei helteillä tarvitse. Hyvin pitänyt värin ja kuosinsa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat, että olet pullukka ja sitten kerrot, että painat 56kg. Mikä on pituutesi?
Varmaan 120cm, silloin tosiaan on pullukka
Haista ap oikeasti pee. Sä et todellakaan ole pullukka 56kg painavana! Mua vituttaa suoraan sanottuna tuollaiset turhasta märisijät. Tuon painoinen löytää tasan tarkkaan kaupasta vaatteita vaikka kuinka paljon.
Syö vähemmän ja liiku enemmän. Miehenä ahdistaa kun valtaosalla napapaitaan tai vastaaviin pukeutuvista ei näy sixbag.