Europarlamentissa 720 edustajaa, joista 15 suomalaista
Mainoksissa kerrotaan, että äänestä minua, tai joku muu päättää puolestasi. Suomen ääni kuuluviin! Eu-vaalit ovat demokratian juhlaa.
Osaatko nimetä EU:ssa toimivat puolueet? Edes sen, mihin edustajasi liittyy? Hehän eivät edusta omaa puoluettaan saati Suomea.
Kommentit (4)
Äänestän Hakkaraista että saadaan EU:n latinoasiat vihdoinkin kuntoon!
Vierailija kirjoitti:
Edustavatko suomalaiset kansanedustajat omaa kotikuntaansta tai kunnanvaltuutetut lähiötään tai kyläänsä?
Enemmän minä luotan portugalilaiseen porvariin kuin naapurin kommariin.
Suurin osa vaaleissa mukana olevista ajaa EU:n asiaa ja liittovaltiokehitystä. Suomi on heille toissijaista ihan vasemmisto-oikeisto akselista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edustavatko suomalaiset kansanedustajat omaa kotikuntaansta tai kunnanvaltuutetut lähiötään tai kyläänsä?
Suurin osa vaaleissa mukana olevista ajaa EU:n asiaa ja liittovaltiokehitystä. Suomi on heille toissijaista ihan vasemmisto-oikeisto akselista riippumatta.
Minä muistan hyvin 90-luvun laman ja puolimiljoonaa työtöntä, kun Suomi hoiti asiansa "itsenäisesti". Parempi vaan olla jonkun isomman ohjauksessa, niin pysyy virheet pienempänä.