Miksi juuri nuoriin tyttöihin kohdistetaan törkeintä seksuaalista lähestymistä?
Miksi juuri hyvin nuoriin naisiin kohdistetaan törkeimmät seksuaalisen väkivallan muodot mitä tiedetään. Esim. tuo Valkeakoskenkin tapaus. Ei aikuisia naisia niin törkeästi kohdella. Saati ikääntyneempiä naisia. Miksi juuri nuorimmat ovat niin suuren häpäisy ja raateluhimon kohteena?
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
"Eikös Myrtsissä joku mies meinannu r*aiskata naisen (oliko nuori tyttö?), kun ohi ajasi pyörä"
vertaa
Ostin kaljaa, kun se oli niin halpaa
Hahmotitko?
No aivan sama se mulle on, että hahmotitko edes mitä yritin tarkoittaa, linkit on kuitenkin perässä vielä :)
Harvassa on varmasti sellaisten aikuisten naisten kaveriporukat jotka teinipoikia kimpassa vokottelee ja painostaa seksiin? Miehissä näitä porukoita sen sijaan riittää, sen tietää lähes jokainen nainen lapsuudestaan nuoruudestaan. On siis aivan eri mittaluokasta kyse.
-----
Äläpä yleistä omien kokemustesi perusteella. Meitä on paljonkin myös sellaisia naisia, jotka eivät ole liikkuneet tuollaisten poika/miesporukoiden kanssa yhtään missään. Tai muutenkaan kohdanneet mitään joukkoahdistelua. Minulla oli teininä ennemmin niin päin että pojat katsoivat pois ja lähtivät toiseen suuntaan kuin niin, että pojat olisivat oikein joukolla halunneet pimppaani.
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa ja yläasteella naiset ovat kauneimmillaan. Vanhat kurpat eivät kiinnosta.
Lukiossa ja yläasteella itse en ainakaan olisi ollut valmis minkäänlaiseen seksielämään. Korkeintaan kilttiin seurusteluun samanikäisen pojan kanssa.
Nuorten tehtävä tuossa vaiheessa on kehittyä rauhassa omaan tahtiinsa, joten jos he herättävät haluja, sen voi pitää ihan omana tietonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kohdisteta. Valkeakosken tapaus on hyvin poikkeuksellinen.
Ei ole. Muistan jo kolmetoistavuotiaana kolmekymppisten miesten lähentelyt, puristelut ja vonkaamiset ruotsinlaivalla. Oikein joukolla piirittivät, eli ei ollut mikään yksittäistapaus millään kerralla. Ei tulisi mieleenkään kolmekymppisenä naisena itse lähennellä ja ahdistella seiskaluokkalaisia poikia!
Mitä 13-vuotias teki ruotsinlaivalla ilman vanhempiensa tai muiden turvallisten aikuisten seuraa? Tuskinpa sinua kukaan puristeli, jos vaikka äitisi oli seurassasi.
Voi kuule, minua puristettiin suvun miesten toimesta jo 10-vuotiaana. Ihan avoimesti kaikkien nähden, kun se nyt vaan oli suvun miesten tapa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa ja yläasteella naiset ovat kauneimmillaan. Vanhat kurpat eivät kiinnosta.
Lukiossa ja yläasteella itse en ainakaan olisi ollut valmis minkäänlaiseen seksielämään. Korkeintaan kilttiin seurusteluun samanikäisen pojan kanssa.
Nuorten tehtävä tuossa vaiheessa on kehittyä rauhassa omaan tahtiinsa, joten jos he herättävät haluja, sen voi pitää ihan omana tietonaan.
Aika suuri osa on valmis. Lukiossa ollaan kuitenkin jo 16-20-vuotiaita, ei pikkulapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Muistan jo kolmetoistavuotiaana kolmekymppisten miesten lähentelyt, puristelut ja vonkaamiset ruotsinlaivalla. Oikein joukolla piirittivät, eli ei ollut mikään yksittäistapaus millään kerralla. Ei tulisi mieleenkään kolmekymppisenä naisena itse lähennellä ja ahdistella seiskaluokkalaisia poikia!
Mitä 13-vuotias teki ruotsinlaivalla ilman vanhempiensa tai muiden turvallisten aikuisten seuraa? Tuskinpa sinua kukaan puristeli, jos vaikka äitisi oli seurassasi.
Voi kuule, minua puristettiin suvun miesten toimesta jo 10-vuotiaana. Ihan avoimesti kaikkien nähden, kun se nyt vaan oli suvun miesten tapa :(
Outo suku sulla, jos kukaan ei puuttunut tuollaiseen toimintaan. Romanitaustaa?
Terve mies ei ole kiinnostunut lapsista.Niskalaukaus on ainut toimiva lääke.
Onni oli olla teininä ruma, ujo ja miehille näkymätön. Sai elellä ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Harvassa on varmasti sellaisten aikuisten naisten kaveriporukat jotka teinipoikia kimpassa vokottelee ja painostaa seksiin? Miehissä näitä porukoita sen sijaan riittää, sen tietää lähes jokainen nainen lapsuudestaan nuoruudestaan. On siis aivan eri mittaluokasta kyse.
Asenteet ovat monissa miesporukoissa edelleen sairaat ja ne pitää myös korjata siellä miesten kesken. Ei naureskella sovinistisille läpille eikä katsota sormien läpi jos joku ihailee ja kommentoi teiniä sillä silmällä. Siitä se lähtee.
Enpä ole ikinä edes kuullut tuollaisista porukoista. Saati sitten kohdannut sellaisia lapsuudessani. Minä elin hyvin turvallisen lapsuuden, vaikka asuinkin isommassa kaupungissa. Toki en hillunut teini-iässä yötä myöten kaupungilla, joten ehkä sen takia en koskaan törmännyt tuollaisiin porukoihin.
N40
Ai että syy on lapsessa jos on ulkona myöhään? Että silloin on vapaata riistaa? Sori, mutta syytöksesi menevät siinä vikaan, koska en minäkään hillunut missään. Vonkaamiset tapahtui ruotsinristeilyillä niinä hetkinä kun en ollut vanhemmissani kiinni ja esimerkiksi kahviloissa päiväsaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo liittyy 13-vuotiaan olemiseen ruotsinlaivalla? Harvalla on niin sairasta sukua, että lasten puristelua pidettäisiin yleisesti hyväksyttynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asenteet ovat monissa miesporukoissa edelleen sairaat ja ne pitää myös korjata siellä miesten kesken. Ei naureskella sovinistisille läpille eikä katsota sormien läpi jos joku ihailee ja kommentoi teiniä sillä silmällä. Siitä se lähtee.
Enpä ole ikinä edes kuullut tuollaisista porukoista. Saati sitten kohdannut sellaisia lapsuudessani. Minä elin hyvin turvallisen lapsuuden, vaikka asuinkin isommassa kaupungissa. Toki en hillunut teini-iässä yötä myöten kaupungilla, joten ehkä sen takia en koskaan törmännyt tuollaisiin porukoihin.
N40
Ai että syy on lapsessa jos on
Ei, vaan syy on vanhemmissa, jotka eivät huolehdi lastensa turvallisuudesta. Ei teini-ikäisen lapsen paikka ole yöllä kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Ai että syy on lapsessa jos on
Mitäpä jo lukisit ihan ajatuksen kanssa mihin vastaisit etkä ryhtyisi syyttelemään perusteettomasti ketään. Lainaamassasi viestissä kerrottiin oma kokemus, ei syytetty ketään mistään. Voit siis rauhoittua.
Vierailija kirjoitti:
Terve mies ei ole kiinnostunut lapsista.Niskalaukaus on ainut toimiva lääke.
Tämän kommentoinnin aiheuttaa se, ettei Raija, 55, ole vieläkään kohdannut yhtään iskuyritystä miehiltä.
Ruotsinlaivat olivat ainakin ysärillä täynnä poikaporukoita pelikoneiden kimpussa ja ihan rauhassa saivat olla. Samanikäiset tyttöporukat joutuivat väistelemään aikuisten miesten ahdisteluja. Miksei pojista sanota, että olisivat olleet äitin sylissä koko matkan? Miksi vain tyttöjen pitäisi istua isin kainalossa turvassa 13 -vuotiaana lomamatkalla?
Aikamoiset hooravaatteet ja -maalaukset saa 13-vuotiaalla lapsella olla, jos päiväsaikaan kahvilassa kaikkien nähdenkin miehet oikein joukolla tulevat puristelemaan :D Tosin taisi olla vain puutteessa elävän mamman miesvihayritystä koko satu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika suuri osa on valmis. Lukiossa ollaan kuitenkin jo 16-20-vuotiaita, ei pikkulapsia.
Lukiossa kiinnostutaan kuitenkin muista lukioikäisistä, ei mistään yli 20 v. sedistä.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsinlaivat olivat ainakin ysärillä täynnä poikaporukoita pelikoneiden kimpussa ja ihan rauhassa saivat olla. Samanikäiset tyttöporukat joutuivat väistelemään aikuisten miesten ahdisteluja. Miksei pojista sanota, että olisivat olleet äitin sylissä koko matkan? Miksi vain tyttöjen pitäisi istua isin kainalossa turvassa 13 -vuotiaana lomamatkalla?
Mistä sä tuon isin kainalossa istumisen pieraisit?
Et ilmeisesti osaa lukea. Sanoin jo, että en hillunut öisin missään, vaan olin päiväsaikaan kahvilassa jossa monet kerrat tuli miesporukoita ympärille pörräämään ja tunkemaan seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa kiinnostutaan kuitenkin muista lukioikäisistä, ei mistään yli 20 v. sedistä.
Niinhän sinä mammapieni luulet :D Vähänpä tiedät todellisudesta....