Oliko tämä raiskaus? Oma kokemukseni vuosikymmenien takaa
Molemmat ensikertalaisia seksin suhteen. Yhteisymmärryksessä aloitimme seksin, mutta kivun vuoksi pyysin monta kertaa lopettamaan. Toinen osapuoli vastasi toistuvasti pyyntöihin: Ihan kohta, eli tämä ihan kohta oli silloin kun hän sai homman osaltaan loppuun.
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt, ah niin viisaat, naiset miten ensimmäisen kerran kuuluu mennä vs miten teillä meni?
Sen kuuluu mennä yhteisymmärryksessä ja loppua heti jos toinen sanoo ei. Muut säännöt jokainen pariskunta saa laatia itse.
Minulla meni juuri noin, opetettiin muutamaankin otteeseen. Siitä jäi hyvät muistot vaikka aikamoista sähellystä olikin.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt, ah niin viisaat, naiset miten ensimmäisen kerran kuuluu mennä vs miten teillä meni?
Sen kuuluu mennä yhteisymmärryksessä ja loppua heti jos toinen sanoo ei. Muut säännöt jokainen pariskunta saa laatia itse.
Minulla meni juuri noin, lopetettiin muutamaankin otteeseen.
Enempiä yksityiskohtia minua ei kiinnosta kertoa irstaalle tirkistelijälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla oli siis vastassa pieni pili kun ap yritti tumman pojan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Teenkö ilmoituksen?
Halusin että vaimoni hieman dil dottaa minua sellaisella pienellä dil dolla.
Kesken kaiken hän ottikin esille valtavan kumika lun ja alkoi työntelemään hurjasti vaikka pyysin lopettamista.
Kyllä. Tuo olisi raiskaus jos niin oikeasti tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapauksia on niin monta erilaista kuin on naisiakin :) Meillä meni niin, että yritettiin odottaa avioon asti, mutta himo vei mennessään ja se meni sinne ihan todella helposti, vaikkei pieni olekaan.
Väitän että kipu johtuu usein siitä, että nainen ei ole vielä emotionaalisesti valmis. Välillä minullakin sattuu iän tuoman kuivuuden takia (liukkari ei aine heti liu'u sisälle), mutta sanon miehelle, pitää pienen tauon yhdynnästä ja tekee jotain muuta asiaa auttavaa, ja ehkä 10min päästä paikat onkin jo auki.
Kärsivällisyyttä siis a) sänkyyn menon suhteen ja b) yhdyntään menon suhteen.
Kyllä se immenkalvon repeäminen oikeasti monilla sattuu. Ei toki kaikilla. Ja joillakin se on revennyt jo valmiiksi tai on sen verran löysä ettei repeä. Liukkautta ja kiihottuneisuutta voi olla vaikka kuinka ja silti sattuu.
Mieti jos joku repaisisi sinulta kielen alta jänteen rikki. Suunnilleen varmaan sama tunne, ehkä enemmänkin, ei sitä mikään emotionaalinen valmius tunnottomaksi tee.
Vierailija kirjoitti:
Raiskaus on väkisin makaamista. Kertomuksessasi makaaminen on tapahtunut yhteisellä suostumuksella. Se, että se sinusta on ollut kivuliasta, kuuluu täysin siihen ensimmäiseen/siin kertoihin. Toinen ollut samanlainen säheltäjä eikä ole tajunnut asiasta sen enempää, kuin sinäkään. Ilmeisesti et huutanut ja rääkynyt, josta toinen olisi voinut ymmärtää tekevänsä jotain mitä tältä ei todellakaan odotettu.
Mitä luulet sen toisen osapuolen miettineen, jos tämä olisi seuraavana päivänä kuskattu kyttikselle vastaamaan syytteeseen raiskauksesta?
Ihan pientä vastuuta nyt ja ihan naisena tämän kirjoitan.
Tässä oli tapahtunut seksiä yhteisymmärryksessä siihen asti että ap sanoi ei. Sen jälkeen se oli väkisinmakaamista, eli raiskaus.
_Mikään_ ei oikeuta panemaan toista sen jälkeen kun ei on sanottu. Ei eka kerta, ei osaamattomuus, ei sähellys eikä varsinkaan se että aiemmin on ollut suostumus.
Seksi loppuu sillä sekunnilla kun toinen niin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukutaito ja varsinkin luetunymmärtäminen. Ap kertoi olleen ihan suomalainen sälli kyseessä.
"Meneekö se aina niin, että naiset puolustaa naisia, ja miehet miehiä, vaikka olisivatkin eri mieltä? Aika lapsellista polarisointia...
Täällä toinen nainen, mutta ymmärrän hyvin, että ihmiset on ihmisiä, ja kaikki seksiin liittyvät tyhmät virheet tai vääryydet ei ole raiskauksia. Uskon että tapaus on traumatisoinut ap:n ja pojan jatkaminen oli todella ikävää, mutta silti voin ymmärtää, että joku kokematon teinipoika ei vain ole tajunnut lopettaa himon kiihkossaan "
Tietämättömyys ei ole rikoksen lieventämisperuste. Raiskaus on raiskaus, tiesi tekijä raiskaavansa tai ei.
Samalla perustelulla voisit sanoa että ulkomaalaista ei voi Suomessa tuomita raiskauksesta jos hänen kotimaassaan on erilainen määritelmä raiskaukselle, koska eihän hän voinut tietää että Suomessa onkin tiukempaa.
Vierailija kirjoitti:
Yks kysymys. Miksi et luikahtanut alta pois? Normaalissa seksissä kanssakäymisen lopettaminen on helppoa. Mikset tehnyt sitä?
Täh? En minä ainakaan pääse miehen alta pois nuin vain. Miehillä yleensä on liki kaksinkerroin painoa ja kokoa minuun verrattuna, aika jumissa siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks kysymys. Miksi et luikahtanut alta pois? Normaalissa seksissä kanssakäymisen lopettaminen on helppoa. Mikset tehnyt sitä?
Täh? En minä ainakaan pääse miehen alta pois nuin vain. Miehillä yleensä on liki kaksinkerroin painoa ja kokoa minuun verrattuna, aika jumissa siinä on.
Tämä. Ap kertoi miehellä olleen 25 kg enemmän painoa, eli jos suhde ollut 50/75 kg tai vaikka 60/85 kg niin ei mahkuja naisella tuossa. Tuo kuka tuosta alta liukumisesta jankkaa on mies joka ei halua asiaa tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ap kertoi miehellä olleen 25 kg enemmän painoa, eli jos suhde ollut 50/75 kg tai vaikka 60/85 kg niin ei mahkuja naisella tuossa. Tuo kuka tuosta alta liukumisesta jankkaa on mies joka ei halua asiaa tajuta.
Se voisi ajatella miten helppoa olisi päästä 180-kiloisen ja reilu kaksimetrisen sumopainijan alta pois. Siinä olisi varmaan koko- ja voimasuhteet samaa luokkaa. Saattaisi tämä foorumilainen myös tuntea olevansa hieman jumissa sellaisessa tilanteessa. Olettaen että tämä foorumilainen ei ole kovin suuri mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka yhteistuumin olisi ryhdytty seksiin, on se lopetettava heti, jos jompikumpi osapuoli vaatii. Miehenkin on vedettävä kalu ulos, vaikka tuntisi, että on jo sperma tulossa. Keskeytetty yhdyntä. Joa nainen ratsastaa miehen päällä, on hänen lopetettava heti, kun mies vaatii. Nainen voi olla niin painava, että mies ei pääse pois alta ilman, että nainen vetäytyy.
Minutkin on kaksi kertaa ratsastettu orgasmiin asti vaikken ole halunnut, aamulla on menty vessaan aamupissalle jonkin puikon kanssa.
Kumpikin kerta, minut iskettiin baarista ja juotettiin aika paljon kaikkea
Trolli kuvittelee, että raskaustestin voi tehdä seuraavana aamuna 🙄🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukutaito ja varsinkin luetunymmärtäminen. Ap kertoi olleen ihan suomalainen sälli kyseessä.
Lähinnä koot piti mainita, värittelin hieman lausetta...
Olkoon sitten iso pili ja pieni pili
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka yhteistuumin olisi ryhdytty seksiin, on se lopetettava heti, jos jompikumpi osapuoli vaatii. Miehenkin on vedettävä kalu ulos, vaikka tuntisi, että on jo sperma tulossa. Keskeytetty yhdyntä. Joa nainen ratsastaa miehen päällä, on hänen lopetettava heti, kun mies vaatii. Nainen voi olla niin painava, että mies ei pääse pois alta ilman, että nainen vetäytyy.
Minutkin on kaksi kertaa ratsastettu orgasmiin asti vaikken ole halunnut, aamulla on menty vessaan aamupissalle jonkin puikon kanssa.
Niin nuo naiset tekivät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä koot piti mainita, värittelin hieman lausetta...
Olkoon sitten iso pili ja pieni pili
Eikös se jolle vastasit ollut joutunut lopettamaan useampaan otteeseen? Ei järkeä sun jutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sekä tyhmä että sivistymätön. Ja raiskauksien oikeuttaja... Ei varmaan kauheana vientiä löydy tälle kaverille! 😅
Tuiran seurakunnan nuorisotyöntekijä Isohätälä on sekaantunut seurakuntalapseen
Ihmeellistä selittelyä, oletko sinä ap ja aiempi käytöksesi on jäänyt kaivelemaan? Yrität ehkä tällä selittelyllä hakea jonkinlaista hyväksyntää/anteeksiantoa teollesi?
Kyllä tuo nykymääritelmän mukaan oli aivan puhdasoppinen raiskaus, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ja aivan varmasti kokeneemmallekin jäisi mieleen, kokeneempi ehkä ei niin jäätyisi vaan ehkä jopa taistelisi vastaan ja nykypäivänä veisi asian poliisille. Traumoja varmaan jäisi oli kokemusta miten paljon tahansa.